سئو

طراحی بنر چرتکه با بهترین قیمت

نکاتی در مورد طراحی بنر چرتکه

هر یک از بنرهایی که طراحی می شود بر اساس نکات و اصول مشخص شده ای باید طراحی گردد. اینکه شما به صورت آماده آنها را تحویل می گیرید به این معنی نیست که روی آنها و طراحی شان زحمتی کشیده نشده است. در واقع هر یک از آنها را بر اساس اصول مشخص شده ای طراحی می کنند. برای طراحی بنر چرتکه هم استانداردهای مشخص شده ای را رعایت می کنند که برخی از اصلی ترین و مهمترین نکات مربوط به طراحی بنر که اهمیت زیادی دارد و شما باید با آنها آشنا باشید عبارت است از :

1. اندازه های استاندارد

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان طراحی بنر چرتکه به آن توجه می شود این است که اندازه های بنر را به صورت استاندارد طراحی کنند. طراحان به خوبی هر یک از اندازه ها را برای طراحی بنر مورد بررس یقرار می دهند تا یکی از آنها را که کارایی بیشتری دارد را انتخاب و طراحی کنند. برخی از اندازه ها بسیار بزرگ هستند و برخی از آنها کوچکترند، طراحان اندازه بنر را به گونه ای طراحی می کنند که با سایت شما مطابقت های لازم را داشته باشد. برخی از آنها که بزرگ تر از اندازه سایت است زیبایی زیادی نخواهد داشت. مطابق بودن اندازه بنر با سایت باید به گونه ای باشد که نظر هر یک از بینندگان را جذب نماید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:

2. استفاده از فرمت مناسب

فرمت های مورد استفاده برای طراحی بنر چرتکه بسیار متنوع می باشد و هر یک از آنها زیبایی و جذابیت خاصی دارند. شما باید به خوبی هر یک از آنها را مشاهده کنید تا متوجه شوید که کدام یک برای طراحی بنر شما جذابیت لازم را دارد. برخی از بنرها که با استفاده از فرمت نامناسب طراحی می گردد زیبایی ندارد و شما آنها را نباید انتخاب کنید. در این زمینه طراحان بنر به خوبی می دانند که باید از کدام فرمت استفاده کنند و زیبایی بنر را افزایش دهند. آن دسته از فرمت هایی که برای طراحی بنر وجود دارد باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای انتخاب شود. بدون شک شما نمی توانید فرمت ها را خودتان انتخاب کنید و باید در این زمینه با طراحان مشورت کنید.

3. انتخاب فایل کم حجم

اینکه فایل حجم بنر طراحی شده مناسب باشد هم اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. برخی از فایل ها که حجم زیادی دارند را شما قادر نیستید انتخاب کنید و روی سایت بگذارید. اینکه فایل حجم کمتری داشته باشد موجب می گردد که کاربران به آسانی اطلاعات مورد را درآورند. در این زمینه اگر تخصص و دانش کافی ندارید بهتر است با افرادی که تخصص طراحی بنر دارند مشورت کنید تا آنها شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

4. استفاده از رنگ های مناسب

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان طراحی بنر چرتکه اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که رنگ های مناسبی را مورد استفاده قرار دهید. برخی از رنگ ها هستند که برای طراحی بنر مناسب نیستند و شما باید آنها را به خوبی تشخیص دهید. برای انتخاب هر یک از آن رنگ ها کافی است که با طراحان مشورت کنید و آنها شما را به خوبی قادر هستند که راهنمایی کنند. بنرهای تبلیغاتی که برای طراحی پرتکه است باید با استفاده از رنگ های گیرا طراحی شود. در این صورت نظر هر یک از مشتریان را به خوبی جلب می کند و شما می توانید روز به روز بنر خود را به افراد دیگری هم معرفی کنید. رنگ بندی یکی از مهمترین و اصلی ترین اصول و نکاتی است که باید زمان طراحی بنر به آن توجه شود.

5. استفاده از تصویرسازی مناسب

تصویرهایی که برای طراحی بنر چرتکه مورد استفاده قرار می گیرد باید مناسب باشد و ویژگی های لازم را داشته باشد. هر یک از تصاویری که برای طراحی برند وجود دارد دارای ویژگی های خاصی است و شما بهتر است که به خوبی آنها را از هر نظر بررسی کنید. در زمینه انتخاب تصاویر می توانید از طراحان مشورت های لازم را دریافت کنید. در بین انواع تصاویری که شرکت دارد قادر هستید که یکی از آنها را انتخاب کنید. البته که می توانید خودتان تصویر شخصی که در نظر دارید را هم سفارش دهید. البته که هزینه سفارش تصویر شخصی تا حدودی بالاتر است. ولی به طور کلی شرکت هزینه زیادی را از شما برای طراحی بنر دریافت نمی کند.

6. سازگاری بنر با فضای سایت

یکی از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان طراحی بنر چرتکه به آن دقت می شود و شما هم باید به آن توجه داشته باشید سازگاری بنر با فضای سایت تان است. شما بدون شک تمایل دارید که بنر طراحی شده تان را در سایت بگذارید. بر همین اساس باید سازگاری آن بنر را با فضای سایت خود به خوبی مورد مطابقت قرار دهید. آن دسته از انواع بنرهایی که با سایت شما مطابقت ندارد را نباید انتخاب کنید. زیبای سایت تان با استفاده از بنرهای مشخص شده بسیار افزایش پیدا می کند. دقت داشته باشید که می توانید در این زمینه با آن دسته از طراحانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی قادر هستند که بر اساس فضای سایتی که دارید بهترین بنر را برای شما طراحی کنند.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید