سئو

درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب

یوتیوب (Youtube) یکی از سرویس های بسیار محبوب در بین مردم سراسر جهان است که نقش بسیار مهمی در رشد کسب و کارها داشته است. درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه امکان پذیر است! اگر شما هم از جمله کسانی هستید که می توانید ویدئوهای جالب و مهیج در یوتیوب بسازید این مطلب را از دست ندهید! کسب درآمد از یوتیوب نیازمند وقت و حوصله کافی است. با هم چند راه درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب را بررسی خواهیم کرد. با افراک همراه باشید.

شرایط کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب چیست؟

اولین قدم برای کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب عضویت در برنامه YouTube Partner Program است. برای عضویت در این برنامه باید شرایط خاصی داشته و بتوانید آن را حفظ کنید. پس از ورود به برنامه ، دائما حساب شما بررسی خواهد شد پس با استفاده از تبلیغات یوتیوب و بهبود سئو یوتیوب ، وضعیت حساب خود را بهبود دهید.

مهمترین شروط برنامه YouTube Partner Program عبارت اند از:

  • کانال شما حداقل ۱۰۰۰ مشترک (سابسکرایبر) داشته باشد.
  • بازدید ویدئوهای کانال شما در یک سال اخیر حداقل ۴۰۰۰ ساعت باشد.

۷ نکته برای کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب

رسیدن به این نکته که درآمدزایی از یوتیوب امکان پذیر است برای شروع کسب درآمد کافی نیست. پیگیری اصول یوتیوب، بهترین تضمین است. نکته اصلی این است که شما همچنان برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید. بنابراین باید روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • واقعیت ها را نشر دهید.
  • مخاطبان خود را، درک کنید.
  • در کیفیت، کم کاری نکنید.
  • کانال های متفاوتی را راه اندازی کنید.
  • تعامل مستمر با کاربران خود داشته باشید.
  • سئو کانال یوتیوب خود را تقویت کنید.
  • کانال هایی را تبلیغ کنید که محصولاتی با کیفیت دارند.

برای این که از یوتیوب بیشترین درآمد را داشته باشید باید کانال خود را در همه زمینه ها رشد دهید، بنابراین مطمئن شوید که روی هدف اصلی تمرکز کرده اید.

همانطور که روش های مختلفی برای کسب درآمد از وب سایت وجود دارد ، روشهای زیادی نیز برای کسب درآمد از ویدیوهای یوتیوب وجود دارد. درآمد از تبلیغات متداول ترین روش کسب درآمد از راه محتوای شماست ، اما تنها راه کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب نیست.

با این حال ، محتواها متفاوت است و روش های تبلیغاتی برای کسب درآمد هم متفاوت است. مهمترین راه های کسب درآمد عبارت اند از:

۱. نمایش تبلیغات

نمایش تبلیغات یکی از راه های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. کسب درآمد از نمایش تبلیغات شاید اولین چیزی است که کاربران هنگام عضویت در YYP به آن توجه می کنند. بعد از پذیرش در YPP، می توانید بلافاصله تبلیغات را برای همه ویدئوهایی که با دستورالعمل های محتوای تبلیغاتی یوتیوب مطابقت دارند، فعال کنید. YYP این امکان را به شما می دهد که تبلیغات در محتوای شما نشان داده شود. هنگامی که یوتیوب از تبلیغ دهندگان پول دریافت می کند، ۵۵ درصد از این هزینه را به شما پرداخت می کند. این پول از طریق گوگل ادسنس به شما پرداخت خواهد شد، در گوگل ادسنس می توانید آمار درآمدزایی خود را رصد کنید.

۲. سرویس YouTube Premium

سرویس YouTube Premium روش کسب درآمد دیگری است که به محض ورود به YPP واجد شرایط استفاده از آن می شوید و می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند. یوتیوب پرمیوم برای همه کسانی که حساب یوتیوب دارند در دسترس است. نکته مهم این است ک YouTube Premium همه تبلیغات را حذف می کند ، بنابراین افراد می توانند فیلم های موردعلاقه خود را بدون وقفه تماشا کنند و همچنین این امکان را می دهد که برنامه یوتیوب را در پس زمینه و بدون مکث ویدئو اجرا کنید. به عنوان یک عضو YPP، هر بار که یک عضو YouTube Premium محتوای شما را تماشا می کند، مبلغی را دریافت می کنید. با توجه به اینکه اکنون YouTube Premium بیش از ۲۰ میلیون عضو دارد درآمد زیادی ممکن است کسب کنید. هنگامی که شخصی ویدئو شما را تماشا می کند به طور خودکار حقوق شما پرداخت می شود، پس نیازی به تغییر در حساب شما نیست.

۳. عضویت در کانال

عضویت در کانال روشی دیگر از درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. در این روش کاربران برای عضویت در کانال شما هزینه ای پرداخت می کنند. پس در این روش، می توانید محتوای تخصصی، ویدئوهای ویژه، آموزش های اختصاصی و … را در ازای دریافت حق عضویت، به کاربران ارائه دهید. برای استفاده از این روش باید بیش از ۳۰۰۰ مشترک داشته باشید.

۴. سرویس Super Chat و Super Stickers

ممکن است در هنگام یک پخش زنده ( Live) یوتیوب از خود پرسیده باشید که چگونه برخی افراد پیام های خود را در چت زنده برجسته می کنند؟ این افراد در حقیقت از سرویس Super Chat و Super Stickers استفاده می کنند. کاربران می توانند حداکثر ۵۰۰ دلار برای سرویس Super Chat و Super Stickers هزینه کنند و حدود ۷۰ درصد این مبلغ به شما می رسد.

۵. تولید محتوا با اسپانسر

تولید محتوا یکی دیگر از راه های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب است. برای تولید محتوا فقط به خدمات یوتیوب پرمیوم توجه نکنید. می توانید به صورت مستقیم از ویدئوهای یوتیوب خود درآمدزایی کنید و از طریق محتوای خود اسپانسر جذب کنید. بسیاری از کمپانی ها به ازای دیده شدن برندشان حاضر هستند مبلغ قابل توجهی را بپردازند، پس اگر ویدئوهای شما بازدید زیادی دارند، انتخاب مناسبی برای آن ها هستید.

۶. فروش کالا

از دیگر روش های درآمدزایی اینترنتی بدون سرمایه از یوتیوب می توان به فروش کالا اشاره کرد. زمانی که کانال شما به بیش از ۱۰هزار سابسکرایبر می رسد، می توانید گزینه فروش کالا را فعال کرده و منبع درآمد دیگری ایجاد کنید. توجه داشته باشید که این ویژگی ممکن است برای همه ی کانال ها مناسب نباشد!

۷. همکاری در فروش

با پیوستن به یک سیستم همکاری در فروش، می توانید محصولات مختلفی را برای فروش انتخاب کنید. هرگاه که یک شخص از لینک منحصر به فرد شما خرید می کند سود از قبل تعیین شده ای به حساب شما می آید. اگر محصول با زمینه فعالیت شما مرتبط باشد، سود بیشتری کسب خواهید کرد. برای استفاده از این روش می توانید در ارتباط با محصول مورد نظر خود ویدئو تولید کرده و لینک خرید محصول را در توضیحات ویدئو قرار دهید.

با خلاقیت و هیجان خود و استفاده از راهکار های کسب درآمد از ویدئوهای یوتیوب ، می توانید بدون سرمایه از یوتیوب درآمدزایی کنید. تنها کافی است که طبق اصول یوتیوب و خلاقیت خود تولید محتوا کنید. همچنین می توانید در حوزه تولید محتوا و کسب درآمد از یوتیوب از کارشناسان افراک کمک بگیرید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید