سئو

چگونه می توان یک واژه نامه آنلاین ایجاد کرد؟

وقتی می خواهید یک واژه نامه آنلاین سرشار از ویژگی هایی نظیر سرعت بسازید، به یک واژه نامه ساز نیاز خواهید داشت. برای این کار می توانید از ابتدا با استفاده از کدهای HTML استفاده کنید. تولید کد به صورت اتوماتیک بسیار راحت تر و سریعتر است. هنگامی که ساخت واژه نامه آنلاین آسان و سریع باشد، فرصت بیشتری برای افزودن آیتم های چندرسانه ای به واژه نامه خود خواهید داشت تا بتوانید آن را جذاب تر و آموزنده تر سازید.

چیزی بهتر از یک واژه نامه آنلاین استاندارد

یک واژه نامه آنلاین استاندارد معمولاً شامل اصطلاحات، تعاریف و موارد دیگر است. با استفاده از Creator Glossary Writer Tutor’s Writing Tutorial، به صورت همزمان قادر خواهید بود که یک واژه نامه آنلاین با چنین ویژگی هایی ایجاد کنید:

1. یک عنوان

2. شماری از اصطلاحات واژه نامه

3. یک مقدمه

4. مقررات

5. بخش هایی از گفتار

6. تعاریفی از جملات با استفاده از جستجوی Google

7. جملات مثال معتبر از Lextutor Concordancer

8. مدل های تلفظ متن به گفتار

9. ترجمه خودکار به فرانسه

10. تصاویر ویکی مدیا

چرا یک واژه نامه آنلاین مرتبط با زمینه ایجاد می کنیم؟

در دوره های کالج خاص منظوره که متمرکز بر زبان انگلیسی هستند، دانش آموزان موظفند از کلمات انگلیسی مرتبط با برنامه یا رشته تحصیلی خود در نوشتن و صحبت کردن استفاده کنند. برای انجام این کار، آنها باید مدتی را صرف یافتن اصطلاحات تخصصی به زبان انگلیسی کنند تا بتواند به آنها در توضیح مفاهیم مرتبط با زمینه ای که در آن مطالعه می کنند، برای مخاطبان غیر تخصصی کمک کند. موارد بسیاری وجود دارد که دانش آموزان قبل از شروع به خاطر بسپارند.

مطالعه مقاله اصطلاحات تخصصی طراحی وب سایت: واژه نامه و منابع را به شما پیشنهاد می کنیم.

برنامه آنها ممکن است چندین رشته تحصیلی از جمله علوم اجتماعی، تجارت، روانشناسی، جامعه شناسی، تاریخ و غیره را شامل شود. در مقابل، دانشجویی که در رشته تصویربرداری تشخیصی تحصیل می کند و یا یک دانشجوی رشته پرستاری، برنامه هایی دارند که با رشته های تحصیلی تخصصیشان دارای مطابقت است اما رشته پزشکی گستردگی بیشتری از هر دو را شامل می شود.

گرچه به طور محدود یا گسترده آنها انتخاب می کنند که رشته های تحصیلی خود را تعریف کنند، با این حال تمرین مفیدی برای دانشجویان خواهد بود که یک واژه نامه آنلاین برای خودشان ایجاد نمایند. اگر دانشجویان هنوز در دوره شما هیچ دوره ای را نگذرانده اند، دانستن اینکه از کجا شروع کنند اندکی دشوار خواهد بود.

چه نوعی از یک واژه نامه آنلاین باید ایجاد کنیم؟

برای برخی از دانش آموزان، ایجاد واژه نامه آنلاین اقلام بازار niche ای در رابطه با اهداف بازاریابی محتوای یک وبلاگ مناسب خواهد بود. ممکن است شخصی در حیطه ی صنایع غذایی بخواهد واژه نامه آنلاین مواد غذایی ویژه ای را ایجاد کند و در وبلاگ خود قرار دهد. در حالی که برای یک دانشجوی رشته حسابداری، تعریف اصطلاحات حسابداری می تواند ارزشمند باشد. ادبیات، فلسفه و حتی تربیت بدنی اصطلاحات کاملاً تخصصی خودشان را دارند. توصیه ما این است که سعی نکنید واژه نامه ای از کلمات روزمره را ایجاد کنید و وانمود نمایید که مربوط به یک زمینه خاص می باشد.

به عنوان مثال، کلمه ‘سگ’، که به عنوان ‘یک پستاندار گوشتخوار اهلی’ تعریف شده است، به اندازه کافی تخصصی نیست. حتی برای واژه نامه دانشجویان رشته دامپزشکی چرا که همه با این کلمه آشنایی دارند، بنابراین درج آن در یک واژه نامه کوتاه احتمالاً کاملاً بی معنی خواهد بود. با این حال، اصطلاح نیمه فنی ‘dog’ ، تعریف شده به عنوان ‘یک پیچ ریل برای تعمیر ریل به اتصالات راه آهن’ ، می تواند اصطلاح مناسبی برای یک واژه نامه آنلاین باشد زیرا استفاده تخصصی آن برای افراد غیر متخصص ناشناخته خواهد بود. در اینجا پیشنهاداتی برای یافتن کلماتی وجود دارد که می توانید آنها را در واژه نامه آنلاین خود بگنجانید.

چگونه می توانم واژگان مرتبط با زمینه را در واژه نامه آنلاین خود پیدا کنم؟

گام دو. بخشی از مقاله ویکی پدیا یا یکی از این مقالات مرتبط با زمینه مربوطه درباره ی حرفه ی مورد نظر را کپی کنید و آن را از طریق واژگان جستجوگر در VirtualWritingTutor.com اجرا نمایید. کلمات و عباراتی را که از متن استخراج می کنید و زمینه های تحصیلی مرتبط با آن را یادداشت کنید. VirtualWritingTutor.com به سادگی کلمات موجود در متن ارسالی را با لیست کلمات موجود در پایگاه داده خود مقایسه می کند.

گام سه. لیست کوتاهی از موارد واژگان مرتبط با زمینه تهیه کنید و از آن موارد در جستجوی دوم Google برای یافتن مقالات حاوی آن کلمات کلیدی استفاده نمایید. Google تعداد عبارات جستجو را به حدود 30 کلمه محدود می کند. آیا مقالات حاوی آن کلمات کلیدی مربوط به رشته تحصیلی شما هستند؟ در این صورت، مقاله را برای یافتن مفاهیم کلیدی و اصطلاحاتی که می توانید در واژه نامه قرار دهید، مرور نکنید.

گام چهار. با استفاده از واژه نامه ساز Virtual Writing Tutor’s Glossary یک واژه نامه آنلاین درست کنید، یک اصطلاح را فقط در صورت بزرگ کردن با حروف بزرگ بنویسید. به عنوان مثال، روانشناسی زبان (Psycholinguistics) معمولاً با حروف بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد زیرا نام یک رشته تحصیلی است. این در حالی است که واژه ‘زبان’ بزرگ نمی شود زیرا یک اسم متداول است.

گام پنجم. تعریفی از اصطلاح پیدا کنید و آن را با استفاده از یک جمله اضافه نمایید. اصطلاحی را که می خواهید تعریف کنید در Google جستجو نمایید. اولین کلمه تعریفی که پیدا کردید را بزرگ بنویسید و آن را به نحوی به پایان برسانید که یک جمله باشد.

توجه کنید که چگونه تعاریف، قطعات جمله را تشکیل می دهند. آنها حاوی افعال مزدوج نمی باشند. هر کاری که می کنید، سعی نکنید خودتان کلمه ای را تعریف کنید. اگر Google مفید نبود، به دنبال تعاریفی در یکی از واژه نامه های این وبلاگ باشید.

ویژگی های واژه نامه ساز در یک واژه نامه آنلاین

استفاده از واژه نامه ساز آسان است. زمینه ها را پر کرده و با استفاده از دکمه ها واژه نامه خود را به روش های مختلف منتشر کنید.

با اصطلاحات و تعاریف واژه نامه آنلاین خود یک کوییز ایجاد کنید

با یک کلیک، مربی مجازی نوشتن، با استفاده از اصطلاحات و تعاریف شما یک تمرین یا کوییز تطبیقی کشیدن و رها کردن را ایجاد می کند.

هنگام ساخت واژه نامه آنلاین یک بازی ورق ایجاد کنید تا در کلاس بازی کنید

با یک کلیک دیگر، سیستم، بازی کارت 11*8.5 اینچ را برای بریدن کارت ها و بازی در گروه های 3 تا 4 دانش آموز در کلاس ارائه می دهد.

نحوه بازی: بعد از بریدن کارت ها، آنها را مرتب کنید و به صورت رو به پایین روی میز قرار دهید. بازیکن 1 یک کارت می گیرد و تعریف روی کارت را می خواند. بازیکن 2 و بازیکن 3 سعی می کنند اصطلاح را حدس بزنند. بازیکن 1 کارت را به اولین بازیکنی می دهد که درست حدس بزند. بازیکن سمت چپ نوبت می گیرد. بازی به این روش ادامه می یابد تا زمانی که همه کارت ها بازی شوند. بازیکنی که در پایان بیشترین کارت را دارد، برنده است.

واژه نامه آنلاین خود را با یک iframe در یک پست وبلاگ قرار دهید:

هنگامی که واژه نامه آنلاین خود را منتشر کردید، می توانید آن را در هر صفحه وبی که کد HTML را با iframe بپذیرد تعبیه کنید. به عنوان مثال، می توانید یک واژه نامه آنلاین را در یک پست وبلاگ با یک مقاله خواندنی یا فنی یا به عنوان بخشی از یک پروژه وبلاگ نویسی برای کلاس ESL خود تعبیه کنید. اگر مطمئن نیستید که دانشجویان ESL باید وبلاگ نویسی کنند، من می توانم به شما اطمینان دهم که دلایل زیادی برای وبلاگ نویسی دانشجویان ESL وجود دارد. همچنین می توانید واژه نامه آنلاین خود را در یک دوره Moodle یا صفحه قابل آموزش قرار دهید.

iframe چیست؟ iframe پنجره ای در یک صفحه وب به صفحه وب دیگری است. مانند سوراخی در ژاکت شما که یک تی شرت رنگارنگ را در زیرش نشان می دهد، یک iframe به یک حفره در یک پست وبلاگ حفره می شود تا صفحه وب دیگری را در زیر خود نشان دهد. مانند سوراخی در ژاکت شما که یک تی شرت رنگارنگ را در زیرش نشان می دهد، یک iframe در یک پست وبلاگ حفره ای ایجاد می کند تا صفحه وب دیگری را در زیرش نشان دهد. در اینجا مثالی از واژه نامه ها در iframe آورده شده است.

نحوه تولید کد واژه نامه آنلاین در HTML

می توانید کد واژه نامه آنلاین خود را با استفاده از برچسب های واژه نامه HTML بنویسید. کل واژه نامه را در برچسب های لیست فرهنگ نامه <dl> </dl> و ما <dt> </dt> را برای هر اصطلاح و <dd> </dd> را برای هر تعریفی مانند این قرار دهید.

<dl>

<dt>Term to define</dt>

<dd>Definition in sentence case.</dd>

</dl>

با این حال، استفاده از مربی واژه نامه ساز نوشتن مجازی و کلیک بر روی دکمه ‘صدور HTML’ بسیار آسان تر است.

تکلیف واژه نامه آنلاین

این تکلیف به دانش آموزان کمک می کند تا واژگان مربوط به رشته های تحصیلی خود را توسعه دهند و می تواند هنگام نوشتن یک روایت ابرمتن بسیار مفید باشد. پاورپوینت را دانلود کنید زیرا به شما کمک می کند تا تمام عناصر واژه نامه آنلاین را برای دانش آموزان خود توضیح دهید.

دستورالعمل های تکلیف واژه نامه آنلاین:

1. واژه نامه آنلاین 20 ماده ای مربوط به رشته تحصیلی خود را در وبلاگ خود منتشر کنید.

2. به آن یک عنوان مرتبط با فیلد بدهید.

3. مقدمه ای بدون خطا برای توصیف رشته تحصیلی، شناسایی منبع تعاریف خود و توضیح هدف خاص واژه نامه تان بنویسید. برای از بین بردن تمام اشتباهات املایی و دستوری از VirtualWritingTutor.com استفاده کنید.

4. 20 مورد یا بیشتر اصطلاحات مرتبط با زمینه مورد نظر را با تعاریفی که به صورت آنلاین یا در Actively Engaged Online پیدا شده است تعریف کنید.

5. URL پست وبلاگ واژه نامه آنلاین خود را برای ارزیابی ارسال کنید.

شما در ارتباط با معیارهای فوق با استفاده از شبکه ارزیابی زیر مورد بررسی قرار خواهید گرفت.

عنوان

/ 1

عنوان واژه نامه آنلاین به وضوح رشته تحصیلی را نشان می دهد و در عنوان موجود می باشد.

اولین کلمه در عنوان بزرگ است

تمام کلمات مهم از نظر لغوی با حروف بزرگ نوشته می شوند.

حروف اضافه و مقالات کوچک هستند.

همه موارد فوق = 1/1

* توجه داشته باشید که برخی از مضامین وبلاگ عناوین را در ALL CAPS نشان می دهند. برای چنین مضامین یک استثنا ساخته شده است.

معرفی

/ 2

یک معرفی خوب ویژگی های زیر را خواهد داشت:

زمینه تحصیلی شما را به روشی شفاف و جذاب توصیف می کند که کسی در آن طرف کره زمین بتواند آن را درک کند = 1+

هدف خاص واژه نامه آنلاین را توضیح می دهد = 1 +

توضیح می دهد که موارد و تعاریف را از کجا پیدا کرده اید.

همه موارد فوق = 2/2

اصطلاحات و تعاریف

/ 6

یک واژه نامه آنلاین عالی دارای مشخصات زیر است:

20 اصطلاح یا بیشتر = 1+

شرایط مربوط به رشته تحصیلی شما = 1+ است

اصطلاحات با حروف بزرگ نوشته نمی شوند مگر اینکه نام های خاص باشند = 1+

تعاریف در حالت جمله هستند، با یک بزرگ شروع می شوند و با یک دوره پایان می یابند = 1+

همه موارد با مدل تلفظشان ارائه می شوند = 1+

همه موارد همراه با ترجمه هستند = 1+

موارد با تصاویر مرتبط ارائه می شوند.

همه موارد فوق = 7/7

معرفی یک کتاب درسی به زبان انگلیسی برای کمک به شما در آموزش وبلاگ نویسی مرتبط با زمینه :

در صورت تمایل می توانید یک دوره کامل در مورد وبلاگ نویسی تدریس کنید. وبلاگ نویسی را به صورت آنلاین با Actively Engaged Online که یک کتاب درسی برنده جایزه ESL برای دانشجویان دانشگاه در کبک می باشد، آموزش دهید. دانش آموزان با مقدمه، واژه نامه، فهرست، خلاصه شغلی / تفسیر، دو صفحه نمایش و یک روایت فرامتن، وبلاگی مرتبط با رشته تحصیلی خود ایجاد می کنند که کاری آسان، عمیقا مفید و بسیار سرگرم کننده است.

این کتاب ایجاد دانش وبلاگ نویسی گام به گام و پست های جذاب و با کیفیت وبلاگ را برای دانش آموزان آسان می کند و به هیچ مهارت قبلی نیاز ندارد.

توضیح و بررسی همه ارزیابی ها آسان است. مربی نوشتن مجازی به دانشجویان اطمینان می دهد که در مورد رایج ترین خطاهای خود بازخورد مکرر دریافت کنند، همچنین آنها را به صورت گام به گام از طریق یک پروژه وبلاگ نویسی هدایت می کند تا مهارت های نرم و سواد دیجیتال دانش آموزان را در هر مصاحبه شغلی برجسته نماید.

مخاطبان گرامی در نطر داشته باشید:

منبع:

blog.virtualwritingtutor.com

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید