سئو

اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی را بشناسید!

در این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی را به شما معرفی کنیم. اینفلوئنسرها کسانی هستند که در دنیای مجازی فعالیت زیادی دارند. این افراد؛ با فعالیت خود، دیگران را تحت تاثیر قرار می دهند و می توانند سبک زندگی، طرز فکر، سلیقه و … مخاطبان خود را تغییر دهند. به همین دلیل، اینفلوئنسر(تاثیرگذار)، نامیده می شوند. معمولا هر یک از اینفلوئنسر ها به صورت متمرکز در حوزه مشخصی فعالیت می کنند.

طراحی داخلی یکی از این حوزه های جذاب است که اینفلوئنسر های خاص خود را دارد. یک اینفلوئنسر، برای موفقیت علاوه بر داشتن آگاهی و دانش در حوزه منتخب، باید خلاقیت و ذوق هم داشته باشد. تمامی این عوامل در کنار هم باعث می شوند که این افراد دیگر کاربران را جذب نمایند. از طریق فعالیت های یک اینفلوئنسر، شما علاوه بر تخصص با شخصیت او نیز آشنا می شوید.

همراهی با اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی

یافتن اینفلوئنسرهای ایرانی() در حوزه طراحی داخلی و دنبال کردن پیج آنها می تواند هیجان انگیز و جذاب باشد. شما می توانید با دنبال کردن پیج اینفلوئنسرها، اطلاعات و آگاهی خود را در زمینه جذاب طراحی داخلی افزایش دهید. دنبال کردن یک پیج طراحی داخلی می تواند منشاء خوبی برای ایده گرفتن باشد. اگر قصد دارید تا برای طراحی داخلی منزل، دفتر کار، مطب، فروشگاه و … تصمیم بگیرید، می توانید با دنبال کردن این پیج ها، با طراحان داخلی آشنا شوید و معماران مورد علاقه خود را بیابید.

اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی یا معماران مشهور؟

توجه کنید در این مقاله اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی به شما معرفی می شوند. به این معنا که ما تنها کسانی را که فعالیت زیادی در فضای مجازی دارند و توانسته اند افراد زیادی را جذب کنند، به شما معرفی می کنیم. بسیاری از معماران بزرگ و دارای حسن شهرت هستند که فعالیت زیادی در دنیای مجازی ندارند و اینفلوئنسر محسوب نمی شوند.

به همین دلیل در این مقاله معرفی نشده اند. بنابراین اسم معماران شناخته شده ای همچون علیرضا تغابنی، کامی راستین، علی شریعتی و زهرا سربندی، راهیل هنری، رامبد ایلخانی، نشید نبیان و دیگران معماران در این لیست نیست و تنها معمارانی که به عنوان اینفلوئنسر فعالیت می نمایند، معرفی شده اند.

با چیدانه آشنا شوید!

قبل از این که اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی را به شما معرفی کنیم، یک پیج خوب را در این زمینه به شما معرفی می کنیم. چیدانه یک پیج پرطرفدار در زمینه معماری داخلی است. این پیج 632k دنبال کننده دارد و از پیج های محبوب است. در این پیج مطالب متعددی در زمینه معماری داخلی از طراحی آشپزخانه گرفته تا انتخاب مبلمان بارگذاری می شود و می تواند منبع خوبی برای کسب آگاهی باشد.

اگر به دنبال پیجی هستید تا برای طراحی داخلی منزل یا دفتر کار خود از آن ایده بگیرید، چیدانه یکی از این پیج هاست. این پیج امکان مشاوره آنلاین را نیز فراهم آورده است. همچنین این پیج معماران داخلی و شرکت های معماری مختلف را به شما معرفی می نماید.

آناهیتا شهبازی از جمله اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی

اگر به دنبال اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی هستید، خانم آناهیتا شهبازی یکی از این اینفلوئنسرها است. پیج خانم دکتر شهبازی با عنوان anahita-ideas نزدیک به 296k دنبال کننده دارد. در این پیج می توانید با داخلی منزل به خوبی آشنا شوید.

طراحی منزل با سالن مستطیل، ترند های چیدمان آشپزخانه، انتخاب سبک دکوراسیون برای خانه از جمله مطالب جالبی هستند که این اینفلوئنسر به آن ها پرداخته است. آنالیز دکوراسیون نیز توسط خانم دکتر شهبازی در پیج ایشان انجام می شود که جذابیت زیادی دارد. مطالب مفیدی دیگری همچون نکات انتخاب مبلمان، انتخاب فرش مناسب، انتخاب ساعت دیواری و … نیز در این پیج ارائه شده است.

والا بازیار، نام شناخته شده در حوزه معماری و دکوراسیون

اگر دوست دارید با اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی آشنا شوید و با چاشنی دکوراسیون محیط پیرامون خود را تغییر دهید، بهتر است به پیج خانم والا بازیار سری بزنید. پیج ایشان با اسم valoo_land از جمله پیج های پر طرفدار میان افراد علاقمند به معماری و طراحی داخلی است. پیج این اینفلوئنسر در حدود 434k دنبال کننده دارد.

مطالب جالبی همچون نحوه استفاده از رنگ نارنجی در دکوراسیون، چیدمان هفت سین، چیدمان کوسن، ترند های سال، ایده هایی برای میز ناهارخوری و … در پیج ایشان ارائه شده است. موضوعات محبوب ایشان اغلب دغدغه افراد در چیدمان منزل هستند. بنابراین اگر به دنبال راه حل های خلاقانه و زیبا برای دغدغه های خود هستید، حتما به پیج این اینفلوئنسر سری بزنید.

سحر لطفی از اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی

سحر لطفی از دیگر اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. پیج ایشان نیز در حدود 38.8k دنبال کننده دارد. پیج این اینفلوئنسر در مقایسه با دیگران از مطالب متنوع تری برخوردار است. ایشان علاوه بر نکات آموزشی در مورد طراحی داخلی و دکوراسیون، اقامتگاه هایی با معماری خاص را به شما معرفی می کنند. معرفی فیلم ها و سریال های جذاب نیز از دیگر مواردی است که در پیج ایشان به مخاطبان معرفی می شود!

زوج جوان در میان اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی

مژگان و آرمان زوج جوانی هستند که تحت عنوان برانیکو دکوریشن هاوس فعالیت می نمایند. پیج این زوج در حال حاضر 36.7k دنبال کننده دارد. این دو از جمله اینفلوئنسرهای ایرانی در حوزه طراحی داخلی هستند که در میان جوانان و زوج های جوان شناخته شده اند.

عمده تمرکز این پیج معرفی ایده های کوچک برای زیباتر نمودن خانه است. چیدمان بالکن، میز آرایش، طراحی باغچه و … از جمله این مطالب هستند. البته مطالب آموزشی جالبی نیز در این پیج برای علاقمندان ارائه شده است. برای مثال از محتوای پیج این ها می توانید برای انتخاب فرش، چیدمان آنتیک و … کمک بگیرید.

آتنا غازی، از اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی و فنگ شویی

آتنا غازی از جمله اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی است که قصد داریم به شما معرفی کنیم. ایشان از متخصصان هستند که در مشهد مشغول فعالیت هستند. در حال حاضر این اینفلوئنسر جوان در حدود 11.2k دنبال کننده دارد. اما با توجه به استقبالی که از پیجش می شود، به احتمال زیاد، به زودی این عدد افزایش خواهد یافت. ایشان نیز به مطالب جالبی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون همچون انتخاب مبل، ست کردن رنگ ها و … پرداخته اند.

از جمله تفاوت های پیج ایشان با دیگر پیج ها، توجه به اصول فنگ شویی است. اگر از طرفداران فنگ شویی هستید، حتما سری به پیج ایشان بزنید. موضوعاتی مثل چگونه انرژی های منفی را از خانه پاک کنیم، جذب انرژی با شمع و … از جمله موضوعاتی هستند که در پیج ایشان مورد بررسی قرار گرفته اند.

دیگر پیج ها

اینفلوئنسر های ایرانی در حوزه طراحی داخلی و دکوراسیون در حال افزایش هستند. اگر از نظر تخصصی فعالان در زمینه طراحی داخلی را از فعالان حوزه دکوراسیون تفکیک کنیم باید بگوییم که در حال حاضر تعداد افرادی که در زمینه دکوراسیون فعالیت می نمایند، بیشتر است.

شما می توانید با صرف اندکی ، به این لیست اضافه کنید. برای مثال خانم سمیه نجاتی که در زمینه دکوراسیون فعالیت می نمایند و 100k دنبال کننده دارند را می توان به این لیست اضافه نمود. خانم افسون دیاری نیز دیگر اینفلوئنسر هستند که ایشان نیز در زمینه دکوراسیون فعالیت می نمایند و 36.9k دنبال کننده دارند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید