سئو

محتوای صنعتی کسل کننده چگونه ساخته و به اشتراک گذاشته می شود-قسمت سوم

هورا

این کسب و کارها تمایل دارند که بعضی از ارزشهای مشتریان خودشان را که اقدام به یادگیری اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از خطرات ناشی از طوفان تگرگ کرده اند؛ ارائه دهند و RZ تمایل دارد که محتوای خود را تقویت کند.

محتوا خسته کننده ترین مورد در outlook شماست.

سه تا از پنج مورد دیگری که او با آنها صحبت کرده بود هم با پیشرفت one-sheeter موافق بودند اگر چه آنها گفته بودند که تمایل به پیشرفت باقی محتواهایی هستند که باعث ایجاد سرمایه می شوند تا به این ترتیب برای مشتریان خود ارزش قائل شوند.

حقیقتی که در مورد ساخت محتوا برای صنایع خسته کننده عنوان نشده است

در بیشتر موارد، آنها تمایل دارند در مورد قسمتهای بزرگ محتوا که چشمانشان را به خود خیره می کند و باعث ایجاد تعاملات می شود و یا ممکن است آنها را به سمت لینکهایی هدایت کنند؛ بحث کنند. حتماً، من هم می گویم اگر شما خیلی پول دارید که برای این کار بپردازید خب همین کار را انجام دهید.

همچنین، به دلیل داشتن لینکهای ارزشمند، موجب ایجاد توسعه در ساخت پیشرفته ی خودش خواهد شد، سپس موجب تقویت و ادامه روند ارتقاء شرکت و همه کسانی که با حمایت محتوا موافقت کرده بودند؛ خواهد شد.

او یک لینک بدست آورد، اما مهمترین چیزی که کشف کرد این بود که چگونه با ساخت محتوا در راستای هر کدام از اهداف خود گامی بردارید. میتوانید همین کار را انجام دهید. همه ی چیزهایی که به دست می آورید علاقه بر اینکه باعث ساخت محتوا می شوند، ذهنیت شما را تغییر می دهند. در راستای توسعه دادن، پیشرفت و تقویت.

خلاصه

با توجه به اینکه RZ یک داستان تخیلی است، این روند بر مبنای تکنیکهایی بود که من تا الان در کسب و کارهای کوچک و متوسط به کار گرفته بودم. کلیدهایی که من پیدا کردم، از فکر کردن در مورد صنعت و یا برند شما به عنوان صنایع و یا برند خسته کننده، بدست آمده اند. حتی اگر صنعت و یا برند شما خسته کننده می باشد و مرتب کردن منابع برای پیدا کردن مخاطبینی که از محتوای شما سود ببرند و مهمتر اینکه افرادی را که تحت تاثیر قرار گرفته اند را شناسایی کنند تا به این ترتیب بتوانند پیشرفت کرده و آن را تقویت کنند

ادامه مطلب در :


فرم درخواست محتوای هدیه

تولید محتوا را جدی بگیرید، تمامی سایتهای برتر مثل دیجی کالا، زومیت، بامیلو، تبیان، ورزش 3 و غیره با تولید محتوای یونیک و فراوان به موفقیت رسیدند، شما نیز با تعیین استراتژی درست و تولید محتوای منظم و مداوم می توانید موقعیت بازاریابی اینترنتی خود را ارتقا دهید.

بازاریابی محتوا

هزینه بازاریابی محتوا

تولید محتوا

هزینه تولید محتوا

محتوای صنعتی

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید