سئو

در هنگام مواجه شدن با نقدهای مختلف، چطور برند خود را در مسیر صحیح هدایت کنید؟

در این بخش می خواهیم شما را با ترفندهایی آشنا کنیم که توسط آن ها، در این زمان کرونا بتوانید کسب و کار خود را به راه صحیح ببرید. در حال حاضر می توان گفت که ما در یک دوره بی مثال زندگی می کنیم که به طور حتم در تاریخ نوشته خواهد شد و برای سال های آینده مورد مطالعه قرار می گیرد.

اگر من در این مورد فکر نکنم، به طور حتم ذهن من توانایی پردازش و درک آنچه که اتفاق افتاده است را نخواهد داشت. ورود به یک قرنطینه اجباری در سراسر جهان روی بخش های مختلف از جمله کسب و کار و برند های مختلف تاثیر گذار بوده است.

برندهای مختلف و رویکردهای بازاریابی در کرونا

مشاغل هوشمند

مشاغل بسیاری می توانند در این زمینه به صورت هوشمند عمل کنند. برندهایی که کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند شامل رستوران هایی خواهند شد که تحویل غذای روزانه را به صورت آنلاین انجام خواهند داد. یا حتی شما می توانید زنجیره های هتل های خود را که خالی است برای کمک به بیمارستان ها در اختیار آنها قرار دهید. بسیاری از مشاغل مانند برگرفروشی ها، برند خود را به صورت آنلاین معرفی می کنند و به شما اجازه می دهند که حتی آن ها را در خانه تهیه کنید.

تبلیغات برندهای مختلف در طول تاریخ

اگر شما هم به نحوه تبلیغات در طول جنگ جهانی دوم نگاهی بیندازید، خواهید دید که بسیاری از محصولاتی که تجاری تلقی می شدند، در اختیار و برای فروش غیرنظامیان در دسترس نبودند. البته، بسیاری از برندهای مختلف هم به این نتیجه رسیدند که بعد از به پایان رسیدن جنگ هم می توانند نام تجاری خود را در موقعیتی قوی تر از آنچه که بودند قرار دهند.

دوربین فیلمبرداری که در زمینه تبلیغات فعالیت می کند به شما نشان خواهد داد که داستانی که در مورد دوربین های تبلیغاتی توسط ارتش ها مورد استفاده قرار گرفته است چگونه اند. به همین دلیل هم عده بسیاری این دوربین ها را به عموم نمی فروختند و منتظر می ماندند که بعد از جنگ ارزش دوربین های آن ها چندین برابر شود.

نگه داشتن نام و شهرت تجاری

جنرال تایر در این زمینه اینطور می گوید که باید مخاطبان را به سمت بحران های فعلی در زمینه برندها کشاند و از آن ها خواست که لاستیک های فعلی خود را حفظ کنند و حتی آن ها را تعمیر کنند به جای اینکه به دنبال نوی آن باشند. شما همچنین پیام های خرید اوراق قرضه جنگی را نیز خواهید دید که البته در دسترس نیستند.

برند تجاری

به طور مستقیم اما بهتر است که شما به آنچه که اتفاق می افتد بپردازید و این مسئله به طور حتم روی جمعیت مخاطبین شما تاثیر خواهد داشت. بهتر است که به احساس مخاطبین برند خود توجه کنید و ببینید که چطور می توانید این خدمات را به آن ها ارائه دهید.

اگر به عنوان یک برند تجاری اینطور فکر می کنید که باید کاری را انجام دهید که بر مبنای عمومی باشد، این هشدار را به شما می دهیم که نوعی واقعی و دروغین دوستی های خود را شناسایی کنید. به گونه ای پیام را از برند خود منتشر نکنید که نشان دهید می خواهید از این بحران سود ببرید.

استراتژی های مختلف

برندهایی که پیام خود را در دوره بحران به مخاطبین خود می رسانند!

دوچرخه ایوانز

ایوانز توانسته تا در این زمینه، مطالب بسیار خوبی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید. معمولا این افراد جز افرادی هستند که نیاز به دورچه سواران بسیاری داشتند تا بتوانند دوچرخه های خود را در جاده نگه دارند. در حال حاضر اما بسیاری از افراد، دوچرخه سواری را یک قسمت مهم از ورزش می دانند و مجاز هستند که با آن ها سفر کنند و همچنین بسیاری از کارگران اصلی در این زمینه برای جلوگیری از حمل و نقل های عمومی به مسافرت با دوچرخه خواهند پرداخت.

پیام تبلیغاتی

آنچه که مرا تحت تاثیر قرار داده است، این است که این اتفاق چقدر سریع پیش آمد و اینکه مخاطبین این برند تا چه حد بدان نیاز داشتند که تحت تاثیر قرار گرفتند. اگرچه بعد از چند روز من ناامید شدم اما باز هم دیدم که ایوانز ایمیل دوستان خود را پیگیری می کند.

تصویر اصلی در این بخش بسیار نادرست بوده است چرا که پیام تبلیغاتی که برای رفتن به حومه شهر بوده است، جز تبلیغات این برند به شمار می آید.در حال حاضر اما در انگلستان مشکلات بزرگتری هم وجود دارد که شاید افراد مایل به دوچرخه سواری را ترغیب کند که از این دستگاه استفاده کنند تا بتوانند تمرین های مجاز را انجام دهند.

Speedo

یکی از بخش های مورد علاقه من اسپیدو است که به عنوان یکی از برندهای مطرح نیز شناخته شده است. من به عنوان یک شناگر معمولی در زمینه خودم، می دانم که یک بخش مهم از موفقیت سلامت بدن است که در مقابله با استرس و همچنین مشکلات نیز به من کمک خواهد کرد.

قلب مخاطبین

محوریت بزرگ بازاریابی محتوا

آنها همچنین اینطور تایید می کنند که چه تعداد ورزشکار حرفه ای در این زمینه تمرینات خود را انجام می دهند. آنچه که من میخواهم به شما بگویم این است که اسپیدو در واقع با استفاده از مقالات و تصاویر مختلف از آنچه که میخواهید، به شما الهامات بسیاری خواهد داد.

شرکت های سفید با برندهای معتبر

در این بین، شرکت هایی معروف شده اند که به آن ها شرکت های سفید گفته می شود و به شما در رفع بحران های فعلی کمک خواهد کرد. البته از هرگونه اشاره مستقیم به آنها جلوگیری شده است. شما میتوانید پیام برند خود را به کمک شرکت های سفید به خوبی دریافت کنید.

کلمه خواب زمستانی ممکن است که نشان دهنده وضعیت فعلی قرنطینه باشد البته که حاشیه های این موقعیت استرس زا را به شما نشان نخواهد داد. محتویاتی که در این بخش وجود دارد در واقع هدف اصلی ما به شمار می آید و مردم هم تشخیص خواهند داد که طی این موقعیت استرس زا چه باید بکنند.

کابوس قرنطینه

خبرنامه های الکترونیکی

ایجاد زیرساخت های مهم

در پایان خبرنامه هم آنچه که باید بدانید این است که برای خریداران محترم این شرکت 60 درصد تخفیف از خرده فروشی های درمانی گرفته شده است. این احساس ظرافت و همچنین توجه به مشتری باعث می شود که بتی به عنوان یک برند ورزشی در این زمینه به خوبی فعالیت کند.

راه اندازی محصولات جدید

لحن صدا و همچنین ارائه هایی که در زمینه تولید محتوا برای این برند مورد استفاده است نشان می دهد که پیام های الکترونیکی به صورت کاملا ناموزون در این زمینه شناخته شده اند. ممکن است که حتی برخی دیگر از برندها در این زمینه به مشکل برمیخورند پس باید بتوانند این مشکلات را حل کنند.

تولید محتواهای عالی

اما هیچ بهانه ای برای تولید محتواهای عالی آنها وجود ندارد. من واقعا از دیدن ایمیلی از Massimo Dutti متعجب شدم چرا که این ایمیل در واقع مضمون سفر داشت و شاید احتمالا این زمان، بهترین زمان برای سفر است. ماسیمو دوتی با نشان دادن سلبریتی های مختلف که در حال سفرند کار خود را خراب کرد. او باید سریع و به صورت جدی این مشکلات را پیگیری کند و در صدد باشد تا این مشکلات را جبران کند. متاسفانه این نامه الکترونیکی در مورد این برند در هفته اخیر چندین هزار نفر ار مطلع کرده است و برند ماسیمو دوتی باید بسیار مواظب حرکت بعدی خود باشد.

گروه های مختلف در برندهای مختلف

شما در هر گروهی از برندها که فعالیت میکنید میتوانید کار خود را آسان تر کنید و محتوایی تولید کنید که مورد توجه قرار گیرد. در این زمینه، با اینکه چگونه مردم کارهای خود را انجام می دهند و به کوهنوردی و تفریح هم می پردازند مهم تر خواهد شد.

لباس مارک

مارک پوشانی که همه عمر خود را لباس مارک پوشیده اند می دانند که FatFace هم اکنون به عنوان یک برند، به صورت کاملا گیج کننده در این زمینه فعالیت می کند و بدون اینکه توجهی به آنچه که واقعا در حال رخ دادن است داشته باشد، روند صعودی خود را مختل کرده است. صدایی که در این تبلیغات به صورت ناخوشایند پخش می شود می تواند در افول این برند موثرتر باشد تا صعود آن.

حفظ جریان تماس

بتی اما صدایی مهربان و خوشایند دارند، اما فت فیس به گونه ای است که فرد احساس خستگی خواهد کرد. در یافت پیام های بعدی این برند در موقع بحران هم نمیتواند این صدا را جبران کند. به نظر می رسد که این برند تجاری تنها به فکر فروش سهام خودش است.

برداشت های متفاوت

در این بخش آنچه که شما مشاهده می کنید، نمونه بارزی از سخن نگفتن است. اگر من متن یک خبرنامه را اجرا می کردم، برای حفظ جریان تماس، با ایمیل ادامه میدادم که البته به عنوان یک برند مطرح، هریک از این ایمیل ها نیز دارای برداشت های متفاوت هستند. هر ایمیل در واقع اینطور ثابت خواهد کرد که ما در یک شرایط غیرعادی هستیم و باید به تغییر رویه خود بپردازیم.

در پایان هم می توان گفت که برند شما می تواند با پیوندهای مناسبی که در این بخش وجود دارد، تمامی محصولات خود را به نمایش بگذارد. البته که شما باید تعامل با مخاطبین خود را حفظ کنید و به آنچه که در حال حاضر دارید توجه کنید.

پخش همه گیر در برند

بهترین توصیه ای که می توانم به شما داشته باشم این است که از هر آنچه که اتفاق می افتد غافل نشوید. شما باید بتوانید برند خودتان و تجارت خودتان را با هر روشی که می توانید با این حالت جدید تطبیق دهید. برندهایی که در این زمینه اقدام به ارسال پیام های الکترونیکی به مخاطبین خود کرده اند می دانند که کرونا در واقع یک ویروس بسیار تهدید کننده برای بشریت است.

بحران را به یک فرصت برای خود تبدیل کنید

برای این که در این زمینه بتوانید به قدرت دست پیدا کنید، باید بتوانید این بحران را به یک فرصت برای خود تبدیل کنید. بنابراین می توانید استراتژی هایی که در این زمینه وجود دارد را اندکی تغییر دهید و برند خود را به جهان معرفی کنید. شما باید بتوانید به قلب مخاطب خود دست پیدا کنید تا برند خود را در آن جاویدان کنید.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید