سئو

5 دلیل برای حذف محتوای قدیمی!

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که باید محتوای قدیمی را از سایت خود حذف کنید و البته یک دلیل برای اینکه باید آن ها را نگه دارید!

محتوا

آیا تا به حال به سایت خود نگاه کرده اید و با خود فکر کرده اید که محتوا ممکن است کمی قدیمی شود؟ هنگامی که این سوال را از خود می پرسید ، سوالات دیگری از جمله موارد زیر برای شما پیش می آیند:

  • آیا اطلاعات محصول من به روز است؟

  • آیا اطلاعات ارائه شده سرویس خود را به روز کرده ام تا تغییرات را در طول زمان نشان دهد؟

  • آیا من اطلاعاتی ارائه می دهم که منسوخ شده است و می تواند یک مشکل حقوقی ایجاد کند؟

  • آیا آدرس ها و شماره های تلفن من معتبر است؟

  • آیا این محتوا برای نشان دادن بهترین شیوه های فعلی SEO اصلاح شده است؟

  • آیا امروز با مشتری خود در ارتباط هستم؟

محتوای قدیمی

همه اینها سوالات درستی هستند که صاحبان سایت باید به طور مرتب از خود بپرسند ، صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستند یا در چه بخشی قرار دارند. گاهی اوقات ما صفحاتی در سایت های خود داریم که عملکرد خوبی دارند ، بنابراین هرگز فکر نمی کنیم که به پست های گذشته نگاه کنیم و آنها را به روز کنیم ، حتی اگر محتوای آنها قدیمی باشد و دیگر با پیشنهادات ما آنقدر هماهنگ نباشند.

محتوای صفحه

مشکل اینجاست که رساندن افراد به صفحات باعث ایجاد یک رتبه بندی خوب خواهد شد ، اما اگر محتوای صفحه با آنها ارتباط برقرار نکند یا توضیح ندهد که پیشنهاد شما به اندازه کافی خوب است ، پس آنها از خرید منصرف می شوند. محتواهای قدیمی چیزی است که تعداد کمی از مردم به آن فکر می کنند یا نگران آن هستند و استدلال اینکه بهترین روش این است که همیشه مطالب خود را تازه نگه دارید ، خوب است ، اما در برخی موارد ، این نکته می تواند به معنی برخی مشکلات قانونی احتمالی جدی باشد ، به ویژه در زمینه پزشکی ، امور مالی و بیمه باشد.

  • بنابراین ، همه مطالب قدیمی بد هستند و باید حذف شوندیا به مرور زمان به روز شوند؟

خیر ، این بحث جنبه دیگری نیز دارد ، جایی که ممکن است محتوای قدیمی پیام شما را در مورد محصول شما ارائه دهد یا کاملا خوب ارائه دهد و نیازی به تغییر ندارد.

5 دلیل برای حذف یا به روز رسانی محتوای قدیمی (و چند دلیل که نباید آن ها را حذف کنید!

محتوای قدیمی می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان سایت ایجاد کند. در بخش زیر دلایل متداولی وجود دارد که چرا اطلاعات قدیمی می تواند منجر به ایجاد مشکلات زیادی شود.

دلیل 1: محصولاتی که تولید متوقف شده که هرگز ، هرگز برنمی گردند!

من فکر می کنم این ایده خوبی است که صفحات محصول متوقف شده را رها کرده و محصولات مشابه را برای مدت زمان مشخص نشان دهید.

برخی ممکن است این بخش را به عنوان زنده نگه داشتن صفحات محصول برای همیشه تفسیر کنند ، اما اینطور نیست. هر محصولی باید تاریخ انقضا قطعی داشته باشد ، حتی اگر یک سال پس از توقف آن برای جذب ترافیکی که ممکن است برای هر دو محصول وجود داشته باشد ، همچنان هم در سایت وجود داشته باشد.

صفحه محصول جدیدتر

اگر می دانید که هرگز در سایت شما موجود نمی شود ، پیامی را در صفحه قرار دهید و محصولات مشابهی را که می توانند جایگزین کنند به آنها ارائه دهید تا آنها را ترغیب کند تا در سایت شما بمانند. قاعده کلی این است که آن صفحات را برای یک سال نگه دارید و سپس با هدایت آنها به صفحه محصول جدیدتر ، ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

سایت و فروشگاه

وقتی که این زمان سپری شود، شما باید 301 صفحه به صورت ریدایرکت داشته باشید که شما را از صفحه های قدیمی به صفحه های جدید خواهد آورد. در نتیجه شما هزاران پیج منقضی شده نخواهید داشت. من در واقع دارم از قدرت نوستالژی در این زمینه کمک می گیرم اما باز هم شما باید بدانید که چه محصولی پنج سال پیش با این طریق بازاریابی شده است.

اگر تصور می کنید که این محصول دیگر به سایت و فروشگاه شما وارد نخواهد شد، می توانید یک محصول را به جای جایگزین به مشتریان خود معرفی کنید. در واقع نکته مهم این است که این صفحه ها را برای سالیان سال زنده نگه دارید و بتوانید حتی محصولات جدید را به جای قبلی ها و جایگزین معرفی کنید.

دلیل 2: ارائه خدمات شما تغییر کرده است ، اما محتوای سایت شما تغییر نکرده است

ارائه خدمات همیشه تغییر می کند ، اما بسیاری از افراد فراموش می کنند که محتوای سایت خود را با آن تغییرات مطابقت دهند.اگر کاربری به سایت شما بیاید و توضیحات قدیمی شرکت یا محصول شما را بخواند ، یکی از دو مورد اتفاق می افتد:

بک گراند

آنها از این پیشنهاد استقبال می کنند و با شما تماس می گیرند ، اما می فهمند که خدمات به گونه ای تغییر کرده است که برای آنها مناسب نیست و در ذهن آن ها بک گراند بدی باقی می ماند. اطلاعات منسوخ توصیفی جدید از پیشنهاد شما نیست که کاملا با نیاز آنها مطابقت دارد،

و آنها به دلیل عدم اطلاع از وجود آن با شما تماس نمی گیرند. در هر صورت ، شما مشتری خود را از دست داده اید. اگر خدمات شما تغییر می کند ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای قدیمی را حذف کرده و همه ویژگی های جدید و به روز شده را جایگزین آن کرده اید.

دلیل 3: یافته های پزشکی و اطلاعات درمان را منتشر می کنید!

وقتی در حال انتشار اطلاعاتی در مورد شرایط پزشکی و درمان هستید ، باید از آنچه که در حال حاضر است و آنچه که نیست استفاده کنید. فرض کنید کسی برای اطلاع بیشتر در مورد بیماری خاصی که او یا یکی از عزیزانش به آن گرفتار شده اند از سایت شما بازدید می کند ، و شما هنوز مطالعه ای از چندین سال پیش داشته اید که ادعا می کند یک درمان تجربی است و یک درمان بالقوه است.

دلیل 4: شما در یک موسسه مالی کار می کنید که به مردم مشاوره می دهد!

مانند دنیای پزشکی ، امور مالی چیزی است که مردم از شما می خواهند در مورد آن واضح و روشن باشد ، به خصوص اگر در حال ارائه مشاوره یا اطلاعات در مورد نحوه برخورد یا سرمایه گذاری با آن هستید. اگر دفترچه ای از سال 2000 با پیش بینی بازده و توصیه هایی در مورد نحوه دسترسی به آنها در سایت خود دارید ، احتمالا باید همه آن ها را تغییر دهید. از دیدگاه مالی ، عموم مردم واقعا نباید به اطلاعاتی قدیمی تر از 3 سال یا بیشتر در سایت شما دسترسی داشته باشند مگر اینکه به طور خاص برای چنین چیزی ثبت نام کرده باشند.

دیدگاه مالی

این خطر شما را تهدید می کند که شخصی به اطلاعات قدیمی دسترسی پیدا کند ، بر اساس آن اطلاعات تصمیم بگیرد و سپس شما را در این مورد سرزنش کند. در حالی که شما سلب تعهد دارید ، آنها همچنان می توانند بیرون بیایند و شهرت شما را به صورت آنلاین خدشه دار کنند ، زیرا آنها معتقدند شما با وجود استفاده از اطلاعات قدیمی ، به آنها ظلم کرده اید.

دلیل 5: صفحات خود را در گوگل جابجا کنید!

هنوز صفحات Google برای کسب و کار من GMB به آن پنج مکان در کانزاس که چهار سال پیش فروخته اید اختصاص داده اید؟ آیا هنوز صفحات موقعیت مکانی در سایت شما به آنها اختصاص داده شده است؟ زمان تغییر این نکات فرا رسیده است.

لوگوی رقیبی

آنها چیزی جز تعهد های سنگین برای کسب و کار شما نیستند زیرا دیگر وجود ندارند و به احتمال زیاد لوگوی رقیبی که آنها را به آنها فروخته اید هم اکنون در حال فعالیت است. همچنین اگر کاربر نداند که شما آن را فروخته اید ، تجربه بدی را برای کاربر ایجاد می کند زیرا ممکن است در آن مکانها ظاهر شود و متوجه شود که دیگر آن فضا را اشغال نمی کنید. زمان بسته شدن فروشگاه در GMB و هدایت مجدد آن صفحات به صفحه مرتبط دیگر در سایت شما زمان آن فرا رسیده است. جابجایی همچنین همیشه به معنای تغییر دادن آدرس فیزیکی نیست و معانی دیگری هم دارد.

نام تجاری

آیا دامنه ها را تغییر نام داده و جابجا کرده اید؟ آیا یک سال گذشت و شما هنوز نام تجاری قدیمی خود را ذکر می کنید؟ وقت آن است که حرکت کنید و به برند قدیمی خود یک استراحت طولانی در این زمینه بدهید.مشاغل دائما تغییر نام می دهند ، اما بسیاری از آنها صفحات و نام برند قدیمی را برای مدت طولانی تر از آنچه لازم است یدک می کشند. پس از گذشت یک سال ، هیچ دلیلی وجود ندارد که نام تجاری قدیمی را در جایی ذکر کنید، البته اگر کار خود را به خوبی با تغییر نام تجاری انجام داده اید.

تاریخچه شرکت

شما باید همه موارد ذکر شده در مورد آن را حذف کرده و هرگونه محتوا یا صفحات اختصاصی به نام تجاری قدیمی را حذف کرده و آن را فقط برای صفحه ‘درباره ما’ یا ‘تاریخچه شرکت’ کنار بگذارید. بهترین راه برای مدیریت محتوای قدیمی چیست؟چندین مسیر وجود دارد که می توانید با محتوای قدیمی و منسوخ شده پیش بروید ، و یک راه آسان برای به خاطر سپردن آن با رعایت این نکته است: آن را بازنویسی کنید!

محتوای موجود

بازنویسی و استفاده مجدد از محتوای موجود ، یک استراتژی مناسب است که بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند. اگر محتوا قدیمی شد ، می توانید به راحتی آن محتوا را به روز کنید تا دوباره مناسب برای استفاده شود.در حالی که این مورد با بیشتر انواع محتوا کار می کند ،قابل درک است که این کار ممکن است از صنعتی به صنعت دیگر متفاوت باشد و آنچنان که تصور می شود آسان نخواهد بود. آن را مجدد مورد استفاده قرار دهید

هنگامی که محتوا قدیمی یا فاقد اطلاعات جدید و مناسب می شود ، هیچ گونه تعهدی در قبال شرکت ندارد، مانند محصول متوقف شده یا لیستی از بهترین شیوه ها ، کاربر به این نکته فکر خواهد کرد که از سایت شما خارج شود تا به سایتی برود که اطلاعاتی دقیق تر دارد.

لینک اضافه کنید تا به مردم اطلاع دهید

ایده اینجا این است که صفحه را پاک نکنید ، بلکه یک لینک اضافه کنید تا به مردم اطلاع دهید که نسخه به روز شده آن در جایی دیگر در سایت وجود دارد. شما می توانید این کار را زمانی انجام دهید که صفحه قدیمی همچنان ترافیک داشته باشد. در این بخش، محتوا تعهدی ندارد و یک محتوای مربوطه وجود دارد که آن را به صفحه مورد نظر کاربر هدایت می کند.

هنگامی که گزینه بازنویسی یا استفاده مجدد از محتوا وجود ندارد یا محتوا به صورت دقیق نوشته نشده است ، گام بعدی منطقی این است که این محتوا را به موضوعات فعلی هدایت کنید. این یک فرایند ساده است که فرد را ملزم می کند تا یک صفحه جدید را برای محتوای قدیمی منشن کند تا آن ها را به صفحه جدید هدایت کنند.

چه زمانی نباید محتوا را حذف کنید؟

وقتی محتوا هنوز برای شما کار می کند و هنوز برای محصول یا پیشنهاد شما منطقی است. این نکته ممکن است غیرمنطقی به نظر برسد. برخی از افراد احساس میکنند مجبورند همه چیز را تغییر دهند فقط به این دلیل که می خواهند آن را تغییر دهند و فکر می کنند که باید آنها را تغییر دهند زیرا مدت زمان معینی سپری شده است.

محتوای موجود در سایت شما

این ایده خوبی نیست. و این چیزی است که اغلب اتفاق می افتد. اگر محتوای موجود در سایت شما محصول یا پیشنهاد شما را به خوبی توضیح می دهد ، اطلاعات صحیح را به مشتریان شما می رساند تا آنها بتوانند تصمیمی آگاهانه بگیرند و نتایج جستجوی خوبی را هدایت می کنند ، سپس بگذارید که در سایت شما باقی بماند.

اگر خراب نشد ، آن را نگه دارید!

حتی اگر شما باید دائما به دنبال راه هایی باشید که بتوانید ردپای جستجوی خود را افزایش دهید ، این بدان معنا نیست که باید محتوایی را در صفحه ای که نوع کار مناسب شما را انجام می دهد ، مجددا مرور کنید.در SEO همیشه می توانید با ضرب المثل قدیمی زندگی کنید ‘اگر خراب نشد ، آن را نگه دارید’.

در پایان مهم ترین نکته این است که با صادقانه ترین شکل ممکن با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. سایت شما فقط باید محتوایی داشته باشد که برای آنها ارزشمند باشد و در عین حال شما را در شرایطی مطلوب از نظر ترافیکی قرار دهد.

ادامه خواندن در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید