سئو

طراحی سایت اشتراک ویدئو شاتل لند

وب سایتی به منظور ارائه انواع محتوای مورد نیاز کاربران ایرانی است. این وب سایت با در نظر گرفتن نیازهای کاربران ایرانی و ارائه آن‌ها به شکلی جذاب، به جذب مخاطبین پرداخته است.

انواع محتوای ارائه شده توسط این وب سایت عبارتست از: ویدئو، بازی، فیلم، سریال، نرم افزار و غیره.

این وب سایت دارای رتبه 207 در ایران است. با در نظر گرفتن رتبه سیمیلار وب این سایت، می‌توان گفت با توجه به سایت های فعال دیگر در این زمینه، راه درازی را در پیش دارد. مدت زمانی که کاربران در این وب سایت به وقت گذرانی می پردازند، در مقایسه با دیگر وب سایت های مشابه کمتر است.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

در این مقاله به بررسی طراحی سایت شاتل لند پرداخته و ویژگی‌های طراحی سایت آن را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی های طراحی سایت شاتل لند

سیستم مدیریت محتوای سایت با زبان asp.net طراحی شده است و همین موضوع باعث ایجاد سرعت مناسب در بارگذاری و عملیات های سایت شده است. در طراحی سایت شاتل لند از فریمورک Angular.js استفاده شده است که ویژگی های متمایز این فریمورک از جمله data binding دوطرفه و دستور های توکار که کارایی HTML را افزایش می دهند، منجر به زیبایی و بهبود کارایی طراحی سایت شاتل لند شده است.

تحلیل طراحی سایت شاتل لند

طراحی سایت شاتل لند بسیار جذاب و مدرن بوده و از عناصر گرافیکی زیادی در آن به طرز مناسبی استفاده شده است. با ورود به سایت اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، اسلایدر سایت است. طراحی زیبای اسلایدر و استفاده از تصاویر مناسب در آن، نه تنها تجربه کاربری را بهبود بخشیده است، بلکه باعث شده تا کاربران علاقه بیشتری به ظاهر و طراحی سایت از خود نشان دهند.

در طراحی سایت شاتل لند تمرکز بر طراحی تک صفحه بوده و تا حد امکان سعی شده انواع محتوای ارائه شده در سایت در یک صفحه به طور خلاصه قابل رویت باشند. یکی از دلایل استفاده از این استراتژی می تواند سادگی در استفاده از سایت و سرویس‌های آن باشد.

ترکیب تصاویر و ویدئوها در پس زمینه یکی از موارد بسیار جذاب در طراحی سایت شاتل لند است. اما به دلیل استفاده از ویدئو های زیاد در طراحی سایت، سرعت بارگذاری صفحات کاهش یافته است. یکی از نکات منفی در طراحی سایت شاتل لند، استفاده نکردن از نوار جستجو در ابتدای سایت است. کاربران در صورت نیاز به جستجو در سایت، دچار مشکل شده و این موضوع در تجربه کاربری تاثیر منفی خواهد داشت.با وجود استفاده فراوان از تصاویر در طراحی سایت شاتل لند، اما مشاهده می شود تمام تصاویر از تگ alt برخوردار نیستند و این موضوع در سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت.

اگر می خواهید یک سایت اشتراک گذاری ویدیو مانند ایجاد کنید، به یک پلت فرم وب سایت با قابلیت ها و انعطاف پذیری کافی نیاز دارید تا بتوانید سایت خود را با سهولت بسازید و سفارشی کنید.

وردپرس یک انتخاب محبوب در بین سیستم های مدیریت محتوا است. این برنامه پشتیبانی، تم ها و گزینه های سفارشی سازی مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت اشتراک گذاری ویدیو را تنها در چند مرحله ارائه می دهد.بیایید این روند را طی کنیم تا بتوانید امروز از ابتدا با وردپرس یکی را ایجاد کنید.

مرحله 1: خرید نام دامنه

هنگام خرید، می خواهید نامی را انتخاب کنید که قابل مارک باشد. به این معنی که کوتاه، منحصر به فرد و به خاطر سپردن و املا آسان است. همچنین باید به کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد اشاره کند. به عنوان مثال، گوگل از واژه ‘googol’ مشتق شده است، یک عدد گیج کننده که به معنای برانگیختن میلیون ها و میلیون ها صفحه وب نمایه های Google است. (نامی بسیار سریع تر از ایده اولیه آنها، که اصلا ‘شوخی نمی کرد -‘ BackRub. ‘)

مرحله 2: برای ارائه دهنده میزبانی وب ثبت نام کنید

در مرحله بعد، شما می خواهید یک ارائه دهنده میزبانی وب سایت را انتخاب کنید که سرعت، پشتیبانی، مقیاس پذیری و امنیت مورد نیاز برای مدیریت سایت شما را ارائه می دهد. هنگامی که درباره ارائه دهنده تصمیم می گیرید ، به احتمال زیاد برنامه ای را بر اساس میزان ذخیره سازی و پهنای باند مورد نیاز خود انتخاب می کنید. سه ثبت کننده دامنه نیز در بالا ذکر شد خدمات میزبانی وب را ارائه دهید تا بتوانید با خرید بسته نرم افزاری این دو مرحله را با هم ترکیب کنید.

مرحله 3: وردپرس را نصب کنید

هنگامی که فایل را از حالت فشرده خارج می کنید، یک پوشه وردپرس مشاهده خواهید کرد. آن را با استفاده از FTP به سرور وب خود بارگذاری کنید.

پیشنهاد میکنیم بخوانید:

با پر کردن فرم زیر نصب را تکمیل کنید.

مرحله 4: یک قالب وردپرس برای سایت های اشتراک گذاری ویدیو انتخاب کنید

برای شروع، می خواهید موضوعی را انتخاب کنید که نیازها و اهداف سایت اشتراک گذاری ویدیوی شما را برآورده کند. علاوه بر اینکه می توانید ویدیوها را اضافه کرده و پخش کنید، یک تم نیز می خواهید که:

به سرعت جریانهای محتوا را تنظیم می کند.

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید