سئو

طراحی بنر گیاهان دارویی با مناسب ترین قیمت

نکاتی برای طراحی بنر گیاهان دارویی

اصول و قوانین که برای طراحی بنر گیاهان دارویی به کار می رود باید بر اساس استانداردهای مشخص شده ای باشد. تنها آن دسته از طراحانی که در زمینه طراحی بنر حرفه ای هستند قادر می باشند این بنر را به گونه ای طراحی کند که مشتریان سریع جذب آن شوند. اینکه کاربر سریعا و در کمترین زمان بتواند مفهوم برند را متوجه شود اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین ماندگاری بنر در ذهن کاربر هم اهمیت بسیار زیادی دارد باید به آن دقت شود. برخی از نکات بسیار مهمی که برای طراحی این بنر باید رعایت شود و طراحان به آن دقت زیادی نشان می دهند عبارت می باشد از :

1. توجه به اندازه بنر :

طراحان برای طراحی بنر گیاهان دارویی حرفه ای در ابتدا به خوبی اندازه بنر را بر اساس استانداردهای مشخص شده ای طراحی می نمایند. اینکه اندازه بنر به گونه ای باشد که کاربر به خوبی محتویات درون بنر را مشاهده کند اهمیت بسیار زیادی دارد. طراحانی که حرفه ای هستند به خوبی می دانند باید چه اندازه ای را برای بنر طراحی کنند. برخی از بنرها که اندازه کوچکی دارند و قابل دید نمی باشند اصلا گزینه مناسبی نیستند و نباید آنها را روی سایت و مغازه خود استفاده کنید. اندازه استاندارد بنرها به گونه ای می باشد که افراد به خوبی در یک نگاه می توانند مطالب و نوشته های روی بنر را مشاهده کنند. کاربردی بودن بنر به اندازه استاندارد آن بستگی دارد که باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:

2. توجه به فونت متن تبلیغاتی بنر :

از دیگر نکاتی که برای طراحی بنر گیاهان دارویی اهمیت بسیار زیادی دارد این است که فونت به کار برده شده روی بنر اندازه و استانداردهای لازم را داشته باشد. هر یک از نوشته های روی بنر باید اندازه متفاوتی با یکدیگر داشته باشد تا مشتریان در یک نگاه برخی از نوشته های روی بنر را سریعا متوجه شوند. نام فروشگاه عطاری یکی از مهمترین نوشته هایی است که روی بنر نوشته می شود و شما باید به خوبی بدانید اندازه آن بزرگ تر از دیگر اطلاعات روی بنر است. فونت های به کار برده شده روی بنر باید ویژگی های لازم را داشته باشد تا توجه کاربر را جذب نماید. طراحان به خوبی می دانند که باید از چه فونتی و در چه اندازه استفاده کنند تا جذابیت بنر گیاهان دارویی را افزایش دهند.

3. رنگ بندی مناسب بنر :

رنگ های متنوعی برای طراحی بنر گیاهان دارویی به کار برده می شود که هر یک از این رنگ ها برای جذابیت بیشتر بنر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین رنگ بندی هایی که برای طراحی بنر عطاری و گیاهان دارویی مورد استفاده قرار می گیرد رنگ سبز است. انی رنگ به خوبی می تواند کارایی شغل عطاری و گیاهان دارویی را نشان دهد. رنگ های دیگری هم البته برای طراحی این بنر مورد استفاده قرار می گیرد که اگر ترکیب رنگی زیبایی را روی بنر ایجاد کنید جذابیت آن بیشتر می شود. رنگ بندی و ترکیب رنگی که روی بنر ایجاد می شود را طراحان به خوبی قادر هستند که در بهترین شکل ممکن ایجاد نمایند.

4. استفاده از تصاویر مناسب :

5. رعایت سادگی طراحی بنر :

اینکه بنر طراحی شده سادگی لازم را داشته باشد اهمیت زیادی دارد. برخی از بنرهای عطاری و گیاهان دارویی که طراحی پیچیده ای دارند اصلا در ذهن مشتری ماندگار نمی شوند. شما باید به خوبی بدانید که نیازی نیست زمان سفارش طراحی بنر از طراحان اصول پیچیده ای را بخواهید که زمان طراحی بنر به کار ببرند. طراحان حرفه ای به خوبی قادر هستند که نهایت سادگی را روی بنر ایجاد کنند. آنها تمامی استانداردها و اصول خاص را برای طراحی بنر به کار می برند و شما باید بدانید که بنر طراحی شده شما توسط طراحان حرفه ای ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری ایجاد می کند.

6. استفاده از نرم افزارهای مناسب برای طراحی بنر :

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید