سئو

مراکز طراحی بنر یزد

این که آیا شما تجارت الکترونیکی خود را در سایت دیگری تبلیغ می‌کنید یا می‌خواهید بازدید خود را به یک محصول خاص هدایت کنید، بسته به این موضوع بنرها هر دو هدف را دنبال می‌کنند. بنرها، از نظر بصری جذاب هستند و می‌توانند خریداران را فریب دهند تا خرید بیشتری از فروشگاه تجارت الکترونیک شما انجام دهند

حتی اگر از اَشکال دیگر تبلیغات یا بازاریابی استفاده می‌کنید، بنرها می‌توانند ترکیب خوبی با آنها باشند. چرا؟ تبلیغات بنری می‌توانند به شناخت برند کمک کنند. وقتی یک خریدار مرتباً برند شما را از طریق اینترنت می‌بیند – ابتدا در یک بنر تبلیغاتی، سپس در شبکه‌های اجتماعی و سپس در نتایج جستجو – این موضوع به آن علاقه‌مند می‌شود. همچنین بنر می‌تواند افراد را نسبت به یک محصول یا تبلیغ خاص هشدار دهد و فروش خاصی را در جایی که می‌خواهید برای شما هدایت کند.

اما بنرها برای تبلیغ چه چیزی مناسب هستند؟

برای انجام این کار دو روش وجود دارد و هر دو به تبلیغات بنری خوب طراحی شده نیاز دارند:

اولین مورد

دومین مورد

کار با یک شبکه تبلیغاتی است که تبلیغ بنر شما را در سایت‌های هدف برای شما توزیع می‌کند. سایت‌هایی مانند AdRoll تبلیغات شما را بر اساس اهداف جمعیتی تعیین شده شما در وب سایت‌ها، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها قرار می‌دهند.

سومین مورد

می‌توانید از تبلیغات بنر برای هدفگ‌ذاری مجدد استفاده کنید. هنگامی که یک خریدار از سایت شما بازدید می‌کند، یک کوکی وی را در اینترنت ردیابی می‌کند و تبلیغات شما را در سایت‌های شبکه تبلیغاتی که در آن شرکت می‌کنید نمایش می‌دهد. وی حتی ممکن است محصول خاصی را که در حال مرور آن است در سایت شما مشاهده کند. دیدن آن بارها و بارها احتمال کلیک کردن وی بر روی بنر و خرید محصول را افزایش می‌دهد. در اغلب شهرهای ایران مراکزی جهت طراحی بنر وجود دارد. شهر یزد نیز از منظر مستثنی نیست. طراحی بنر یزد توسط طراحان مبتدی و حرفه ای انجام می‌شود. مراکز طراحی بنر یزد به امر طراحی بنرهای چاپی، آنلاین و آفلاین، بنرهای فوری و ارزان در طرح‌ها و سایزهای مختلف، بنرهای تبلیغاتی در کلیه زمینه‌ها با قیمت و کیفیت مناسب اهتمام دارند. ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه طراحی انواع بنرهای مناسبتی مانند تولد، ترحیم و تسلیت، خیرمقدم و خوشامدگویی و غیره نیز در مراکز طراحی بنر یزد با قیمتی مناسب انجام می‌شود. مراکز طراحی بنر یزد همچنین به ارائه فایل‌های لایه باز برای طراحان مبتدی که قصد دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند نیز می‌پردازد. همچنین برخی از مراکز طراحی بنر یزد دارای سامانه یا سایت های آنلاین هستند و ثبت سفارش خود در زمینه طراحی بنر را به صورت الکترونیکی و از راه دور انجام می‌دهند.

قیمت چاپ بنر یزد

در اغلب مراکز طراحی بنر یزد عمدتا از نرم افزارهای به روز و جدید دنیا جهت طراحی بنر استفاده می‌شود. در بیشتر این نرم افزارها شما به عنوان طراح می‌توانید این موارد را شاهد باشید:

عنوان بنر

این نام داخلی است که به بنری می‌دهید که در حال حاضر روی آن کار می‌کنید. این به سادگی یک برچسب است و در خود بنر قابل مشاهده نخواهد بود.

Banner Height

این ارتفاع بنر شما بر حسب پیکسل است. ارتفاع پیشنهادی بین 100 تا 300 پیکسل است.

Padding

این تنظیمات بین محتوای بنر و حاشیه بنر فاصله ایجاد می‌کند.

متن بنر

در اینجا می‌توانید متنی را که در بنر شما ظاهر می‌شود، وارد کنید. می‌توانید این متن را با استفاده از نمادهای موجود در ویرایشگر، از جمله افزایش اندازه و رنگ قلم، قالب‌بندی کنید. پس از طراحی بنر نوبت به چاپ آن می‌رسد. در مراکز چاپ بنر یزد، چاپ به صورت فوری یا زمان‌دار صورت می‌گیرد. در این مراکز از جدیدترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها جهت چاپ بنر استفاده می‌شود. برخی مراکز چاپ غیرحضوری هستند و از طریق ورود به سامانه آنها می‌توان به قیمت چاپ بنر یزد دسترسی داشت. اما به طور کلی آنچه در قیمت چاپ بنر یزد اثرگذار است عبارتند از:

  • نوع بنر
  • جنس بنر
  • سایز و ابعاد بنر
  • سیاه و سفید یا رنگی بودن آن
  • فوری بودن یا نبودن زمان چاپ
  • تعداد بنر درخواستی

بنر تبلیغاتی یزد

در حالی که تبلیغات بنری از هر شکل و اندازه‌ای برخوردار هستند، بیایید با شناخت دو نوع تبلیغات بنری شروع کنیم.

یک تبلیغ ثابت

شامل یک عکس یا گرافیک با متن است که بینندگان می‎توانند برای رفتن به یک صفحه خاص روی آن کلیک کنند. هنگامی که شما یک پیام ساده را با یک تصویر ساده (شاید فقط مربوط به محصول) مچ می‌کنید، مفید هستند و وقتی مخاطب شما از قبل با نام تجاری شما آشنا باشد، موثر خواهد بود.

یک تبلیغ انیمیشن

ممکن است شامل فیلم، فعالیت‌های تعاملی یا تصاویر چرخشی باشد. این موارد برای افزایش آگاهی از برند و تعامل با مخاطبان شما عالی هستند.

در عین حال، تبلیغ بنر شما باید متناسب با فضایی باشد که برای آن در نظر گرفته شده است. اگر می‌خواهید آن را در یک نوار کناری قرار دهید، نیم بنر یا تبلیغات آسمان خراش مناسب است. اگر می‌خواهید در انتهای مقاله در وبلاگ خود به یک محصول خاص توجه کنید، یک جدول رده بندی یا مستطیل بزرگ را امتحان کنید. در شهر یزد مراکز متعددی در زمینه بنر فعالیت دارند که عمدتا بر روی درب این مراکز واژه بنر یزد را مشاهده خواهید کرد. بیشتر بنر تبلیغاتی یزد توسط مراکز تخصصی مربوط به این امر طراحی‌اند و هر دو نوع بنر مندرج در بالا را در بر می‌گیرند.

بنر نویسی یزد

بنر نویسی یزد در زمینه کربلا، حجاج، تبلیغاتی انجام می‌شود. بنر نویسی یزد در ابعاد مختلف صورت می‌گیرد. بنر نویسی یزد به صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود. بنر نویسی یزد به صورت آنلاین انجام می‌شود. در سایت‌های سفارش بنر نویسی یزد موارد زیر درج می‌گردد:

  • زمان دریافت بنر ؟
  • مناسبت بنر ؟
  • تعداد بنر درخواستی ؟

بنر عجیب شهرداری یزد

آنچه در بالا گفته شد در زمینه سودمند بودن بنرها را فهمیدید، هم اکنون بیایید راهکارهای اثبات شده‌ای را دنبال کنیم که آیا شما بنرهای خود را طراحی می‌کنید یا به طراح گرافیک در مورد آنچه می‌خواهید راهنمایی ارائه می‌کنید و بنر خوب چگونه بنری است. با ذکر نمونه مثالی به ارائه پاسخ می‌پردازیم.

شهرداری یزد با نصب کردن بنر تبلیغاتی زیر در سطح شهر اعلام نمود که کاربرد تزئینات رومی شکل در مهندسی نمای ساختمان‌ سبب صادر کردن حکم تخریب خواهد شد! این بنر عجیب شهرداری یزد دارای اِلمان‌هایی است که در ادامه بدان می‌پردازیم:

مخاطبان خود را بشناسید. اگر اطلاعات جمعیتی مشتری خود را می‌دانید، بهتر می‌توانید محصولی را برای برجسته‌سازی و تبلیغاتی را برای ارائه انتخاب کنید. اگر به عنوان مثال می‌دانید که مشتری متوسط شما زن، 40-50 ساله است که زمان زیادی را صرف جستجوی بهترین معامله می‌کند، می‌دانید که بهتر است تبلیغات بسیار جذاب فریبنده‌ای را در بنر خود ارائه دهید. این اطلاعات را از کجا می‌آورید؟ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شما. اگر اطلاعات مشتری مانند جزئیات خرید و اطلاعات جمعیتی را ردیابی می‌کنید، می‌توانید از این اطلاعات برای کمک به بازاریابی و فروش استفاده کنید. در بنر بالا نام مخاطبین درج نشده است و مشخص نیستند!.

از عکس‌های با کیفیت بالا استفاده کنید. عکس های با کیفیت، نه فقط برای بنر بلکه برای صفحات محصول شما نیز ضروری هستند. اگر قصد گرفتن عکس را دارید، بهتر است از تجهیزات، پس‌زمینه و نور مناسب برخوردار باشید. در اینجا کم کاری نکنید! تفاوت بین یک عکس بی عاطفه‌ای که می‌گیرید و یک عکس حرفه‌ای می‌تواند باعث ایجاد یا خراب شدن شرکت شما شود.

استفاده از مدل‌ها در عکس‌های شما می‌تواند مورد توجه قرار گیرددر بنر بالا از تصاویر همرنگ پس‌زمینه استفاده شده بهتر بود رنگ ها متضاد باشد.

فراخوان اقدام را شامل کنید. یک اشتباه بزرگ که برخی خرده فروشان تجارت الکترونیکی مرتکب می‌شوند عدم دعوت به اقدام در بنر است. این ‘چیزی’ است که بازدیدکنندگان را به اقدام تشویق می‌کند. با اصطلاحاتی مانند ‘اکنون اقدام کنید’ یا ‘فقط برای مدت زمان محدود’ احساس فوریت ایجاد کنید. در حالی که ما روی بنر شما کلمات را صحبت می‌کنیم، اطمینان حاصل کنید که بر مزایای محصول خود تمرکز کرده‌اید، نه ویژگی‌ها. تفاوت در چیست؟ بخاطر داشته باشید که رنگ کلمات دعوت به عمل و همچنین قرارگیری آنها نیز می‌تواند بر نتایج تأثیر بگذارد. در بنر بالعکس عمل شده است و به جای تاکید بر کلمات مثبت، بر روی کلمات منفی (صدور حکم تخریب) تاکید شده است. بنابراین قبل از اینکه بنر خود را طراحی کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید:

آیا مخاطبان من به تخفیف در یک محصول پاسخ بهتری نمی‌دهند؟

مخاطبان من از نظر مبلغ تخفیف چه می‌خواهند؟

با گذشت زمان، می‌توانید پیشنهادات مختلفی را امتحان کنید تا داده‌های بیشتری بدست آورید که سپس می‌توانید برای تغییر بنرهای آینده از آن‌ها استفاده کنید. بهتر بود برای افرادی که از این قانون تبعیت می‌کنند مبلغ تخفیفی در بنر ارائه می شد تا افراد بیشتر به انجام عمل ترغیب می‌شدند.

ساده نگه دارید. بزرگترین اشتباهی که می‌توانید در طراحی یک بنر مرتکب شوید، مخصوصاً اگر برای تبلیغ در سایت دیگری باشد، پر کردن آن با تصاویر و کلمات است. شما رُمان نمی نویسید؛ فقط بر روی تعداد انگشت شماری از کلمات تمرکز کنید:

پیشنهاد چیست؟

محصول چیست؟

دعوت به عمل چیست؟

ایده این است که اگر افراد بخواهند بیشتر بیاموزند، برای مثال به سراغ سایت معرفی شده در بنر خواهند رفت. در بنر بالا بیش از حد از تصویر استفاده شده است و از تصویر پس زمینه نامناسبی در بک گراند بنر استفاده شده است. بهتر بود این بنر در قالب بیلبورد چاپ می‌شد تا یک بنر چاپی تا مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. در بنر بالا از چند فونت مختلف با رنگ‌های مختلف استفاده شده و سبب شلوغی بیش از حد شده است. آرم یا لوگوی مرکزی که این بنر را طراحی کرده در بنر درج نگردیده است که بهتر بود در بنر می‌آمد.

پیشهاد میکنم مقاله را بخوانید.

منابع:

1. noandish

2. yazd-r.niazerooz

3. 123graphic

4. pazirikads

5. sahand-kavir

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید