سئو

کشف نیازمخاطبین قبل از سرمایه گذاری روی ساخت محتوا و بازاریابی قسمت دوم

روشهای ارتقاء کیفیت محتوای سرمایه گذاری

اول از همه، و حتی قبل از شروع پروسه، کسب و کار، موقعیت و یا جامعه ای که قرار است در آن کار کنید، را بشناسید و راجع به آن اطلاعات بدست بیاورید. اگر Hal نمی دانست که کجا باید دنبال کنندگان هواشناسی را پیدا کند، ممکن بود در Google، Forumهای هواشناسی آنها را جستجو کند و روی اولین لینکی که Google به او نشان میداد، کلیک کند، و در آن مکان ممکن بود، واقعاً سرمایه گذاری به طور جدی، روی جامعه ای از مردم که Hal در تلاش برای رسیدن به آنها بود، نشده بود. پس فقط بررسی در سایت Google به طور قطع کافی نبود، بدون داشتن دانش کلی از تمامی سایتها و صفحه های مرتبط با موضوع مورد نظرتان، بدون فهمیدن این که چه کسی واقعاً می تواند تاثیر بسزایی روی افکار عمومی مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی داشته باشد، بدون شناخت سایتهای محبوب مخاطبین شما و اینکه چه چیزی می تواند بیشترین تعامل و برقراری ارتباط را با آنها موجب شود، کار برای Hal واقعاً سخت و طاقت فرسا می شد و درصد موفقیت او به مقدار قابل توجهی کاهش می یافت.

پس Hal فکر کرد که می تواند وارد جمع شده و بگوید، “ هی، چه کسی اینجا اظهار نظر می کند؟، بیا یه صحبت کوتاه داشته باشیم، چه کسی تمایل دارد؟” و جواب آمد، “بله، من هم به این کار علاقه دارم و هم اطلاعات کافی در این زمینه دارم و می تونم نظرم رو به اشتراک بگذارم و آن را در سطح گسترده پخش کنم به همین تمایل دارم که به این سوالات پاسخ بدم.”، و بعد پاسخی داده نشد و سپس ‘ به نظر جالب میاد، چه زمانی قصد داری مذاکره رو شروع کنی.’ ، تنوع زیادی در پاسخ ها وجود داشت.

مسئله ای که من به آن خیلی دقت می کنم ولی بسیاری از افراد که اقدام به سرمایه گذاری در محتوای بازاریابی کرده اند آن را مدنظر قرار نداده اند، این است که بازدهی فعالیت آنها یا به صورت غیرمستقیم نمود میکند و یا در دراز مدت اتفاق خواهد افتاد. به این معنی که اگر هدف KingOfClimate.com تلاش برای فروش نرم افزارهای خدمات اشتراکی به کارشناسان حرفه ای هواشناسی باشد، هیچ می دانید چه اتفاقی می افتد؟، ممکن است که شما خیلی فروش چشمگیری نداشته باشید ولی باعث شدید که نام KingOfClimate.com در حافظه ی خیلی از این کارشناسان حرفه ای باقی بماند و این به خاطر سپردن نام برند، می تواند در آینده، قصد خرید مردم را افزایش دهد و احتمالاً باعث افزایش نرخ مکالمات در مورد این سایت شود.

خیلی خب بچه ها، منتظر بحث در این مورد هستیم و در هفته های آینده نسخه های دیگری را در تخته سفید جمعه شاهد خواهیم بود. مراقب خودتون باشید.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا تخصصی

تولید محتوا

هزینه بازاریابی محتوا

ساخت محتوا

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید