سئو

کاربرد طراحی بنر عید نوروز+4 نکته مهم هنگام طراحی بنر در تبلیغات

بنرهای خیابانی یک ابزار بازاریابی عالی هستند ، زیرا می توانند کسب و کار ما را در معرض دید قرار دهند. با این حال، اگر می خواهیم بنرهای ما جذاب و مثر باشد، چندین جنبه را باید در نظر بگیریم. داشتن یک هدف مشخص، طراحی یک بنر واضح، ارسال پیامی که به مخاطبان شما می رسد و انتخاب بهترین مکان چهار نکته است که هنگام طراحی بنرهای خیابانی موثر باید به آنها توجه کنید. اگر ما از این توصیه پیروی کنیم، شرکت شما نتیجه کاملاً مثبتی خواهد داشت.

4 نکته مهم هنگام طراحی بنر در تبلیغات

1-مطمئن شوید که هدف شما روشن است

یکی از مهمترین جنبه هایی که هنگام طراحی بنرهای خیابانی موثر باید در نظر بگیرید این است که مطمئن شوید هدفی مشخص دارید. به دلیل اینکه می خواهید بنرهای خیابانی در وهله اول داشته باشید فکر کنید. آیا رویداد ، خدمات ویژه یا فروش با تخفیف را تبلیغ می کنید؟ به منظور طراحی بنری که هدف مشخصی دارد، به یاد داشته باشید که عناصر مارک تجاری شرکت خود را وارد کنید، آن را آموزنده کنید و بازاریابی و تبلیغات مناسب را به آن نشان دهید.

2-یک بنر شفاف، جذاب و زیبا طراحی کنید

داشتن هدف مشخص یک عنصر کلیدی در طراحی بنرهای خیابانی موثر است، اما نه تنها. شما می خواهید بنرهای شما واضح، اما جذاب و زیبا باشند. برخی از عناصر مهم که باید مورد توجه قرار گیرند شامل رنگ، پیام، تصویر و تایپوگرافی انتخابی شما هستند. اطمینان حاصل کنید که همه این عناصر در هماهنگی جریان دارند و سعی کنید تعادل کامل را پیدا کنید. در غیر این صورت، ممکن است با بنری گیج کننده ، شلوغ و ناخوانده به پایان برسید.

3-پیامی بدهید که به مخاطبان شما برسد

پیام بنر یک عنصر اساسی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شما می خواهید مطمئن شوید که پیامی را به مخاطبان خود می دهید. برای رسیدن به این هدف، می خواهید در مورد زمان مناسب فکر کنید. به عنوان مثال، نصب بنرهای خیابانی قبل از یک رویداد، به مردم کمک می کند تا در مورد آن بیاموزند و در برنامه خود برای آن جا باز کنند. با این حال، اگر بنر شما با زمان زیادی از قبل قرار داده شود، فراموش می شود و بی ربط می شود. یکی از راه های جلوگیری از این امر این است که آن را به صورت دوره ای به روز کنید تا مخاطبان خود را درگیر پیام خود کرده و به آن علاقه مند شوید

4-به یاد داشته باشید که مکان ضروری است

در نهایت، جنبه ای که برخی از شرکت ها هنگام طراحی بنرهای خیابانی موثر به آن توجه نمی کنند، یافتن مکان مناسب است. قبل از انتخاب نقاط برای بنرهای خود، مطمئن شوید که از مقررات محلی و ایالتی که ممکن است مورد نیاز باشد پیروی کنید. سپس، به مخاطبان خود فکر کنید و نقاطی را پیدا کنید که بیشتر به آنها مربوط می شود. یک خیابان اصلی شلوغ ممکن است یک انتخاب بدیهی به نظر برسد، اما اگر برای مخاطبان شما کار نکند، بنر شما هدف خود را از دست می دهد

عید نوروز یکی از اعیاد مهم ما ایرانیان است که از دوران کهن در ایران برپا می‌گردیده و تا امروز هم کوشیده اند که هر سال بهتر از سالهای قبل آن را بر پا کنند. در این مقاله در رابطه با موضوع طراحی بنر عید نوروز مبحث هایی را ارائه می کنیم که انشاالله مورد رضایت شما خوانندگان عزیز واقع گردد. طراحی بنر عید نوروز که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت در این ایام بسیار پر کاربرد می باشد که در ارامه متوجه آن خواهید شد.

عید نوروز

جشن های عید نوروز از لحظه اعتدال بهاری آغاز می‌گردد. در دانش ستاره‌شناسی () اعتدال بهاری در نیم‌کره شمالی زمین به زمانی می‌گویند که خورشید از صفحه استوای زمین می گذرد و به سوی شمال آسمان حرکت می‌کند. این لحظه، لحظه اول برج حمل دارد و در تقویم هجری شمسی با نخستین روز از ماه فروردین برابری دارد.

تاریخچه عید نوروز

لازم به ذکر است که جشن () نوروز پیش از جمشید هم برگزار می‌شد و ابوریحان نیز با آن که جشن را به جمشید منصوب می‌کند اما در کارهایش اشاره می‌کند: ولی آن روز که روز تازه‌ای بود جمشید عید گرفت، اگر‌چه پیش از آن هم نوروز بزرگ و معظم بود.

از یکی دو ماه قبل از آغاز عید نوروز مانده مردم به بازار میروند و به خرید لباس عیدشان می پردازند. در گذشته مردم معمولا پارچه هایی خریداری می‌کردند که رنگ روشن داشته باشد و به این معتقد بودند که لباس هایشان را خودشان بدوزند اما در روز های خاص باید آن را ببرند و قیچی بزنند چون اعتقاداتی در این زمینه وجود داشت. وسایل خانه نیز باید عوض می‌شد و یا همه چیز تمیز و شسته می‌شد. پختن نان شیرین هم از جمله کارهایی بود که حتماً باید قبل از عید نوروز و برای عید تهیه میشد. سبز کردن گندم، عدس، تره تیزک و ….. ده الی پانزده روز به عید نوروز مانده در خانه ها انجام می شد.

یکی دو هفته قبل از عید نوروز خانه تکاتی و غبار روبی میکردند و مجدداً اثاثیه منزل را جابه جا می نمودند و دوباره از نو آنها را میچیدند. مرحله دیگر رنگ کردن تخم‌مرغ ها بوده است که آن ها را آب پز میکنند و رنگ‌ها و طرح‌های شاد بر روی آنها می زدند.

رسوم عید نوروز

یکی از رسوم دیگر در عید نوروز این است که مردم برای تحویل سال در یکی از اتاق های خانه شان سفره پهن میکنند و قبل از آیینه و قرآن در آن می‍گذارند و بعد هفت سین را میچینند. هفت سین شامل سماق ، سیر، سنجد ، سمنو ، سکه ، سرکه ، سبزی و همچنین شامل شمع و آینه و تخم مرغ و … نیز سر سفره میشود. موقع تحویل سال همه اهل خانه لباس نو برتن می کنند و سر سفره می نشینند و اسپند نیز دود میکنند.

روز دوازده فروردین همه وسایل آماده می‌کنند و هر چه از شیرینی‌ها و آجیل ها از چند روز عید باقی مانده را برای صبح سیزده کنار می‌گذارند که البته همراه آن سرکه و کاهو نیز می گذارند و سیزده فروردین از صبح زود همه دسته دسته عازم کوه و باغ های اطراف شهر می‌گردند زیرا بر این باورند که در روز سیزده فروردین نباید در خانه ماند زیرا این روز نحس و بدیمن است.

آیتم های جذاب عید نوروز

یکی دیگر از آیتم های جذاب در این روزهای تعطیل برپا کردن جنگ های شادی و یا تئاترهای خیابانی و نمایشگاه های محلی با موضوع عید نوروز است که از قبل از عید می توان طراحی بنر عید نوروز را در سطح شهر ها مشاهده کرد .

طراحی بنر عید نوروز در جاده ها و خیابان ها

از عید نوروز در جاده ها و خیابانها برای هشدارهای پلیسی به علت سفر های متعدد و همچنین گرامی‌داشت مقدم مسافران ویا برای تبلیغات مشاغل مختلف و تبریک سال نو و همچنین در سایت ها و فضای مجازی و …. استفاده میشود .

بنر لایه باز رایگان عید نوروز

ادامه مطلب در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید