سئو

کارگاه نیاز های حقوقی استارتاپ

آنچه می‌آموزید

بدون دانستن و انجام امور حقوقی یک استارتاپ نمی‌تواند رشد بسیاری نماید. ما در این دوره شما را به نیازهای حقوقی یک استارتاپ آشنا می‌کنیم. هر آنچه نیاز دارید تا بتوانید به صورت مستقل تمام مایحتاج حقوقی خود را تامین نمایید.

  • حداقل مدرک:

  • سواد خواندن و نوشتن (دانشگاه محل یادگیری مسائل کاربردی نیست پس در این مسیر نیاز به مدرک نداریم)
  • شرایط لازم برای شرکت در دوره:

  • آشنایی با اینترنت کافی است. (برای ثبت نام نیاز به هیچ دانش اولیه ایی ندارید).
  • مدرس دوره:

  • دکتر هادی توکلی
  • ماموریت ما:

  • آموزش هر آنچه در مورد استارتاپ باید بدانید

جهت مشاوره و رزرو عدد 19 را به شماره 09198282040 پیامک نمایید .

مزایای استارتاپ آنلاین

به عنوان یک کسب و کار، باید از تمام فرصت‌هایی که می‌تواند برای شما سودآور باشد استفاده کنید. حضور آنلاین شما به عنوان یک کسب و کار در واقع می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند تا با مخاطبان خود در سطح جهانی ارتباط برقرار کند. از آنجایی که تمام مکان‌هایی که فروشگاه فیزیکی شما نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند، وب سایت آنلاین شما می‌تواند.

مواقعی وجود دارد که مشتریان ممکن است بخواهند ابتدا از وب سایت شما بازدید کنند تا قبل از بازدید از فروشگاه فیزیکی شما، نگاهی به خدمات، محصولات و نظرات شما بیندازند. حالا فکر کنید، اگر حضور آنلاین نداشته باشید، منظورم این است که فروشگاه آنلاین ندارید، چه؟ خب، احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت مشتری بالقوه خود را از دست بدهید. من مطمئن هستم که شما آن را نمی‌خواهید! مزایای بی شماری برای داشتن یک کسب و کار آنلاین وجود دارد. برخی دلایلی را فهرست کرده‌ایم که دلیل نیاز به آنلاین بودن کسب و کار شما را توجیه می‌کند.

هزینه‌های عملیاتی پایین

انتقال کسب و کار شما به صورت آنلاین به هیچ نوع انبار، موجودی، وسایل نقلیه حمل و نقل یا کارکنان نیاز ندارد. این تغییر به قدری آرام است که تنها کاری که باید انجام دهید این است که همان محصولی را که در فروشگاه آفلاین خود می‌فروشید به طیف گسترده‌ای از مشتریان بفروشید. اجازه بدهید به شما بگویم که چگونه!

با کمک یک کسب و کار آنلاین، می‌توانید محصولات را مستقیماً از طریق تامین کنندگان به مشتریان ارسال کنید. این بدان معناست که برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین لازم نیست موجودی خود را داشته باشید. نه تنها این، تحویل مستقیم محصولات از تامین کنندگان به مشتریان نیز زمان حمل و نقل را کاهش می‌دهد. در نتیجه، مشتریان شما را خوشحال می‌کند و عملیات را بدون دردسر می‌کند. شما دو انتخاب دارید: یا می‌توانید یک طراح استخدام کنید و می‌توانید وب سایت خود را با صرف هزینه قابل توجهی طراحی کنید یا می‌توانید از یک پلت فرم رایگان مانند وردپرس استفاده کنید. شما می‌توانید به راحتی وب سایت خود را با کمک قالب‌های وردپرس طراحی کنید که کم هزینه و به راحتی قابل دسترسی هستند.

اگر به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده‌اید، آنلاین بودن بهترین گزینه برای شما است. زیرا در مقایسه با افتتاح یک فروشگاه فیزیکی، یک فروشگاه اینترنتی به میزان قابل توجهی پول کمتری نیاز دارد. همچنین نیازی به خرج کردن پول برای خدمات و تعمیر و نگهداری فروشگاه خود ندارید، (تصاویر با کیفیت خوب در وب سایت‌های آنلاین ضروری است). هنگامی که کسب و کار شما به صورت آنلاین حرکت می‌کند، می‌توانید بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را نیز امتحان کنید. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به بسیاری از شرکت‌ها در جذب مشتریان بیشتر و بیشتر و همچنین گسترش دامنه دسترسی آنها کمک کرده‌است.

24/7 در دسترس بودن

بدون اینترنت، تقریبا غیرممکن است که کسب و کار شما به مدت 24 ساعت خدمات خود را ارائه دهد. با کمک یک وب سایت آنلاین، می‌توانید به مشتریان خود اجازه دهید در هر زمانی از هر گوشه دنیا از خدمات شما بازدید کنند و از خدمات شما مطلع شوند. این کار با یک تجارت آفلاین امکان پذیر نیست. مشتریان شما می‌توانند در مورد محصولات شما مطالعه کنند و طبق راحتی خود سفارش دهند.

تصور کنید که ارائه خدمات خود برای مدت طولانی و حتی در تعطیلات چقدر می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد! این درست مانند کسب درآمد حتی زمانی است که خواب هستید، زیرا اینترنت برای شما وجود دارد. برای به حداکثر رساندن سود، کسب و کار شما باید در دسترس خریدارانی باشد که خرید آنلاین را به آفلاین ترجیح می‌دهند. بنابراین در نهایت داشتن یک وب سایت آنلاین برای کسب و کار شما باعث افزایش پیشروی و فروش شما در بازار می‌شود.

پشتیبانی بهتر از مشتری

بگذارید یک واقعیت را به شما بگویم، اینترنت برای تجارت ساخته شده‌است و اگر دنبال فرصت مناسب هستید باید از دنیای آنلاین استفاده کنید. مزیت غیرقابل انکار داشتن یک کسب و کار آنلاین این است که شما را قادر می‌سازد بدون صرف وقت زیاد به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید و مشکلات آنها را حل کنید. بنابراین با استفاده از اینترنت، می‌توانید به سادگی از مشتریان بالقوه خود پشتیبانی مشتری بهتری داشته باشید. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به سادگی یک ویدیو شامل دستورالعمل‌ها یا راهنمای ایجاد کنید که می‌تواند به مشتریان کمک کند تا پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. و بهترین بخش، شما به سادگی می‌توانید از آن ویدیو برای سال‌ها استفاده کنید!

به غیر از این، شما همچنین می‌توانید یک بخش پشتیبانی مشتری را در وب سایت آنلاین خود تنظیم کنید. در هر زمان به مشتریان شما کمک خواهد کرد. کسب و کار آنلاین شما را قادر می‌سازد تا اطلاعات دقیقی را که مشتریان خود می‌خواهند در اختیار آنها قرار دهید. این باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتریان شما می‌شود زیرا آنها به سادگی می‌توانند از طریق یک ویدیو استفاده کنند، بنابراین تعداد تماس‌ها و پیام‌های مربوط به درخواست محصول به خودی خود کاهش می‌یابد. از میان مزایای اثبات شده متعدد داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما، مهم‌ترین آنها این است که به شما کمک می‌کند در هر زمان و هر مکان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

امکان سنجی برای عملیات از هر کجا

داشتن یک کسب و کار آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر گوشه‌ای از جهان آن را اداره و مدیریت کنید. این مزیت بزرگ داشتن یک کسب و کار آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که از هر جایی کسب و کار خود را اداره کنید و نه تنها به یک مکان فیزیکی چسبیده باشید.

شما به راحتی می توانید کسب و کار آنلاین خود را از هر جایی که نیاز دارید یک اتصال اینترنتی قوی است انجام دهید. با کمک اطلاعات دقیق فروش و محصول به صورت آنلاین، شما به سادگی قادر خواهید بود تمام فعالیت‌ها و سفارشات خرید را ثبت کنید. شما به سادگی می‌توانید از ارائه دهندگان خدمات آنلاین مختلف برای مدیریت خرید، صورتحساب، انجام سفارش و پرداخت‌های کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید. در میان مزایای مختلف داشتن یک کسب و کار آنلاین، امکان راه اندازی کسب و کار شما از هر کسی مورد علاقه صاحبان مشاغل آنلاین است.

سخن آخر

ممکن است داشتن یک کسب و کار آنلاین مزایای متعددی داشته باشد، اما یک چیز مطمئن است که شما باید همان تلاش‌هایی را که در کسب و کار آفلاین خود انجام می‌دهید انجام دهید. در سناریوی کنونی نمی‌توان اهمیت کسب و کار آنلاین را نادیده گرفت. چشم پوشی از مزایای داشتن یک کسب و کار آنلاین درست مانند نه گفتن به رشد کسب و کار شماست. بنابراین، بیشتر از این زمان را هدر ندهید و از آنچه اینترنت برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد استفاده کنید.

تمایز این دوره با دوره های مشابه:

  • این دوره توسط دکتر هادی توکلی، وکیل استارتاپ (ایشان 14 سال وکیل پایه یک دادگستری هستند و خودشان بالغ بر 12 استارپ موفق دارند، علاوه بر مشاوره تعداد زیادی از استارتاپ های ایران) تدریس می شود و صرفا بر پایه تئوری نیست و درک واقعی از اکوسیستم استارتاپی ایران در ورای این تدریس وجود دارد.
  • برای تسهیل در آموزش پکیج غیر حضوری این دوره مهیا شده است تا در زمان صرفه جویی شود و هزینه ها کاهش بیابد. از مزایای دوره غیر حضوری این است که میتوانید چندین بار دوره را ببینید و مرور کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟

  • علاقه مندان به کسب درآمد اینترنتی
  • آنهایی که میخواهند کارآفرین اینترنتی شوند.
  • آنهایی که میخواهند وارد اکوسیستم استارتاپی شوند.
  • هر فردی که قصد ارایه یک محصول در فضای مجازی داشته باشد.
  • آنهایی که میخواهند در اینترنت فعالیت داشته باشند.
  • آنهایی که میخواهند تیمی استارتاپ بزنند.

آیا با شرکت در این دوره میتوانید استارتاپ بزنید؟

بله، شما با به دست آوردن این دانش، یک قدم به زدن استارتاپ نزدیک تر می شوید. تمامی مطالب نیاز های حقوقی استارتاپ به شما در این دوره آموزش داده خواهد شد.

استارتاپ چیست؟

استارتاپ یک کسب و کاری است که نیازی را برطرف میکند و قسمتی از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسب و کار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتاپ نیست، ولی همه استارتاپ‌ها به طرزی از وب، موبایل، اینترنت و تکنولوژی های جدید استفاده می‌کنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.

آیا الان زمان مناسبی برای شروع استارتاپ در ایران می باشد؟

ما اصطلاحا در زمان طلایی گذار بازار سنتی به بازار آنلاین هستیم. این موفعیت استثنایی برای کارفرینی اینترنتی و زدن استارتاپ می باشد.

آیا باید نیاز های حقوقی را بدانیم تا وارد دنیای تجارت الکترونیک شویم؟

بله حتما، دانستن الزامات حقوقی را در شروع هر کاری جدی بگیرید.

سوالات متداول:

آیا میتوانم این دوره را به صورت تکی تهیه کنم؟

بله میتوانید این دوره را به صورت تکی تهیه کنید و پس از مشاهده دوره، دوره های بعدی را تهیه کنید.

سرفصل های دوره

  • مجوز های مورد نیاز برای شروع استارتاپ
  • چه زمانی و چگونه باید برای استارتاپمان مجوز اخذ کنیم.
  • چه زمانی و چگونه باید برای استارتاپمان شرکت ثبت کنیم.
  • چه نوع شرکتی برایمان مناسب است؟
  • آشنایی با امور ثبتی مورد نیاز استارتاپ (ثبت برند، ثبت نرم افزار، ثبت شرکت)
  • آشنایی با نحوه تدوین شرایط و ضوابط سایت (قوانین سایت)
  • آشنایی با مباحث حقوقی عمومی مرتبط با استارتاپ (بیمه، مالیات، وصول مطالبات)
  • انواع قرارداد در شرکتهای استارتاپی (قرارداد مشارکت بین موسسین، قرارداد محرمانگی، قرارداد عدم رقابت، قراردادهای سرمایه گذاری با سرمایه گذار، قرارداد با شرکتهای شتاب دهنده، قرارداد استخدام منابع انسانی)
  • یک نسخه از تمامی قرارداد های مورد نیاز به شرکت کنندگان در دوره اعطا می شود

محتوای کامل در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید