سئو

نحوه اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام

شما با اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام، می توانید مخاطبان بیشتری را جذب کنید. تلگرام از زمانی که کار خود را آغاز کرده است، پیشرفت های خاصی داشته و امکانات زیادی را به آن اضافه کرده اند. یکی از مهمترین تمایزهایی که تلگرام با دیگر برنامه ها دارد، این است که دارای ربات های خاصی می باشد.

هر فردی می تواند بر اساس دانش برنامه نویسی که دارد یک ربات درون تلگرام ایجاد کند. ربات های اشتراک گذاری پست و لایک از جمله بهترین و کاربردی ترین ربات هایی می باشد که در تلگرام کاربرد زیادی دارد. با استفاده از ربات ها می توانید پست هایی که قابلیت لایک دارند را در کانال تلگرام خود قرار دهید، تا افراد آنها را لایک کنند.

روش و مراحل مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام

اگر شما مدیر یکی از هستید و می خواهید عکس و متنی را در کانال تلگرام بگذارید باید شرایط مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام را بشناسید. مراحلی که مربوط به اضافه کردن لایک پست در تلگرام می باشد عبارت است از :

1. ابتدا باید در قسمت سرچ تلگرام عبارت لایک را جستجو نمایید و استارت را بزنید. بعد از جستجو از شما یک تصویر درخواست می شود، همچنین یک متن نیز شما می توانید در این قسمت اضافه کنید.

2. بعد از بارگذاری کردن تصویر و متن از شما درخواست می شود که یکی ایموجی ارسال نمایید.

3. ایموجی قلب را می توانید بفرستید و متوجه شوید که آیا به نظر پست شما آماده است یا آماده نمی باشد. از طریق دکمه ها پست پیش بینی شده را به کانال خود اضافه نمایید

اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام و ویژگی های آن

تلگرام() به دلیل قابلیت ها و پیشرفت های زیادی که داشته است بین کاربران طرفداران زیادی دارد. تمامی تلاش تیم توسعه دهنده تلگرام روی این مسئله است که درخواست های کاربران را برآورده کند. اپلیکیشن تلگرام به عنوان یکی از پیام رسان های قوی شناخته می‌ شود.

یکی از امکانات تلگرام این است که از ربات ها پشتیبانی می کند. در واقع بسیاری از اپلیکیشن ها از ربات ها پشتیبانی نمی‌ کنند و همین مورد به عنوان یک مزیت خاص تلگرام شناخته می‌ شود. مجموعه‌ ای از امکانات خاص و منحصر به فرد با ساده ترین شکل ممکن تنها به وسیله تلگرام در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ربات لایک و اشتراک گذاری تلگرام از جمله ربات هایی است که شرایط ویژه‌ ای را برای کاربران فراهم می کند:

این ربات را به عنوان ربات لایک می شناسند. همانطور که بیان کردیم استفاده از این ربات می ‌تواند نسبت به قابلیت لایک کردن پست و ارسال پست اقدام کند. فرض کنید که شما در یک کانال به عنوان ادمین فعالیت می کنید و آن گروه را مدیریت می نمایید.

اگر می خواهید متن و یا پستی را به آن کانال اضافه کنید باید از ربات استفاده نمایید. در قسمت زیرین پست خود ارائه دو عدد از آیکون های لایک و یا دیس لایک را در در نظر بگیرید. در این حالت شما می توانید از ربات لایک استفاده کنید.

این ربات امکاناتی را به ادمین می ‌دهد که برای هر یک از پست ها ۶ ایموجی را در نظر بگیرند. کاربران قادر خواهند بود که این ایموجی ها را به عنوان بازخورد پست انتخاب کنند. بنابراین زمان استفاده از ربات لایک، محدود به استفاده کردن از ایموجی های خاص نخواهید بود. اکنون می توانید به راحتی ربات لایک را درون تلگرام خود فعال کنید و از آن استفاده نمایید.

اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام طی اصول مشخص شده

پروسه اضافه کردن لایک و پست ها در تلگرام با استفاده از ربات لایک اصلا دشوار نمی باشد. این عملیات به سادگی انجام می ‌شود. بسترهای مورد نیاز برای ارسال پست و لایک کردن، به وسیله این ربات ایجاد خواهد شد. شما تنها نیاز است که آیکون و پست هایی که می خواهید به عنوان بازخورد، هر یک از کاربران از آنها استفاده کنند را معین نمایید.

مراحل اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام به ترتیب به صورت اصولی عبارت است از :

1. جهت راه اندازی ربات لایک در برنامه تلگرام باید ابتدا به قسمت جستجوی تلگرام خود مراجعه کنید و برای فعال‌ سازی آن اقدام نمایید. دستور اجرای ربات لایک را تلگرام برای شما صادر می کند. با این کار ربات تلگرام در اکانت شما فعال خواهد شد.

2. زمانی که ربات اجرا می گردد تلگرام به صفحه مربوطه هدایت می ‌شود. گزینه شروع را بزنید، زمانی که شما روی گزینه شروع کلیک می کنید پیغامی از تلگرام برای شما می آید. این پیغام از شما درخواست می کند که پست مد نظرتان را ارسال کنید. پست مد نظر را ارسال می کنید و استیکر های تلفیقی را برای آن در نظر می گیرید.

3. در مرحله بعدی از شما درخواست خواهد شد که ایموجی های مد نظرتان را وارد نمایید. در این مرحله دقت داشته باشید که ایموجی باید در این مرحله انتخاب شوند و زیر پست ارسالی شما قرار بگیرند. دیگر کاربران با لمس آنها می‌ توانند نظرشان را در مورد پست ارسالی شما ثبت کنند.

4. در صورت تمایل می توانید از ایموجی لایک و یا دیس لایک استفاده کنید. تنها نکته ‌ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که بیشتر از 6 ایموجی را نمی توانید به کار بگیرید. پس از انتخاب کردن ایموجی های مد نظرتان یک صفحه پیش نمایش از پستی که در صفحه گذاشته‌ اید به نمایش در خواهد آمد.

5. اگر ایموجی و پست مد نظرتان باشد با لمس گزینه پابلیش می توانید دستور انتشار کردن آن را صادر کنید. در صورتی که پست با سلیقه شما هماهنگ نیست باید عبارت کنسل را بزنید و یک بار دیگر عملیات را انجام دهید.

6. زمانی که گزینه پابلیش را لمس می نمایید باید مکالمه گروه خود را انتخاب کنید. در این صورت پست با قابلیت لایک در آن گروه به اشتراک گذاشته می شود. اکنون بسیاری از کاربران می ‌توانند برای لمس کردن ایموجی های زیر پست اقدام کنند و نظرشان را بیان نمایند. به همین سادگی فرایند مربوط به اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام انجام می‌ شود.

مزیت اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که در برنامه تلگرام، اضافه کردن لایک و اشتراک گذاری پست ها در تلگرام یک مزیت مهم به شمار می آید. امروزه بسیاری از کاربران از این برنامه استفاده می کنند. آنها مایل هستند که با اشتراک گذاری مطالب متنوع در کانالی که راه اندازی کرده اند، کاربران خود را تشویق به فعالیت نمایند.

لایک و اشتراک گذاری پست ها، یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی به شمار می رود که می توانند انتخاب کنند. در این صورت میزان خود را می سنجند. از این طریق می توانند کاربران خود را تشویق کنند که در نظر سنجی ها شرکت کنند و نظرات شان را اعلام نمایند. دقت داشته باشید برای استفاده از این قابلیت تنها از 6 عدد ایموجی که شکل متنوع دارند می توان

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید