سئو

9 نکته درآگهی رایگان اینترنتی برای مشاغل کوچک، بزرگ یا محلی شما

وقتی با بودجه ای کوچک و محدود کار می کنید، در واقع نمی توان چند ده میلیون برای تبلیغات تلویزیونی 30 ثانیه ای یا برای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل در نظر گرفت. ممکن است این مطلب که افرادی که شما به آنها دسترسی دارید بسیار کم هستند ناامیدکننده باشد، اما نگران نباشید در اینجا چند روش رایگان و

ارزان برای آگهی رایگان اینترنتی آورده شده است:

چگونه می توان یک شغل محلی را با آگهی رایگان اینترنتی تبلیغ کرد؟

برای بهینه سازی در جستجوی محلی، از برای آگهی رایگان اینترنتی کسب و کار من استفاده کنید.

Yext را بررسی کنید.

در صورت امکان رویدادهای حضوری را در شبکه اینترنت قرار دهید.

در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید.

بروشور بگذارید.

تبلیغات فیس بوک را با وسعت بزرگ اجرا کنید.

در کمپین های پست مستقیم سرمایه گذاری کنید.

فیلم های YouTube ایجاد کنید

با برنامه های عکس و فیلم تجربه کنید

1- برای مطرح شدن در جستجوی محلی، از Google برای کسب و کار من استفاده کنید.

یکی از قدرتمندترین روش های رایگان تبلیغات کسب و کار شما استفاده از کسب و کار من درگوگل است. توانایی مدیریت شغل و تجارت خود را در و Google به شما می دهد. این ابزار می تواند رتبه بندی و آگهی رایگان اینترنتی شما را در نتایج جستجوی محلی تقویت نماید.

مطالعه مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

رتبه بالا در جستجوی محلی نشان می دهد شما یک شرکت قانونی و مرتبط هستید: اگر شش ماه پیش تعطیل شدید، رتبه ‘1 در Google’ ‘مکان های پیتزا در نزدیکی من’ را نمی گیرید بعلاوه، اگر در جستجوی محلی رتبه بالایی داشته باشید، مصرف کنندگان بیشتری کسب و کار شما را نسبت به یک رقیب انتخاب می کنند. در دنیای سریع امروز، راحتی مهم است.

2- Yext را بررسی کنید

هرچه مکان های کسب و کار شما در اینترنت بیشتر باشد، شانس شما برای نمایش آگهی رایگان اینترنتی در نتایج جستجو بیشتر است و یافتن شما برای مشتریان بالقوه آسان تر است. برای اطمینان از SEO محلی عالی، جزئیات لیست-های شما در هر وب سایت و فهرست آنلاین باید مطابقت داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما شماره تلفن جدید شرکت شما را ذکر کند، اما شماره تلفن قدیمی شما را ذکر کند، این ناسازگاری می تواند به SEO شما آسیب برساند. وب را اسکن می کند تا هر مکان کسب و کار شما را در لیست خود پیدا کند، بنابراین می توانید برای تضمین صحت، لیست های خود را تغییر دهید.

3 – در رویدادهای شبکه و میکسرها شرکت کنید

برقراری ارتباط با همکاران حرفه ای در رویدادهای شبکه صنعتی فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاقانه در مورد تجارت شما بحث می کنند. تعدد رویدادهای شبکه به مردم اطمینان می دهد که از صلاحیت بالا برخوردار هستید. به عنوان مثال، یک رویداد ‘بهترین استارت آپ های فناوری 2020’ در درجه اول با شرکت کنندگان علاقه مند به فناوری و استارتاپ ها پر می شود. به ویژه برای مشاغل کوچک که به دنبال ایجاد اولین ارتباطات خود هستند، شبکه سازی فرصتی است تا آگهی رایگان اینترنتی خود را در آنجا مطرح کنید، با شرکای بالقوه ملاقات کنید و فرصت هایی برای رشد پیدا کنید. بعلاوه، این کار شما را در جریان روند صنعت خود قرار خواهد داد.

4- در یک انجمن یا رویداد محلی صحبت کنید

5- بروشور بگذارید

قرار دادن بروشور در کتابخانه های محلی، کافی شاپ ها و مشاغل یک روش منحصر به فرد برای بازاریابی در مکان های آفلاین است که مردم وقت زیادی را در آنها می گذرانند. می توانید بروشور رایگان در پاورپوینت یا بوم نقاشی ایجاد کنید. بسته به صنعت شما، حتی ممکن است به شما کمک کند تا مشتری ایده آل خود را بدست آورید. برای مثال اگر شما یک فیزیوتراپیست هستید، ممکن است بتوانید بروشورهایی را به سالن های ورزشی محلی یا بیمارستان های اطراف تحویل دهید.

6- آگهی رایگان اینترنتی را در فیس بوک با هدف جغرافیایی اجرا کنید.

فیس بوک بیش از هر سیستم عامل دیگری قابلیت تبلیغات هدفمند را دارد. علاوه بر این که می توانید بر اساس علایق یا شرح وظایف برای نوع خاصی از مشتری تبلیغ کنید، می توانید افرادی را که در یک مکان خاص با این معیارها سازگار هستند، هدف قرار دهید. با صرف هزینه اندک در یک کمپین فیس بوک با هدف جغرافیایی، با گذشت زمان یک سایت محلی ایجاد می کنید. برای درگیر کردن این مخاطبان جدید، حتماً به ارسال محتوای عالی نیز ادامه دهید.

7- در کارزارهای پست مستقیم سرمایه گذاری کنید

با ارسال نامه مستقیم، خواهید فهمید که مخاطبان مناسب در منطقه نزدیک تبلیغات شما را دریافت می کنند. اگرچه ممکن است یک دسته از ارسال کنندگان پست برای انجام مشاغل مختلف کافی نباشد، اما انجام فعالیت های مکرر توزیع تعداد برداشت شما از مخاطبان خود را افزایش می دهد، که به نوبه خود باعث آگاهی از برند می شود و شما را از این نظر بالا نگه می دارد. با کمال تعجب، روش های رایگان زیادی نیز برای آگهی رایگان اینترنتی وتکمیل تلاشهای تبلیغاتی شما وجود دارد. با در نظر گرفتن تاکتیک های تبلیغات رایگان در استراتژی خود، می توانید برخی از هزینه های غیرضروری را حذف کنید و بودجه خود را به کارهای مهمتر و طولانی مدت اختصاص دهید.

8- فیلمهای YouTube ایجاد کنید

یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد که تقریبا نیمی از افراد در اینترنت را شامل می شود. علاوه بر این، در یک مطالعه اخیر، 84٪ از مردم گفتند که پس از تماشای ویدیوی یک مارک متقاعد شده اند که چیزی خریداری کنند و مردم گزارش کردند که دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگر احتمال دارد که فیلم ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. ایجاد ویدیوهای جذاب، آموزنده و با قابلیت اشتراک گذاری YouTube یکی از کارآمدترین روش های فروش نام تجاری شما است. اگر درست انجام شود، فیلم های بینندگان را به اندازه کافی سرگرم می کند تا آگهی رایگان اینترنتی شما را به اشتراک بگذارند و وب سایت شما را جستجو کنند.

9- با برنامه های عکس و فیلم تجربه کنید

در حالی که فیس بوک، توییتر و می توانند بسترهای خوبی برای شروع باشند، اما گسترش آن به برنامه های موبایلی مانند اینستاگرام یا به شما فرصت بیشتری می دهد تا عکس های محصول را نشان دهید یا از استراتژی بصری به شدت تحت تأثیر بازاریابی تأثیرگذار برای آگهی رایگان اینترنتی استفاده کنید.

گذشته از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات شما، بیشتر سیستم عامل های اجتماعی، از جمله فیس بوک، ویژگی های ویدیویی و داستانی زنده را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی مربوط به محصولات خود را ارائه دهید. به عنوان مثال، شما می توانید از یا به عنوان خروجی برای انتشار آموزش استفاده از محصولات خود استفاده کنید. از آنجا که این فیلم ها و عکس ها در شبکه های اجتماعی قرار دارند، می توانید با هشتگ گذاری، ایجاد زیرنویس های جالب و تشویق طرفداران برای واکنش دادن با عملکردهایی مانند ‘پسندیدن’ یا نظر، قابلیت اشتراک گذاری آنها را افزایش دهید.

منبع

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید