سئو

نحوه طراحی بنر دانش‌آموزان برتر

یکی از راه‌های انجام تبلیغات در مدارس غیردولتی برندسازی است، در حالیکه یکی از روش‌های برندسازی مدرسه دانش‌آموزان برتر است. طراحی بنر دانش‌آموزان برتر به عنوان یکی از راه‌های ساده برندسازی، به مدرسه شما کمک می‌نماید تا در میان مدارس مشابه و متنوع شهری که در آن ارائه خدمات می‌دهید، متمایز شوید. در حقیقت برندسازی برای مدرسه هویتی را خلق می‌کند تا سایر مدارس به منظور توسعه خود به عنوان الگو از مسیر طی شده توسط شما تبعیت نمایند.

برندسازی به مدرسه تان جایگاه منحصر به فردی می‌بخشد. بسیاری از مدارس سال‌ها کار کرده‌اند و از سال تاسیس آن ها مدت‌ها می‌گذرد، اما جایگاه واقعی خود را به علت ناشناخته بودن در برخی مواقع به دست نیاورده‌اند. برای جذب دانش‌آموزان خوب جهت ثبت‌نام در مدرسه‌تان برای سال تحصیلی جدید و جذب والدین جهت ثبت‌نام فرزندان‌شان طراحی بنر دانش‌آموزان برتر می‌تواند به شما کمک‌کننده باشد.

گاهی نیز هدف مدیران مدارس رقابت با سایر مدارس و موسسات نیست و صرفا جهت تشویق دانش‌آموزان‌شان را دنبال می‌کند. طرح بنر دانش‌آموزان را می‌توان بر اساس هفته، ماه، نیم سال، سال دختر، پسر استانی، درسطح کشور، رتبه‌های برتر درسی، نفرات برتر به تفکیک پایه‌ها و نماز جماعت می‌تواند طراحی شود.

در طراحی بنر دانش‌آموزان برتر موارد زیر را رعایت کنید:

4. یک پیام واحد و متمرکز بهترین نسخه بنر رویداد به زبان مخاطب شما صحبت می‌کند، یک هدف اصلی دارد و با یک دعوت به عمل ساده به پایان می‌رسد. هویت را در طراحی بنر دانش‌آموزان برتر در نظر بگیرید. این کار را از طریق طراحی یک لوگو برای مدرسه‌تان می‌توانید انجام دهید. لوگو به جلب نظر مخاطبان‌تان کمک شایان توجهی می‌کند و سبب می‌شود افراد لحظه ای مکث کنند، بایستند، آن را نگاه کنند، در حقیقت لوگو نام تجاری برای شما خواهد بود. این نام تجاری سبب وفاداری والدین به مدرسه شما خواهد شد چرا که آنها شما را بر دیگر مدارس ترجیح خواهند داد.

7. جهت معرفی دانش‌آموزان برتر از عکس آنها استفاده نمایید. در طراحی بنر دانش‌آموزان برتر تاکید کنید که عکس‌ها جدید، و در صورت امکان همگی با یونیفرم مدرسه باشد. این همسانی لباس در عکس‌ها به زیبایی بنر شما کمک خواهد کرد.

8. از بک گراندهای ساده و جذاب کمک بگیرید. می‌توانید از تصاویر بادکنک، گل، پرده، آجرهای تزیینی و غیره استفاده کنید. گزینه‌های پس‌زمینه هوشمند داشته باشید. یک رنگ ثابت برای تبلیغ خدمات‌تان می‌تواند گزینه عالی باشد. اما پس‌زمینه‌ای که دربرگیرنده عکس و یا شلوغ است، یک انتخاب عاقلانه برای ایده‌های انتزاعی و خدمات مبتنی بر اینترنت می‌باشد. از جمله اصول طراحی بنر آن است که بهتر است از بیش از 5 خط نوشته در در طراحی بنر استفاده نشود، پس پیام اصلی خود را به یک یا دو جمله اختصاص دهید و خطوط اضافی را به تعداد انگشت شماری کلمه محدود کنید.

6 مرحله جهت طراحی بنر دانش‌آموزان برتر

مرحله 1:

در مرحله اول به ارائه جزئیات مربوط به نحوه و مکان نمایش بنر خود بپردازید. به عنوان مثال، اگر قرار است بنر بر روی دیواری نصب شود که رنگ آن تیره است، ممکن است بخواهید رنگ بنری را انتخاب کنید که به برجستگی بیشتر آن کمک کند.

مرحله 2:

مرحله 3: طرح خود را انتخاب کنید. بنرها در مکان‌های مختلف و مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای این کار می‌توانید از سایت زیر کمک بگیرید:

مرحله 4:

آرم یا لوگو، نسخه اصلی طرح‌تان را بنویسید. در کل باید بیش از 50٪ از فضای بنر شما را اشغال کند.

مرحله 5:

متن جزئیات محدود (در صورت نیاز) را اضافه کنید. با استفاده از رنگ‌های مختلف، انتخاب کلمات کوتاه‌تر یا ارائه تصویری که همان را بیان می‌کند.

مرحله 6:

راه های ارتباطی با مدرسه‌تان را نیز درج کنید، صفحات رسانه‌های اجتماعی یا اطلاعات تماس را اضافه کنید. این بیشتر برای رویدادهایی مهم است که منجر به ورودی و ایجاد مخاطب در کانون توجه شما باشد. همچنین طرح بنر دانش‌آموزان ممتاز رایگان را می‌توان در سایت زیر یافت:

رتبه‌های برتر استانی……………. رتبه‌های برتر کشوری………………….. رتبه‌های برتر استانی………………….

ابزارهای ساخت قالب آماده برای طراحی بنر دانش‌آموزان برتر

Signs.com یک ابزار برای طراحی قالب‌های آماده بنر است که دارای یک ابزار سفارشی‌سازی بنر با استفاده از گزینه‌های الگوی بسیار آسان می‌باشد. پس از آنکه طرح خود را انتخاب و طراحی کردید، حتی می‌توانید آن را در اندازه‌های مختلف چاپ کنید. جهت دانلود رایگان وکتور دانش‌آموز، وکتور دانش‌آموز ایرانی و وکتور روز دانش‌آموز می‌توانید به سایت‌های زیر مراجعه نمایید:

/

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید