سئو

معرفی سایت moz یکی از بهترین ابزارهای سئو

کسانی که کار سئو را به صورت حرفه ای انجام می دهند پس از مدتی برای تسهیل روند آنالیزهایشان به ابزار های سئو نیاز پیدا می کند. ابزار های سئو هر کدام قابلیت های خاصی دارند و به عنوان مرجع در آن حوزه وارد می شود. اگر می خواهید مهارت های زیادی در حوزه سئو کسب کنید و برای آوردن ترافیک به وب سایت می توانید از کمک سایت moz استفاده کنید.

کسانی که با سایت moz پیش از این کار کرده اند، می دانند که تا چه اندازه این سایت می تواند کمک کننده باشد. اگر می خواهید تحلیل های دقیق تری از سایت خود داشته باشید بهتر از قابلیت های این سایت استفاده کنید.

سایت moz چگونه کار می کند؟

سئو یا بهینه سازی برای موتور های جست و جو یکی از مهم ترین ابعاد دیجیتال مارکتینگ است . اگر از استراتژی های بهینه سازی موتور های جست و جو به خوبی استفاده کنید می توانید در آینده هزینه های تبلیغات در گوگل و دیگر هزینه های تبلیغ آنلاین را کاهش دهید.هدف سایت moz این است که فرآیند تحلیل برای موتور های جست و جو ها را تسریع می کند. این ابزار تمامی راه های سئو کلاه سیاه را در اختیار شما می گذارد و کمک می کند برند شما روزانه قدرت بیشتری بگیرد.

مقالات مرتبط:

بهبود سئو سایت چگونه به تبلیغات گوگل کمک می‌کند؟

آیا من به سایت moz نیاز دارم؟

اگر شما یک وب سایت اینترنتی دارید و می خواهید برای پیشرفت آن کاری انجام دهید این سایت یکی از بهترین ابزار های سئو است. مهم نیست که شما یک شرکت هستید و یا بر روی برند شخصی خود کار می کنید ابزار های سایت moz کمک می کنند که بهترین تکنیک های سئو را به کار بگیرید.

خرید اکانت Moz Pro

سفارش

چگونه از سایت moz استفاده کنیم؟

Moz Pro ابزاری عالی برای بازاریابان مشتاق است که مایل به بالا بردن رتبه خود و اندازه گیری نتایج آنها بصورت آنلاین هستند. با این حال ، قبل از ثبت نام ، برای تصمیم گیری بهتر از نسخه ی آزمایشی 30 روزه استفاده کنید. شما می توانید به یک مجموعه همه در یک از بهترین ابزارهای سئو دسترسی داشته باشید ، که شامل موارد زیر است:

  • Keyword Explorer: با این ابزار خواهید دانست که کاربران چگونه محصولات و خدمات شما را جستجو می کنند. قبل از وارد کردن کلمات کلیدی در محتوای خود، با استفاده از این ابزار حجم سرچ این کلمات را در بیاورید و اینگونه بهترین کلمات کلیدی را انتخاب خواهید کرد.
  • Rank Tracking: نحوه رتبه بندی سایت شما برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود را با دقت بررسی کنید. همچنین می توانید رتبه بندی کلمات کلیدی رقبا را پیگیری کنید ، بنابراین می توانید روند موفقیت آنها را تکرار کنید تا از آنها در موتورهای جستجو فراتر رود.
  • Site Crawl: با استفاده از سایت moz و گزینه ی site crawl می توانید تمامی مشکلاتی که در سایت وجود دارد را شناسایی کنید. این اطلاعات برای وب مستر ها خیلی مهم و حیاتی است زیرا می تواند عملکرد کار را بهبود بخشد.
  • On-page Optimisation: برای بهینه سازی صفحه ها این گزینه به شما امکان می دهد که تمامی محتوای پیج ها را پیش از پیشنهاد های بهبود برای شما بررسی کامل می کند. بعد از این مرحله شما تمام تمرکز خود را بر روی پیشنهاد ها می گذارید و نهایتا می توانید سایت خود را بهینه سازی کنید.

  • Link Explorer: داشتن یک لیست از بک لینک های سایت می تواند در بهبود رتبه ی شما بسیار اثر بخش باشد. با مراجعه به ابزار moz link explorer می توانید موقعیت های جدید برای بک لینک های خود داشتبه باشید. همچنین شما می توانید به لینک هایی که از قبل داشته اید نیز دسترسی پیدا کنید. همچنین با استفاده از متریک های سایت moz مانند قدرت دامنه domain authority و قدرت صفحه page authority و امتیاز منفی spam score می توانید به خوبی انتخاب کنید که در چه سایت هایی ریپورتاژ قرار دهید.
  • Custom Reports: برای بالا بردن بهره روی می توانید از گزارشات سایت moz استفاده کنید. با استفاده از امکانات بسیار عالی pdf ها را به راحتی ویرایش کنید و گزارش های قانع کننده ایی ایجاد کنید.

مقالات مرتبط:

شبکه‌ های اجتماعی و سئو چه رابطه‌ای با هم دارند؟

بهینه سازی سایت هرینه ی زمانی و مالی فراوانی دارد بنابراین بهتر است به خوبی از این فرصت استفاده کنید و با بهترین ابزار های سئو به خوبی آنالیز های سایت خود را بگیرید. برای سئو سایت خود می توانید از خدمات تیم حرفه ای افراک استفاده کنید.

  • رشد کانال یوتیوب با تقویم محتوایی مناسب!
  • نحوه تبلیغات در تیک تاک
  • معرفی لایسنس های انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تجهیزات یوتیوب: وسایل مورد نیاز برای یوتیوبر شدن
  • چگونه دیجیتال مارکتر شویم؟

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید