سئو

9 نکته درباره صفحه ی “درباره ما ” برند شما قسمت اول

قطع به یقین، ما در پی این هستیم که کلیه وبسایتها در چند ماه آینده نسبت به صفحات سایت خود تجدید نظر کنند و به طور خاص قصد داریم بیشتر روی صفحه ی ‘درباره ی ما’ تمرکز کرده و برای بهبود هر چه بهتر آن تلاش کنیم. ما به این نتیجه رسیدیم که با اینکه در حال جستجوی موضوع هستیم، صفحه ی ‘درباره ی ما’ کنونی سایتمان به عنوان خسته کننده ترین بخش وب سایتمان است، ما به این نتیجه رسیدیم که 9 تا از بزرگترین و راحت ترین و کاربردی ترین تکنیکها در موردبرخی از صفحات ‘درباره ی ما’ ی مورد علاقه ی خودمان را که در سطح وب به آن برخورد کردیم، انتخاب کنیم و آنها را به اشتراک بگذاریم.

در ابتدای کار در مورد مخاطبینتان صحبت کنید نه در مورد خودتان

وبلاگ Tyrant مثال خیلی خوبی است از یک وبلاگ است که روی بازدیدکنندگان آن تمرکز شده است. اولین چیزی که به چشم شما می خورد وقتی که به صفحه ی ‘درباره ی ما’ آن نگاه می کنید، یک ویدئو است که عنوان آن این است:’ درباره ی من و شما’. در واقع این متن به دو بخش تقسیم می شود، ‘درباره من’ و ‘درباره ی شما(نیروهای Tyrant)

• حقایق را عنوان کن: اگر همچنان به نظر شما دشوار است که بین برجسته سازی نقاط فروش و خودستایی های ساده ی خود یک محیط شاد را فراهم کنید خیلی سادی واقعیتها را برای خوانندگان خود به نمایش بگذارید. این قضیه می تواند هر چیزی را شامل شود، از نرخ نگهداری مشتریان تا تعداد کالاهای جدید که شما هر ماه ارائه میدهید و یا تعداد جوایزی که شما توانسته اید کسب کنید. هیچ کسی قادر نیست که ظاهر خام را مورد استدلال قرار دهد.

اجازه بدهید که مشتریانتان اظهار نظر کنند

• در صفحه ی ‘درباره ی ما’ جوایز مشتری مداری و همه مواردی که باعث اعتباربخشی به شما می شود را قرار دهید. شاید شما در سال 2013 به عنوان بهترین ارائه دهنده ی محصولات امنیتی انتخاب شده باشید، یا شاید صنعت و کسب و کار شما از جمله اشخاص و سازمان های معتبر محسوب شود. از نیازهای غریزی انسانی جهت کسب اطمینان در میان رقباء خود، بهره برداری لازم را انجام بده.

قالب رسانه ای متفاوتی داشته باش

صفحه ی ‘درباره ی ما ‘ ی خود را با قرار دادن عکسها و Timeline، ویدئو و Infographicها جذاب کنید. اگر کسی قصد کرد که وارد صفحه ی ‘درباره ی ما’ شما شود، احساسی که در آن صفحه ایجاد کرده اید بایستی، توجه اش را برای مدت طولانی و تاحد امکان جلب کند، این دقیقاً کاری است که سایت Moz انجام داده است. Timeline آنها ترکیبی از تصاویر قوی و طراحی هایی است که همچنان با کلید اطلاعاتی که بازدیدکنندگان نیاز دارند موجب جذب آنها می شود.

• ویدئو ها بهترین راه سرگرم کردن مخاطبین و کاربران می باشند بخصوص ویدئوهای کوتاه که می توانند احساسات کمپانی شما را در مورد یک موضوع را در چند ثانیه و یا چند دقیقه خلاصه کنند. اگر شما زمان و یا منابع گسترده ای در این زمینه ندارید، Vine videoها بهترین روش برای اضافه کردن موارد متفاوت برای صفحه ی ‘درباره ی ما’ شماست.


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

تولید محتوا

خدمات محتوا

سفارش تولید محتوا

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید