سئو

5 درس برای بازاریابی محتوا از زبان معروف ترین یوتیوبر ها!

چگونه برخی از افرادی که در یوتیوب کار می کنند، 100000 دنبال کننده را به کانال های YouTube خود آوردند و بازاریابان محتوا چگونه می توانند این درس ها را برای دستیابی به موفقیت خود به کار گیرند؟ در چند سال گذشته ، وبلاگ نویسی کاکادو در YouTube محبوب شده است.

بازاریابان محتوا

کاکادوی تاج دار گوگردی!

1. فرکانس و سازگاری واقعا خوب کار می کند!

دان ، مالک مکس ، حداقل یک بار در روز و گاهی دو بار در روز ویدئویی از مکس را در کانال YouTube خود ارسال می کند. او با برنامه هایی که ارسال می کند بسیار معروف شده است و کانال مکس برای دوستداران پرندگان محبوب است.

سر و صدا در بازاریابی محتوا

دن اولین ویدئوی خود از مکس را در 28 ژوئیه 2008 ، تقریبا بیش از 10 سال پیش منتشر کرد ، اما برنامه ارسال مداوم در سالهای اخیر آغاز شد. رشد کانال وی در سال های اخیر بسیار زیاد شده است و Max در حال حاضر بیش از 148،000 مشترک سابسکرایب کننده دارد و این تعداد در حال افزایش است.

محتوای با کیفیت

نمونه هایی در زندگی واقعی!

ترافیک جستجو

WordStream محتوا را یک بار در روز به طور مداوم منتشر می کند و تنها از برخی تعطیلات صرف نظر می کند. در نتیجه ، مقالات آنها ترافیک جستجوی زیادی را برای افرادی که به دنبال اطلاعات مربوط به PPC هستند ، ایجاد می کند.

نرم افزار SEO HubSpot

ارائه دهنده نرم افزار SEO HubSpot شرکتی دیگر است که به طور مکرر و مداوم منتشر می کند. در واقع ، HubSpot برخی از داده ها را منتشر کرد که نشان می داد شرکت هایی که بیشتر وبلاگ دارند ترافیک بیشتری دارند. وبلاگ هایی که بیش از 16 بار در ماه منتشر می کنند ، به طور متوسط 3.5 برابر بیشتر از وبلاگ هایی که 0-2 بار در ماه منتشر می کنند ، ترافیک بیشتری دارند.

2. تمایز می تواند نتیجه آفرین باشد!

در اینجا فقط چند فیلم محبوب از Pebble وجود دارد:

  • Pebble عاشق AC/DC است

  • Pebble از My Toque متنفر است

  • کاکادوی دیوانه

Pebble به طور مداوم پست نمی کند و گاهی اوقات یک ماه کامل می تواند بدون هیچ ویدیوی جدید Pebble بگذرد.با این حال ، مردم هنوز ویدئوهای قدیمی او را می یابند و مشترک می شوند که به کانال او اجازه می دهد تا بیش از 26000 مشترک و 3 میلیون بازدید ویدیو داشته باشد (اگر از کانال قدیمی وی بازدیدها را اضافه کنید ، 35 میلیون).

پبل حتی چند بار در رسانه های اصلی منتشر شده است.

یک مثال خوب که بسیاری از افرادی که می خوانند با آن آشنا خواهند بود ، تکنیک آسمان خراش برایان دین است. دین اغلب آن را منتشر نمی کند اما بر ایجاد محتوای برجسته تمرکز می کند. در نتیجه ، او می گوید که توانسته است یک کسب و کار هفت رقمی از وبلاگ خود ایجاد کند.

3. نتایجی از محتوا در کوتاه ترین زمان!

Gotcha the Cockatoo اخیرا بیش از 100،000 مشترک داشت و صاحبش این ویدیو را در ماه مه 2017 ارسال کرد تا از طرفداران Gotcha تشکر کند.

اولین ویدیوی Gotcha در دسامبر 2014 منتشر شد ، بنابراین رسیدن به این نقطه عطف حدود دو سال و نیم طول کشید. اما طی چهار ماه گذشته ، تعداد مشترکان به بیش از 154000 نفر افزایش یافته است که 50 درصد افزایش را نشان می دهد.

مثال زندگی واقعی

دارمش شاه در سال 2009 مقاله ای نوشت و نمودار رشد درآمد HubSpot را نشان داد. درآمد آنها در سال 2007 کندتر شد اما در سالهای بعد شتاب قابل توجهی یافت. بسیاری از مشاغل از بازاریابی محتوا صرف نظر می کنند زیرا نتایج را فورا نمی بینند. مشاغل هوشمند می دانند که بازاریابی محتوا کار می کند و تا زمانی که نتایج آن را نبینند به آن پایبند هستند.

4. Piggybacking روندها و موضوعات محبوب می توانند باعث ایجاد ترافیک شوند!

گاهی اوقات رد کردن موضوعات و موضوعات محبوب می تواند راه خوبی برای افزایش ترافیک و جذب بازاریابی محتوا باشد. گسترش ایده عمومی یا مخالفت با جریان دو راه رایج برای این کار است.

در این ویدئو ، جوجو کاکادو ‘اجازه دهید بدن ها تغییر کنند’ را می خواند. این ویدیو بیش از 85000 بازدیدکننده داشت ، اگرچه یک کانال محبوب YouTube نیست ، اما به نظر نمی رسد توسط مالک تبلیغ شده باشد و فقط چند ویدیو دارد.در یک ویدئوی قدیمی تر طوطی خاکستری آفریقایی همان آهنگ را می خواند و بیش از 10 میلیون نمایش ویدیو ایجاد می کند.

مثالی در زندگی واقعی!

5. موفقیت های گذشته را با استراتژی های دقیق مجددا اجرا کنید!

از آن زمان ، او چند ویدئوی مشابه را منتشر کرد که با طرفدارانش نیز خوب بوده است. در اینجا چند مورد از آنها وجود دارد:

  • Max In The Carrier For The Visit Visit 2015بیش از 200،000 بازدید

  • عکسهایی از بازدید دامپزشک Max بیش از 150،000 بازدید

نمونه های زندگی واقعی

یکی از محبوب ترین مطالب Orbit Media ، نظرسنجی سالانه وبلاگ نویس آنها است که در آن بیش از 1000 وبلاگ نویس را بررسی کرده و داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند تا روندهای وبلاگ نویسی نشان داده شود. نظرسنجی سالانه آنها هرساله مقدار زیادی سهم ، نام و لینک اجتماعی را به خود جلب می کند.

عملکرد تجارت و بازاریابی

یکی دیگر از نمونه های موفقیت گذشته ، گزارش سالانه Moz است که به خوانندگان اجازه می دهد از نحوه عملکرد تجارت و بازاریابی خود مطلع شوند.

هر سال مردمی که شیفته کسب و کارها و مشاهده داده های مربوط به رشد و کارایی آنها هستند ، باعث شده اند که این گزارشات در بین طرفداران Moz بسیار محبوب شده است.

کلیدی ترین نکات!

بازاریابی محتوا ، مانند بسیاری از تاکتیک های بازاریابی ، یک تاکتیک بلند مدت است که نتایج آن می تواند با گذشت زمان تسریع شود. کمی شخصیت جذاب خود را نشان دهید و مخاطبان خود را سرگرم کنید. مردم به طور طبیعی به سمت سرگرمی کشیده می شوند.

به روندهای موفق در این زمینه توجه کنید و راه هایی برای استفاده از آنها به نفع خود فکر کنید. همچنین می توانید از محتوای محبوبی که در گذشته برای شما خوب کار می کرد استفاده کنید تا در آینده ترافیک بیشتری ایجاد کنید.

روندهای موفق

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید