سئو

لینک ها را می خواهید؟ در اینجا نحوه ایجاد محتوای دارای ارزش لینک وجود دارد

لینک ها را می خواهید؟ در اینجا نحوه ایجاد محتوای دارای ارزش لینک وجود دارد

ایجاد محتوای دارای ارزش لینک، مفید، جذاب و مرتبط، به زمان، مهارت و هزینه نیاز دارد. در اینجا چند تاکتیک وجود دارد تا محتوای شما دارای ارزش لینک بیشتری داشته باشد.

ایجاد محتوای دارای ارزش لینک زمان، برنامه ریزی و استراتژی زیادی می طلبد.

انواع لینک هایی که واقعا می خواهید- لینک های تحریریه (یعنی لینک های طبیعی) معمولا سخت ترین نوع آنها هستند.

لینک های تحریریه بهترین نوع لینک ها هستند، همان نوع لینکی که گوگل از شما می خواهد.

اما هر چیزی که ارزش داشته باشد ارزش کار کردن را دارد، درست است؟

بنابراین بیایید در مورد چگونگی ایجاد محتوای دارای ارزش لینک صحبت کنیم.

محتوای دارای ارزش لینک چیست؟

محتوای دارای ارزش لینک ، محتوای ساده و مفیدی است. محتوای دارای ارزش لینک معمولا در چهار شکل زیر ارائه می شود:

اطلاعاتی: این نوع محتوای دارای ارزش لینک معمولا آخرین اخبار است.

الهام بخش: این نوع محتوای دارای ارزش لینک افراد را تشویق به اقدام کند، مانند بهبود خود یا حمایت از یک هدف.

آموزشی: این نوع محتوای دارای ارزش لینک چیزهای جدیدی را به افراد می آموزد.

سرگرم کننده: این نوع محتوای دارای ارزش لینک معمولا سرگرم کننده است و بر روی احساسات مصرف کنندگان این نوع محتوا (مانند شادی، ترس، عصبانیت، غم، غافلگیری) تأثیر می گذارد.

در نهایت، شما می خواهید محتوای شما بهترین پاسخ به سوالی باشد که توسط یکی از مخاطبان مورد نظر شما مطرح می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله را مطالعه نمایید.

اگر مانند من هستید، هنگام نوشتن محتوا، هدف شما ایجاد محصول نهایی که هیچ کس نمی خواهد به آن لینک دهد، نیست.

با این حال، نمی توان انکار کرد که محتوای متوسط زیادی در وب وجود دارد. اکثر محتواها نمی توانند مورد توجه قرار گیرند (تعداد کمی (در صورت وجود) بازدید می شوند، اشتراک گذاری می شوند ).

محتوا، محتوا، محتوا

ایجاد یک محتوای دارای ارزش لینک که لینک ها را جذب کند، کار آسانی نیست.

بر اساس تحقیقات Search Engine Journal، این امر با توجه به اینکه 71.9 درصد از بازاریابان بر ایجاد محتوا متمرکز هستند، بسیار ناراحت کننده است.

رقابت بر سر محتوا بسیار شدید است. شما برای جلب توجه و کلیک با پست های وبلاگ، اینفوگرافیک ها، ویدئوها و بسیاری دیگر از انواع محتوا رقابت می کنید.

اغلب اوقات، محتوای عالی با شکست مواجه می شود یا با چیزهای بدتر عملکرد بهتری دارد.

چرا؟ چون به درستی به بازار عرضه نشده بود.

محتوا را به عنوان یک دارایی در نظر بگیرید. درست مانند یک ملک اجاره ای یا سهام، محتوای شما دارای پتانسیل ایجاد لینک های ارزشمندی است که به سئو شما کمک می کند.

اما ایجاد محتوای مناسب برای لینک تنها نیمی از راه است.

ایجاد رابطه با اینفلوئنسرها

اگر قسمتی از محتوا در وب منتشر شود، اما هیچ کس به آن لینک ندهد، آیا تفاوتی ایجاد می کند؟

شما می توانید محتوای دارای ارزش لینک تولید و منتشر کنید، اما اگر هیچ کس نتواند آن را پیدا کند، همه وقت و تلاش شما هدر می رود.

متأسفانه، محتوای عالی لینک ها را برای شما تضمین نمی کند.

به همین دلیل است که شما باید با افراد تأثیرگذار ارتباط برقرار کنید.

وقتی با اینفلوئنسرها کار می کنید، فقط یک نفر دیگر را به شبکه خود اضافه نمی کنید. شما همچنین کل شبکه آنها را به شبکه خود اضافه می کنید.

هر نوع اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید باید یک تناسب طبیعی باشند. برای مخاطبان شما و مخاطبان تأثیرگذار منطقی بنظر آیند.

یک توصیه از سوی یک اینفلوئنسر واقعی می تواند بلافاصله محتوای شما را برای مخاطبان جدید جذاب تر کند. اینفلوئنسرها ممکن است در شبکه های اجتماعی (، و غیره) طرفداران وفادار داشته باشند. آنها ممکن است یک وبلاگ یا وب سایت را اداره کنند. یا ممکن است روزنامه نگار باشند. وقتی صحبت از شناسایی اینفلوئنسرها می شود ، از نظر کیفیت فکر کنید نه از نظر کمیت؛ درست مانند لینک ها.

نحوه ایجاد محتوای دارای ارزش لینک: 11 ایده

مفهوم محتوای قابل لینک بیش از یک دهه است که وجود دارد.

ایجاد محتوای دارای ارزش لینک که جذاب، مرتبط و قابل لینک باشد، به زمان، مهارت و پول نیاز دارد.

در اینجا چند تاکتیک وجود دارد تا محتوای شما محتوای دارای ارزش لینک زیادی باشد. دو بار امتحان کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

1. محتوای همیشه سبز ایجاد کنید

ماندگاری مطالب خبری کوتاه است. شاید بهتر باشد بر موضوعاتی که همیشه سبز هستند تمرکز کنید. محتوای دارای ارزش لینک و همیشه سبز را به عنوان منبعی در نظر بگیرید که مدتها پس از انتشار مفید و مرتبط می ماند. به ندرت تغییر می کند و همیشه مورد تقاضای مخاطبان (و جستجوگران) است.

محتوای دارای ارزش لینک و همیشه سبز میتواند اینطور باشد که:

• راهنماها

• کتابهای الکترونیکی

• نحوه ارسال پست ها

• لیست ها

• توضیح دهندگان

• چک لیست ها

آیا بهتر است عنوان جذاب (اما بهینه سازی شده) را برای جذب کلیک های زیاد به محتوای دارای ارزش لینک و همیشه سبز بدهید.

2. پادکست را راه اندازی کنید

حدس بزنید صفحه SEJ’s The Search Engine Journal Show چه تعداد لینک و محتوای دارای ارزش لینک دارد؟

آماده؟

بیش از 20000 لینک

یک به طور طبیعی لینک ها را جذب می کند زیرا هر بار که با مهمان مصاحبه می کنید، احتمالا به صفحه شما لینک داده می شود. به علاوه ، اگر پادکست شما شهرت زیادی کسب کند، لینک هایی را از سایت ها و وبلاگ های دیگر این صنعت جذب خواهید کرد..

3. ایجاد مرکز منابع

علاوه بر انتشار و تبلیغ محتوای دارای ارزش لینک خود، باید آن را به گونه ای سازماندهی کنید که برای مخاطبان و همچنین بازدیدکنندگان جدید منطقی باشد. یک مرکز منابع محتوا ممکن است راه حل مناسبی برای ایجاد محتوای دارای ارزش لینک باشد.

ایجاد راهنماها، مطالعات موردی، وبینارها، کاغذهای سفید و چک لیست ها کار زیادی است. برخی از افراد ترجیح می دهند فقط به مرکز منابع شما لینک دهند تا اینکه زمان و بودجه خود را سرمایه گذاری کنند.

4. رهبر فکری باشید

حتی اگر شما در حال حاضر یک رهبر فکری محسوب نمی شوید، شروع به نوشتن مانند یک رهبر فکری کنید. کارهایی انجام دهید که شما را متمایز کند، شما را در ذهن مردم قرار دهد و به شما کمک کند تا به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید.

• اعتماد به نفس داشته باشید. شما مطالب خود را می دانید. آن را نشان دهید!

• خلاق باش. فقط همان ایده های قدیمی را بازنویسی یا بازگردانی نکنید. رهبری کنید، دنبال روی نکنید.

• اصیل باشید. فقط خودت باش. کمی شخصیت نشان دهید.

• جالب باشید. با ایده ها و بینش های خود توجه مردم را جلب کنید. هرگز خسته کننده نباشید.

5. جمع بندی تخصصی

50 تا از بهترین ابزارهای رسانه های اجتماعی از 50 تا از تاثیرگذارترین بازاریابان آنلاین موسسه بازاریابی محتوا، نمونه ای عالی از مقاله ای است که محتوای دارای ارزش لینک (851 بک لینک!) را دارد.

این پست، گروهی از بازاریابان معروف را به تصویر می کشد که از نقل قول های بازاریابان استفاده می کنند.

چرا؟

بسیار جادویی است این مثال از موسسه بازاریابی محتوا تنها یک راه برای ایجاد محتوای دارای ارزش لینک است.

6. شراکت با برند دیگر

در دنیایی که همه چیز درباره افرادی است که شما می شناسید، به راحتی می توان پرسید: آیا باید با برند دیگری شریک شوم؟

پاسخ بله است.

من دوست دارم نویسندگی مشترک را به عنوان معادل BFF های سواره یا پیاده در نظر بگیرم (آنها هرگز ناامید کننده نیستند).

اما به همین جا ختم نمی شود.

هنگامی که من نویسنده مشترک یک محتوای دارای ارزش لینک هستم، در قراردادهای خود به صورت نقدی کار می کنم. به این معنی که هر دو طرف توافق می کنند که جریان نقدی برابر را برای تقویت دستمزد پرداخت شده هزینه کنند.

با استفاده از هر دو تیم برای تقویت دستمزد پرداختی، ما با مشارکت های سندیکای محتوا ، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات بومی از مخاطبان هدف مختلف استفاده می کنیم.

اگر مقاله شروع به کار کرد، در نظر داشته باشید که محتوای دارای ارزش لینک خود را به صورت ویدیو ، وبینار یا اینفوگرافیک تغییر دهید تا به این روند ادامه دهید.

7. هدف گذاری و بهینه سازی کلمات کلیدی مربوطه

صفحه ای از لری کیم در نظر بگیرید. در مصاحبه با Conductor، کیم در مورد چگونگی ایجاد با ایجاد محتوای دارای ارزش لینک بر اساس کلمات کلیدی مربوطه بحث کرد:

در روزهای اولیه استفاده از WordStream، ما طبقه بندی ده ها هزار کلمه کلیدی را که به نظر ما مربوط به شرکت ما بود، ترسیم کردیم. ما محتوا را حول و حوش آن گروه از کلمات کلیدی ایجاد کردیم. امروز، وبلاگ ما میلیون ها بازدید را در ماه از جستجوی ارگانیک دارد که ثابت می کند این روش ما درست است.

8. محتوای بصری را اضافه کنید

تصاویر. اینفوگرافیک ها. تجسم داده ها. GIF ها .همه این تصاویر بصری می توانند به شما در بیان استوری شما کمک کنند.

بجای اینکه آنچه را که دیگران قبلا در SEJ در اینجا گفته اند، بازگو کنم، من به برخی منابع عالی اشاره می کنم:

• 6 نوع محتوای بصری که بیشترین لینک و اشتراک را دریافت می کند

• بازاریابی محتوایی بصری: 10 مثال درخشان

• 6 روش برای تسلط بر هنر بازاریابی محتوایی بصری

9. قالب بندی اهمیت دارد

هیچ چیزی به اندازه یک پست وبلاگی که شبیه یک بلوک بزرگ از متن به نظر می رسد برای خوانندگان خسته کننده نیست. بکار ببرید:

• عنوان های فرعی( H2s و H3s ) برای تجزیه متن.

• جملات کوتاه و ساده.

• لیست های بولت دار.

• نقل قول ها را بلاک کنید

• استفاده از بولد کردن و فرمت ایتالیک

10.زاویه شما چیست؟

چه چیزی محتوای شما را از سایر موارد منتشر شده در این موضوع منحصر به فرد می کند؟ نمی توانید به این سوال پاسخ دهید؟

دوست ندارم این را بگویم، اما ممکن است محتوای محتوای دارای ارزش لینک نداشته باشید.

محتوای خود را تا زمانی که زاویه خود را پیدا نکرده اید دوباره تنظیم کنید.

11. آیا به محتوای خودتان لینک می دهید؟

این احتمالا آخرین آزمایش است.

شما مخاطبان خود، صنعت/جاویژه خود و آنچه آنها می خواهند را می شناسید، درست است؟

بنابراین، آیا صادقانه به محتوای خود لینک می دهید؟

اگر به آن لینک نمی دهید، چرا انتظار دارید که شخص دیگری این کار را انجام دهد؟

خلاصه

مدت زمان: هر 3 ماه

نتایج شناسایی شده: 2-6 ماه

میانگین لینک های ارسال شده در ماه: 40

ابزارها:

• Google Trends

• Google Consumer Survey

• BuzzSumo

• Brand partnerships

فواید:

• محتوای دارای ارزش لینک ( شایسته لینک) ، لینک های بیشتری را در کوتاه مدت و بلند مدت جذب می کند.

• محتوای دارای ارزش لینک روابط مثبت را در داخل و خارج از جامعه شما ایجاد می کند و شما را در نقش رهبری فکری قرار می دهد.

ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید