سئو

رپورتاژ آگهی در سایت خبر آنلاین

رپورتاژ آگهی در سایت خبر آنلاین می‌تواند برند شما را به خوبی معرفی کند. خبر آنلاین سایتی خبری است که در زمینه‌های مختلف اخبار را به اطلاع مردم می‌رساند. این سایت خبری فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد. گزارش‌های تحلیلی از آخرین اتفاقات ایران و جهان به صورت آنلاین از این خبرگزاری در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این سایت مشی رسانه‌ای خود را خبری – تحلیلی می‌داند و تلاش می‌کند تا از صرف اطلاع رسانی اخبار پا را فراتر گذاشته و به تحلیل و بررسی اخبار بپردازد. اخبار و تحلیل‌های این سایت در زمینه‌های مختلف سیاست، اقتصاد، فرهنگ، جامعه، بین الملل، ورزش، دانش، فناوری اطلاعات، طنز و کاریکاتور، گردشگری و … به صورت آنلاین در اختیار مردم و افراد مختلف از هر قشر، سنین و جنسیتی قرار می‌گیرد. بنابراین با انتشار می‌توانید در این سایت خبری برند خود را به خوبی معرفی کرده و کسب و کارتان را رونق دهید.

مهمترین نکات انتشار رپورتاژ آگهی در خبر آنلاین

• قرار دادن لینک سایت شما در سایت‌ خبر آنلاین

اهمیت دانستن رتبه‌ی الکسای سایت خبر آنلاین برای انتشار رپورتاژ آگهی

سیمیلار وب یک ابزار و سرویسی موثر برای رتبه بندی سایت‌ها است. این سرویس در سال 1996 توسط شرکتی به نام سیمیلار وب ایجاد شد. سه سال بعد یعنی در سال 1999 شرکت آمازون این سرویس را خرید و مالک آن شد. رتبه و نمره‌ی سیمیلار وب هرچه کمتر باشد یعنی سایت مورد نظر از نظر بینندگان و مخاطبین مورد قبول تر و دارای ترافیک بیشتری است. این رتبه بندی بر اساس ترافیک، نمایش سایت در موتورهای جستجو و سنجش میزان محبوبیت سایت شما تخمین زده می‌شود. یکی از مهمترین معیارها و مشخصه‌های مورد نظر صاحبان کسب و کارها و برندها برای تبلیغ کردن و انتشار رپورتاژ آگهی در سایتی رتبه‌ی الکسای آن سایت است. آنها به دنبال سایتی می‌گردند که رتبه‌ی خوبی در میان سایت‌های کشور خودشان و سطح جهان داشته باشد. سایت خبر آنلاین دارای رتبه‌ی 55 در داخل کشور و رتبه‌ی 2.342 در سطح جهان را دارد.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

اهمیت دانستن عمر دامنه‌ی سایت خبر آنلاین برای انتشار رپورتاژ آگهی

اهمیت دانستن اتوریتی دامنه‌ی سایت خبر آنلاین برای انتشار رپورتاژ آگهی

یکی از مشخصه‌های برتری سایتی بر سایت دیگری امتیاز اتوریتی دامنه‌ی آن است. این امتیاز نشانده‌ی اعتبار آن است. این نوع امتیاز دهی و رتبه بندی به کوشش سایت MOZ.COM ابداع شده است. سیستم امتیازدهی در این روش براساس تعداد بک لینک‌ها و اعتبار آنها است. هرچه سایتی بتواند بک لینک بیشتر و معتبرتری بگیرد می‌تواند امتیاز بیشتری در این زمینه کسب کند. امتیازها از 0 تا 100 داده می‌شود و هرچه امتیاز سایتی به عدد 100 نزدیکتر باشد، از اعتبار بیشتری برای موتورهای جستجو برخوردار است و در صفحات و نتایج جستجوی بالاتری قرار می‌گیرد. برای صاحبان کسب و کار و تبلیغ دهندگان هم امتیاز اتوریتی دامنه‌ی سایتی برای انتشار تبلیغ و رپورتاژ آگهی شان بسیار مهم است. اتوریتی دامنه‌ی سایت خبر آنلاین 76 است که نمره‌ی خوبی محسوب می‌شود و به عدد 100 نزدیک است.

رپورتاژ آگهی فرصتی فوق العاده و بی نظیر به شما می‌دهد تا با خلق داستانی بتوانید برند و کسب و کار خود را از زوایای مختلف معرفی کنید. در این شکل تبلیغاتی شما فرصت و مجال بیشتری برای شناساندن کسب و کار خود به مخاطب دارید. مخاطب می‌تواند با شما همراه شده و ارتباط بهتری برقرار کند. شما باید بتوانید داستان شکل گیری برند و اهداف کسب و کارتان را بهتر روایت کنید تا مخاطب ترغیب شود تا آخر مطلب مرتبط با شما را بخواند و در آخر به تمایل پیدا کند تا به سایت شما سر بزند.

وقتی بتوانید داستان شکل گیری برند و معرفی کسب و کار خود را با حوصله و توان بیشتری تعریف کنید، توجه بیشتری به سمت خود جلب خواهید کرد. در این شکل تبلیغاتی چون برند و محصولات و خدمات خود را به شکل مستقیم تبلیغ نکرده بلکه در قالب روایت داستانی به شکل غیر مستقیم تبلیغ می‌کنید؛ مخاطب بیشتری را به سمت خود جلب می‌کنید. هرچه قلم نوشتاری و روایت داستان برندتان قوی تر، رساتر و شیواتر باشد؛ مخاطب بیشتری جذب خواهید کرد. مخاطبی که دوست دارد هرچه سریعتر و بهتر با برند و کسب و کار شما آشنا شود و به سایت‌تان رجوع کند.

رقابت بین برندها برسر کسب اعتبار بیشتر است. هرچه اعتبار برندی بالاتر باشد، اعتماد بیشتری از سوی مخاطب جلب خواهد کرد و فروش بالاتری خواهد داشت. برندها تلاش می‌کنند از راه‌های مختلف و بعضا پر هزینه‌ی اعتبار بیشتری کسب کنند. معرفی برند و کسب و کار از طریق انتشار رپرتاژ آگهی در سایتی پر طرفدار و پر مخاطب یکی از بهترین راه‌های افزایش اعتبار برندینگ است. کسب و کارها با این روش می‌توانند از اعتبار بالای آن سایت به نفع خود استفاده کنند. اعتبار از اعتماد مخاطبین به سایت، برند و یا کسب و کاری می‌آید. سایت‌های خبری اعتبار خود را از اعتماد مخاطبین خود در طی سالهای دراز به دست آورده اند. حال شما می‌توانید با جذب مخاطبین آن سایت‌ها به سایت خود اعتبار خوبی کسب کنید.

هرچند تبلیغات هزینه نیست بلکه به نفع کسب و کارها و برندها برای بالا بردن اعتبار و فوش است. اما برندها و کسب و کارهای نوپا بودجه‌ی محدودی دارند. آنها نمی‌توانند مانند برندها و کسب و کارهای بزرگ برای تبلیغات هزینه کنند. هزینه‌ی تبلیغات هم بسیار بالا است. به همین دلیل باید به دنبال روش هایی برای تبلیغات بگردید که هزینه‌ی کمتری دارد. رپورتاژ آگهی یکی از راه های تبلیغ کردن کم هزینه اما موثر است. هزینه‌ی استفاده از این روش برای تبلیغات برندها و کسب و کارها نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی بسیار کمتر خواهد شد و از نظر اقتصادی توجیه پذیر است.

یکی از مهمترین اهداف سایت‌ها در هر زمینه‌ای ارتقای سئوی سایت و بالا رفتن محبوبیت‌شان نزد گوگل است. آنها از هر راهی تلاش می‌کنند تا با تقویت سئوی سایت‌شان در نتایج و صفحات بهتر گوگل قرار بگیرند. چرا که هر چه سایت شما در صفحات و نتایج ابتدایی جستجوی گوگل قرار بگیرید مخاطب بیشتری جذب خواهید و فروشتان بالاتر خواهد رفت. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معتبر و پر مخاطب می‌تواند سئوی سایت شما را از طریق لینک و آدرس سایت‌تان در این سایت‌ها تقویت و محبوبیت‌تان نزد گوگل را بیشتر کند.

اینکه رپورتاژ خبری هیچگاه حذف نخواهد شد و همیشه در سایت‌های خبری پرطرفدار باقی خواهد ماند، مزیت مهمی برای این شکل از تبلیغات است. این یعنی اینکه لینک و نام سایت شما همیشه در این سایت حضور دارد حتی اگر پس از مدتی به صفحات پایین تر سایت تنزل پیدا کند. بنابراین شما همیشه مورد توجه گوگل خواهید بود. اگر مقاله‌ی شما از نظر اصول سئو و روایت و داستان سرایی خوب و ممتاز باشد حتی پس از سال‌ها با جستجوی مخاطبین می‌تواند همچنان خواندنی باشد و برایتان مشتری جذب کند. آنهم تنها با یکبار انتشار چنین مقاله‌ی تبلیغاتی‌ای، به چنین جایگاهی خواهید رسید.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید