سئو

رپورتاژ آگهی در زیبامون

همانطور که میدانید رپورتاژ آگهی در کنار تولید محتوای منظم، برای کسب و کار شما می تواند بسیار موثر می باشد. زیبامون یک رسانه ی تخصصی دیجیتال در حوزه ی زیبایی و آرایش است؛ که حاوی صفحات گوناگون درباره ی مطالب مختلف، اما حول محور این موضوعات می باشد. رپورتاژ آگهی در زیبا مون می تواند برای برند و محصولات و یا خدماتی که ارائه می دهید، موثر باشد. چرا که این سایت تخصصی با تمام ویژگی های ذکر شده، دارای تعداد متعددی از کاربران و بازدیدکنندگان با سلیقه ها و علایق و تخصص های گوناگون است.

در زیبامون در حداقل ترین مورد می تواند به بازدید از صفحات شما و افزایش مشتریان بالقوه منجر شود. سایت تخصصی زیبامون با هدف خود یعنی، تولید محتوای دیجیتال فارسی در حوزه ی آرایش و زیبایی از سال 1395 مشغول به فعالیت کرده است. تمامی مطالب و محتوای تولید شده در این سایت از مطالب روز دنیا و بصورت تخصصی و علمی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

سایت زیبامون حاوی چه بخش هایی است و در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

همانطور که ذکر شد زیبامون در زمینه تولید محتوای دیجیتال و تخصصی زیبایی فعالیت دارد و شامل بخش های متنوعی نیز می باشد. با نگاهی به این سایت و جستجو در صفحات مختلف آن می توان متوجه شد که دسته بندی های گوناگونی در آن قرار دارد. از بخش زیبایی و آرایش که اولین دسته بندی را شامل می شود و در هر زیر مجموعه از آن می تواند به صورت تخصصی تر در این زمینه، به کاربران اطلاعات مختلفی ارائه دهد. لازم به ذکر است که، این سایت تخصصی دارای مجوز رسمی نشر بر خط از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز، می باشد.

زیبامون چه تعداد بازدید کننده دارد و مخاطبین آن چه کسانی را شامل می شوند؟

البته این حوزه به زیبایی فردی خلاصه نمی شود و به تولید محتوا در زمینه های بهبود و آموزش ترفند های زندگی نیز پرداخته می شود. مخاطبین این سایت قابل اندازه گیری نیست، اما با توجه به فعالیت ها و درج آگهی های مختلف در این سایت، می توان متوجه بزرگی و وسعت تعداد کاربران فعال این سایت شد.

با یک بررسی کلی در سایت زیبامون و باتوجه به اینکه موضوع این سایت فعالیت در حوزه ی تخصصی زیبایی و آرایشی است؛ اما محدودیتی خاصی برای رپورتاژ آگهی در زیبامون وجود ندارد. کلیه ی فعالیت ها و کسب و کارهای مختلف می توانند آگهی خود را در این سایت درج کنند، و آسوده خاطر باشند که بازخورد های قابل توجهی را دریافت خواهند کرد. در نتیجه رپورتاژ آگهی در زیبامون برای برند و کسب و کارتان می تواند، فراتر از آنچه که تصور میکنید به شما برای رونق تجارت کمک ویژه ای نماید.

سیمیلار وب یک سرویس جمع آوری و تحلیل اطلاعات شبکه ی وب است که از سال 1996، به عنوان زیر مجموعه ای از شرکت آمازون، شروع به فعالیت کرده است. سیمیلار وب یک منبع مفید از داده ها بوده که برای سایت های اینترنتی و بررسی ترافیک اطلاعات و ارزیابی آنها بکار می رود.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 
رتبه الکسای سایت زیبامون در ایران : 435 و در جهان : 13.132 است. با توجه به رتبه ی اعلام شده می توانید برای درج رپورتاژ آگهی در زیبامون اقدام کنید، می توانید به این رتبه اعتماد کرده، و در نهایت از افزایش تعداد کاربران خود شگفت زده شوید.

چرا باید از عمر یک دامنه سایت برای درج رپورتاژ آگهی مطلع شویم؟

بعد از رتبه ی سیمیلار وب، مهم ترین مورد دانستن عمر دامنه ی یک سایت، برای رپورتاژ آگهی باشد. زیرا عمر یک سایت بستگی به توجه مخاطبین آن دارد. در نتیجه هرچه یک سایت عمر بیشتری داشته باشد، به همان نسب کاربران بیشتری نیز خواهد داشت. در نهایت می توان از این مورد آسوده خاطر بوده که رپورتاژ آگهی در آن، تا مدت ها در مقابل دید کاربران قرار خواهد داشت. حتی این موضوع برای موتور های جستجو مثل گوگل نیز، اهمیت دارد. یعنی برای سایت هایی با عمر بالا رتبه ی بالاتری را در نتیجه ی جستجوی خود در نظر خواهند گرفت.

تاریخ ایجاد سایت زیبامون : 27/11/2016 و تاریخ انقضای آن : 27/11/2022 است. با توجه به تاریخ اعلام شده این سایت تا حدود سه سال دیگر به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در نتیجه نام تجاری، و یا فعالیت شما می تواند برای درج رپورتاژ آگهی در زیبامون گزینه ی خوبی باشد.

معیار سنجش این مورد تعداد بک لینک ها در یک سایت می باشد. برای سایت زیبامون رتبه یا نمره ی 19 در نظر گرفته شده است. این رقم می تواند برای درج رپورتاژ آگهی در زیبامون مفید بوده و در تصمیم گیری شما برای ثبت کسب و کارتان موثر واقع شود.

مهم ترین هدف هر سایت افزایش رتبه ی بازدید و سئوی آنها است. باید توجه داشته باشید که امروزه تمام سایت ها در تلاش برای افزایش رتبه ی خود در گوگل هستند. قرار گرفتن در لیست ده سایت برتر در نتایج جستجوی گوگل آرزوی هر سایت و تجارتی است. در نتیجه انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر به تقویت سئوی شما کمک شایانی خواهد کرد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید