سئو

کتاب سئو 2019 – پیش بینی متخصصین از آینده سئو- آکادمی وبسیما

  1. مخاطب خود و نیاز او را بشناسید
  2. خود را به نوار جستجوی گوگل محدود نکنید
  3. نشانه گذاری های استاندارد کلید موفقیت شما هستند
  4. محتوای استثنایی تولید کنید
  5. تخصص، اعتبار و اعتماد برند خود را تقویت کنید
  6. بر روی سئو تکنیکال سرمایه گذاری کنید
  7. سئو داخلی سایت را به بهترین شکل انجام دهید
  8. خود را برای جستجوی صوتی آماده کنید
  9. یادگیری ماشین و موضوعات مربوط به آن را تحت نظر بگیرید
  10. محتوای خود را برای Featured Snippets و سایر امکانات جستجوی گوگل بهینه کنید

سفر به آینده سئو؛ ماجراجویی در اعماق گوگل

Websima56 صفحهفارسی

در دنیای سئو، آینده دور نیست! از نحوه نمایش نتایج گرفته تا رفتار کاربران هنگام جستجو در گوگل به سرعت در حال تغییر است. آنچه در این کتاب می‌خوانیم صحبت در مورد آینده‌ایست که حتی همین امروز هم شاهد تاثیرات آن بر نتایج جستجو هستیم.

دانلود رایگان

الگوریتم های گوگل، بازدید رایگان از باغ وحش گوگل

Websima120 صفحهفارسی

موفقیت در سئو نیازمند کسب دانش و تجربه بسیار است، بهترین نقطه برای شروع یادگیری شناخت عملکرد گوگل هنگام بررسی و رتبه بندی سایت ها است و برای اینکار شناخت الگوریتم های گوگل اولین قدم خواهد بود.

دانلود رایگان

کتاب سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانیم!

Websima100 صفحهفارسی

در یک تعریف ساده میتوان گفت؛ سئو کلاه سیاه مجموعه ای از تکنیک ها برای کسب جایگاه سریع در نتایج جستجو است که با استانداردها و الگوریتم های پیشنهادی گوگل در تضاد است.

دانلود رایگان

کتاب میدان نبرد در سئو

O’Reilly Media204 صفحهانگلیسی

کتاب میدان نبرد در سئو؛ استراتژی های برنده برای بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، راهنمایی کاربردی برای موفقیت در سئو است. این کتاب تنها به معرفی استراتژی های سئو بسنده نکرده و تلاش میکند درک درستی از آنالیز و هدف گذاری را به شما منتقل کند.

دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع سئو محلی

SEJ170 صفحهانگلیسی

سئو محلی در واقع مجموعه فعالیت های ما برای کسب جایگاه بهتر در عبارت هایی است که به یک موقعیت مکانی مشخص یا یک کسب و کار محلی اشاره دارند. این فرآیند شامل تولید محتوا، رعایت استانداردهای سئو تکنیکال و لینک سازی خواهد بود.

دانلود رایگان

کتاب استراتژی فعالیت در شبکه های اجتماعی

SEJ40 صفحهانگلیسی

برای آنکه فعالیت های ما در شبکه های اجتماعی هدفمند و تاثیرگذار باشند باید شناخت درستی از مخاطب خود و رفتار کاربران در هر یک از این شبکه ها داشته باشیم. محتوایی که در توییتر منتشر میشود لزوما برای انتشار در لینکدین مناسب نیست.

دانلود رایگان