سئو

رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین

رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار، گامی بلند برای بهتر دیده شدن و معرفی هر چه بیشتر کسب و کار شماست. اگر برای رپورتاژ در جست و جوی سایتی هستید که بازدید کنندگان اقتصادی داشته باشد مسیر درستی را انتخاب کرده اید! سایت خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین آخرین تخبار همان مکان مورد نظر شماست.!

رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلف یک روش تبلیغاتی نوین است که نقش موثری در معرفی کسب و کار دارد. با توجه به افزایش قیمت دلار، تبلیغات ادورد دیگر بهره وری سابق را ندارد و باید به فکر یک روش تبلیغاتی جدید و موثر باشید. قطعا رپورتاژ آگهی می تواند یک روش جایگزین مناسب برای تقویت سئو سایت شما باشد. با درج رپورتاژ آگهی به صورت منظم در سایت های خبری معتبر می توانید تا حد زیادی سئوی سایت خود را بهبود ببخشید و برند یا کسب و کار خود را بیشتر معرفی کنید.

یکی از سایت های خبری تحلیلی معتبر که می تواند محل مناسبی برای درج رپورتاژ باشد سایت خبری اقتصاد آنلاین آخرین اخبار می باشد. با درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار بازدید کنندگان شما بیشتر افراد علاقه مند به مسائل اقتصادی و مالی می باشند که خود یک پوئن مثبت به شمار می رود. در ادامه سایت خبری اقتصاد آنلاین آخرین اخبار معرفی و علت انتخاب آن برای رپورتاژ آگهی به صورت کامل بیان شده است. اگر شما نیز قصد رپورتاژ آگهی در یک سایت پر طرفدار را دارید ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

معرفی سایت خبری اقتصاد آنلاین آخرین اخبار

پایگاه خبری اقتصادآنلاین آخرین اخبار در سال 1390 با هدف انتشار اخبار اقتصادی ایران و جهان پا به عرصه رسانه گذاشته است. اقتصاد آنلاین در حال حاضر پر مخاطب ترین سایت خبری در زمینه ی اقتصاد می باشد.

آیین نامه ی اخلاق حرفه ای این سایت خبری به گونه ای تنظیم شده که در آن صداقت، انتشار اخبار صحیح و موثق و تفسیرهای درست و منطقی جایگاه ویژه ای دارد. احترام به خوانندگان سبب می شود که اقتصاد آنلاین بیشترین حساسیت را در اخباری که منتشر می کند داشته باشد تا از نشر اکاذیب و خبرهای اقتصادی بی پایه و اساس جلوگیری شود. آنچه اقتصاد آنلاین را متمایز و پرطرفدار می کند انتشار و تحلیل لحظه به لحظه ی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان می باشد نیازی که همواره از طرف فعالان اقتصادی کشور احساس می شد و هم اکنون تا حد زیادی به کمک سایت تحلیلی اقتصاد آنلاین آخرین اخبار مرتفع شده است.

وجدان کاری و اخلاقی همواره سرلوحه ی روزنامه نگاران اقتصاد آنلاین است و در این سایت هیچ آثاری از سرقت ادبی، خدشه دار نمودن متن ها و اصل اخبار، پذیرش پاداش و یا فشار برای پیشبرد مقاصد گروه یا افراد خاصی مشاهده نمی شود. با توجه به تمامی این نکات مثبت آیا رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار یک پیشنهاد وسوسه برانگیز نیست؟

بیشتر مخاطبان اقتصاد آنلاین مدیران اقتصادی، صاحبان مشاغل، رؤسای شرکت ها و فعالان اقتصادی هستند از این رو این درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار سئوی سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد.

درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار به دلایل زیادی باعث بهبود سئو سایت و بهتر دیده شدن برند، محصول و یا خدماتی است که توسط یک شخص و یا شرکت ارائه می شود. این دلایل عبارتند از :

1- آمار بالای بازدید کنندگان سایت اقتصاد آنلاین: اقتصاد آنلاین پر مخاطب ترین سایت خبری اقتصادی کشور است و روزانه حدود 100 هزار نفر چه از طریق لینک و یا جستجوی نام از این سایت خبری دیدن می¬کنند. پس با رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار میتوانید تعداد بازدید کنندگان سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید. زیرا افراد زیادی که از اقتصاد آنلاین بازدید می کنند ممکن است با دیدن تبلیغات شما کنجکاو شده و به سایت شما نیز مراجعه کنند.

2- حسن اعتماد بازدید کنندگان به اقتصاد آنلاین : با رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار در واقع از اعتبار این سایت به نفع خود استفاده می کنید و اعتماد مخاطبان این سایت را به برند یا محصول خود جلب می کنید. زیرا همان طور که گفتیم اقتصاد آنلاین پر مخاطب ترین رسانه ی خبری اقتصادی در ایران است و این آمار بالا حاکی از اعتماد مخاطبان به اخباری است که در این سایت منتشر می شود. از این رو با رپورتاژ اگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار این ذهنیت را در مخاطبان ایجاد می کنید که چون معرفی شما توسط یک سایت معتبر صورت گرفته است برند، محصول یا خدمات ارائه شده توسط شما نیز از اعتبار کافی برخوردار است.

3- حرفه و پیشه ی بازدید کنندگان اقتصاد آنلاین : با درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار می توانید مطمئن باشید که بازدید کنندگان سایت شما بیشتر ازبین فعالان اقتصادی، صاحبان کسب و کار و روسا و مدیران ارشد کشور می باشد. قطعا معرفی یک برند و محصول به چنین افرادی خالی از فایده نیست.

4- رتبه ی سیمیلار وب : طبق آخرین رتبه بندی سایت معتبر سیمیلار وب، رتبه ی الکسای اقتصاد آنلاین آخرین اخبار در بین تمام سایت های ایرانی 174 می باشد. این رتبه در بین سایت های خبری اقتصادی برابر یک است. داشتن چنین رتبه ای در بین حجم بی شمار سایت های ایرانی نشان از ترافیک بالای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این سایت تحلیلی خبری می باشد. با وجود این رتبه ی سیمیلار وب می¬توانید با خیال آسوده از دیده شدن نسبت به درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار اقدام کنید.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

5- رتبه ی آتوریتی اقتصاد آنلاین : رتبه ی آتوریتی عددی بین 0 تا 100 است که نشان می دهد یک سایت تا چه حد در زمینه تقویت سئو و عملکرد مثبت در موتورهای جست و جو موفق عمل کرده است. یعنی هرچه این عدد بالاتر باشد سایت مذکور در بین جست و جوهای مرتبط در رتبه ی جایگاه بالاتری قرار دارد. هرچه شاخص اتوریتی یک پیج بیشتر باشد گزینه ی بهتری برای رپورتاژ آگهی به شمار می رود. رتبه ی آتوریتی اقتصاد آنلاین 54 می باشد که یک نمره ی قابل قبول است و این رتبه یک دلیل موجه دیگر برای رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار می باشد. زیرا رتبه ی آتوریتی این سایت نشان دهنده ی آن است که عملکرد این سایت در زمینه ی موتورهای جست و جو خوب بوده و هرچه سایت اقتصاد انلاین بیشتر دیده شود آگهی شما نیز بیشتر دیده می شود.

6- سن دامنه ی اقتصاد آنلاین : سن دامنه ی سایت تحلیلی خبری اقتصاد آنلاین آخرین اخبار 7 سال است. یعنی تاریخ انقضای دامنه ی این سایت 7 سال است که به نسبت زمان طولانی می باشد. چنان چه اقدام به درج رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار کنید این اطمینان برای شما وجود دارد که تا مدت های طولانی لینک شما در این سایت باقی می ماند. زیرا بر خلاف سایر روش های لینک سازی برای تبلیغات رپورتاژ دارای دوره ی زمانی مشخصی نمی باشد و تا زمانی که سایت منتشر کننده اقدام به پاک کردن آن نکند اعتبار لینک از بین نمی رود.

برای رپورتاژ اگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار محدودیتی وجود ندارد اما از آنجا که مخاطبان این سایت اقتصادی بیشتر فعالان اقتصادی، مدیران و مشاغل مربوط به امور اقتصادی و مالی و بورس و … هستند این سایت یک عرصه ی عالی برای تبلیغات شرکت هایی است که به نوعی با مسائل اقتصادی مرتبط هستند.

رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار برای بانک ها و موسسات مالی، شرکت های مرتبط با بورس، شرکت های فعال در زمینه ی خودرو و پیش فروش آن، خریدهای اینترنتی، موسسات آموزش دهنده ی رشته های مرتبط با اقتصاد و … مناسب می باشد. اگر شما نیز صاحب یکی از مشاغل فوق هستید فرصت را از دست ندهید و با رپورتاژ آگهی در اقتصاد آنلاین آخرین اخبار خود را به طیف وسیعی از فعالان اقتصادی معرفی کنید.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید