سئو

رپورتاژ اگهی در آسمونی

رپورتاژ آگهی در آسمونی می تواند نخستین گام پروسه بازاریابی اینترنی یا تبلیغات کسب و کار شما باشد. وب سایت آسمونی با بیش از 15 سال سابقه به عنوان اولین پورتال جامع اینترنتی در کشور شروع به کار نموده است. با توجه به پوشش تمامی مسائل اجتماعی و اخبار روز در این سایت میزان بازدیدکنندگان آن در حدی می باشد که با انتشار آگهی در این سایت می توانید کاربران زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید.

هدف از رپورتاژ آگهی چیست؟

برای درک هدف از انتشار رپورتاژ آگهی در وب سایت های معتبر مانند آسمونی ابتدا باید نوع نگارش یک رپرتاژ را بلد باشید. در سایت های معتبر روزانه تعداد زیادی خبر و مطلب در موضوعات مختلف منتشر می شود. این کار باعث افزایش تعداد مخاطبان این سایت ها و به نوعی تبدیل شدن آنها به مرجعی برای کسب اطلاعات توسط کاربرانشان می گردد. هنگامی که شما اقدام به درج رپورتاژ آگهی در آسمونی و سایر سایت ها نمایید مخاطبان سایت به آگهی اعتماد کرده و آن را جزیی از سایت اصلی می دانند بنابراین باید نوع نگارش مطلب شما به سبکی باشد که در پوشش یک موضوع خاص تبلیغات برند یا کسب و کار خود را انجام دهیم و از تبلیغات مستقیم بپرهیزید.

اگر قصد درج رپورتاژ اگهی در آسمونی یا سایت های معتبر دیگر را دارید این نکته را در نظر داشته باشید با این کار بخشی از قدرت این سایت را به سایت خود منتقل می نمایید چرا که قرار گرفتن رپورتاژ شما در این سایت نشانه تایید خدمات و محصولات شما توسط آنهاست که همین امر سبب افزایش اعتماد مخاطبان و بازدید بیشتر از وب سایت شما می گردد.

درباره ی آسمونی

سایت آسمونی تمامی اخبار و اتفاقات روز ایران و جهان را پوشش می دهد و در کنار آن نیز به روز ترین اطلاعات مربوط به موضوعات حوزه های مختلف اجتماعی شامل موضوعات گردشگری، سلامت، مد و زیبایی و … را ارائه می دهد و از این نظر برای ارائه رپورتاژ در موضوعات مختلف هیچ محدودیتی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن مطلب شما را انتشار دهد.

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی در سایت آسمونی چیست؟

وب سایت آسمونی یک مجله یا پورتال اینترنتی می باشد که مهم ترین مزیت رقابتی این سایت می باشد. زیرا تمامی موضوعات اجتماعی و اخبار روز را پوشش می دهد و بدون هیچ گونه جهت گیری سعی بر این دارد که تنها اطلاعات دقیق و جامعی را در اختیار مردم قرار دهد. هنگامی که شما آگهی خود را در این سایت منتشر می کنید از این عامل مطمئن هستید که از سمت کاربران آن مورد هیچگونه قضاوت قرار نخواهید گرفت ضمن اینکه می توانید سایت خود را به راحتی در یکی از دسته بندی موضوعی آن قرار دهید و مخاطبان تخصصی خود را پیدا کنید و همچنین از سمت گوگل و سایر موتور های جستجو نیز مورد جریمه قرار نگیرید.

پیج آتوریتی و دامین آتوریتی معیارهایی هستند که توسط سایتmoz.com در دنیا مطرح شده اند و نشان دهنده قدرت و اعتبار هر سایتی می باشند. اگرچه این موضوع توسط گوگل رد یا تایید نشده است اما بررسی های مدیران سایت ها نشان می دهد این معیار برای سایت ها نیز نزدیک به واقعیت می باشد سایت های قوی تر نیز عدد های بالاتری دریافت می کنند. سایت آسمونی دارای دامین آتوریتی 58 می باشد که از این نظر در آسمونی باعث قدرت گرفتن سایت شما از آتوریتی یا اعتبار این سایت می شود.

چه زمانی سایت شما نیاز به رپورتاژ آگهی در آسمونی یا سایت های دیگر دارد؟

در مورد دوم یعنی مطابق اصول سئو باید کمی حساس تر به قضیه نگاه کنید. رپورتاژ آگهی نوعی بک لینک حساب می شود، بک لینک بسیار قوی. همانطوری که می تواند باعث افزایش رتبه سایت شود اگر اشتباهی در متن رپورتاژ یا لینک ها صورت بگیرد می تواند ضرر بسیاری به سایت برساند یا با جریمه گوگل مواجه شوید. تعداد کلمات متن، تعداد کلمات کلیدی، تعداد لینک ها، استفاده نکردن از عکس ها و مطالب تکراری همگی از عواملی است که باید در متن رپورتاژ رعایت گردد.

نکته بعدی این می باشد که، هنگامی باید اقدام به درج رپورتاژ آگهی در آسمونی نمایید که برای سایت خود بهینه سازی داخلی را به طور کامل انجام داده باشید و هیچ خطا و ایرادی در سایت شما نباشید زیرا هنگامی که شروع به لینک سازی برای سایت خود نمایید این پیغام را برای گوگل فرستاده اید که سایت شما کاملا اماده شده است و رفتار سایت شما را با دقت بیشتری زیر نظر قرار می دهد.

امکان رپورتاژ آگهی در آسمونی برای چه شرکت ها و سایت هایی وجود دارد؟

هر سایتی یا هر موضوعی که برای آن قصد انتشار رپورتاژ آگهی در آسمونی را دارید قطعا جز یکی از دسته بندی های موضوعی این سایت قرار می گیرد.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید