سئو

چگونه می توان برای بررسی یک محصول محتوا تولید کرد؟

تولید محتوا در مورد محصول و برای مخاطبان، مشتریان و خریداران.

تولید محتوا در مورد محصول یا کالایی که خریداری و استفاده کرده اید می تواند راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید با سایر خریداران باشد. همچنین می توانید محصولات مورد علاقه خود را تبلیغ کنید و یا فقط بخواهید از خودتان رزومه ای به جا بگذارید.

تقریباً می توان برای هر محصولی که فکرش را بکنید کرد، از مسواک برقی گرفته تا یک ماشین هیبریدی جدید. با این حال فضای اینترنت پر از محتوای تولید شده برای انواع و اقسام محصولاتی است که بسیاری از آن محتوا ها یا فقط دارند محصولی را ستایش می کنند یا انتقادات تلخی را در آن محتوا ارائه داده اند.

محصول را بشناسید.

درباره محصول تحقیق کنید تا به خوانندگان خود نشان دهید که محتوای شما قابل اعتماد است. قبل از شروع به نوشتن تا جایی که ممکن است در مورد ان محصول از همه جا تحقیق کنید. شناخت کامل محصول، سیر تحول و رقابت این محصول با دیگر محصولات به شما امکان می دهد محتوایی شبیه به یک محتوای کاملا تخصصی بنویسید. ()

وقتی دارید دست به تولید محتوا در مورد محصول می زنید، وب سایت سازنده و همچنین هرگونه اطلاعات در مورد تولید کننده ی آن محصول را به دقت ار قبل بخوانید. مراقب مطالب تبلیغاتی منتشر شده توسط تولیدکنندگان و محتوا نویسان خرد باشید. اگر خوانندگان احساس کنند دارند بجای یک محتوای تخصصی یک مطلب تبلیغاتی را می خوانند و محتوا بر اساس مشاهدات و تجربه تولید نشده، معمولاً خواندن آن متن و محتوا را متوقف می کنند.

با دیگر نویسندگان به رقابت بپردازید و در مورد مزایا و معایب محصولاتی که مصرف کنندگان می خواهند برای آن پول خرج کنند از قبل تحقیق کنید. تحقیق در مورد محصول به شما این امکان را می دهد تا محصول بررسی شده را با محصولات اغلب بی شمار جایگزین و موجود در بازار مقایسه و یا تطبیق دهید.

محصول را تهیه کنید.

از محصول استفاده کنید.

استفاده کردن و شناختن محصولی که در حال نوشتن برای آن هستید شاید مهمترین قسمت تولید محتوا در مورد محصول باشد. خوانندگان هنگامی که محتوای شما را می خوانند به دنبال فهمیدن خصوصیات ان محصول و تجربه جدید هستند. استفاده از محصول برای تولید محتوا امری ضروری است.

نقد و بررسی های جعلی که مملو از تعریف و تمجید های اغراق آمیز است در اینترنت بسیار زیاد است و بیشتر مردم اگر مشکوک شوند که یک محتوا با انگیزه های خاصی و با زبان اغراق آمیز نوشته شده خواندن آن محتوا را متوقف می کنند.

ارزیابی صادقانه ی یک محصول و دیدن بدی ها و خوبی های آن محصول بهترین راه برای جلب توجه خواننده است. ارائه یک عکس یا فیلم از کار شما با محصول به خوانندگان نشان می دهد که واقعاً از این محصول به صورت خاص استفاده کرده اید و به کار شما به عنوان یک تولید کننده ی محتوا اعتبار می بخشد.

بدانید خوانندگان به دنبال چه هستند.

خریداران محتوای مربوط به محصول را می خوانند و شما باید قبل از تولید محتوا در مورد محصول، در مورد محصول تحقیق کرده باشید و حتی الامکان از آن استفاده نیز کرده باشید. دلایل مختلفی وجود دارد که خوانندگان می خواهند محصولی را بشناسند. استفاده از محصول برای تولید محتوا و قبل از تولید محتوا یعنی شما شناخت کافی از محصول پیدا کرده اید. سوالات متداولی که خوانندگان از شما می خواهند به آنها پاسخ دهید عبارتند از:

  • آیا استفاده از محصول آسان است؟

  • آیا از کیفیت بالایی برخوردار است؟

  • آیا به درد کسی مثل من می خورد؟

  • آیا دیگران با این محصول تجربه خوبی داشته اند؟

  • جوانب مثبت و منفی محصول چیست؟

  • چه گزینه های دیگری موجود است و چگونه با هم قیاس می شوند؟

  • آیا این محصول برای من صرفه ی اقتصادی دارد؟

مقدمه بنویسید.

محتوای خوب نه تنها ذهن خواننده را قلقلک می دهد بلکه تصویر روشنی از محصول و مزایای تبلیغاتی که دارد را نیز برای شما به ارمغان می آورد. برای خوانندگانی که اولین بار دارند محتوای شما را می خوانند، کمی فضای مقدمه را به توضیح عملکرد محصول اختصاص دهید و سعی کنید همراه با جزئیات باشد.

با محصول طوری رفتار کنید که انگار هر چه ویژگی دارد همه جدید است. یک بخش بسیار مهم از تولید محتوا در مورد محصول آموزش مشتریان می باشد. برای مصرف کنندگان با تجربه ی خواندن محتواهای این چنینی، تمرکز شما بر روی تکامل محصول از یک مدل قدیمی به مدل جدیدتر و همچنین بررسی هر گونه نقص یا مشکلی باید باشد که دیگران در گذشته با آن روبرو شده اند.

کاربرانی که در طولانی مدت از یک محصول استفاده کرده اند اغلب برای حل مشکلاتی که با آن مواجه بوده اند محتوای شما را می خوانند و این مساله به شما فرصت می دهد تا دانش خود را در مورد یک محصول به روشنی نشان دهید.

محصول را توصیف کنید.

قبل از خرید یک محصول، آن دسته از اطلاعات اساسی که مصرف کننده دوست دارد در مورد آن بداند را در اختیار خواننده قرار دهید. این اطلاعات شامل برند تجاری، شماره مدل، اندازه و مقیاس، جمعیت شناختی هدف، قیمت و موارد دیگر باشد. بهترین توصیف از یک محصول حاصل تحقیق در مورد محصول است.

متعادل باشید.

در مورد آنچه که دوست دارید و آنچه در مورد محصول دوست ندارید صحبت کنید. مفید ترین محتوا ها مواردی هستند که نکات مثبت و منفی یک محصول را روشن و واضح مشخص کنند. این در حالی است که خوانندگان به احتمال زیاد از محتواهای پر از ستایش و محتواهای پر از انتقاد گزنده چشم پوشی کرده و آن را نمی خوانند.

اطمینان حاصل کنید که برای خواننده ی محتوا روشن باشد قضاوت شما در مورد این محصول از کجا نشات می گیرد. به طور واضح همه چیز را توضیح دهید و بگویید دلیل اینکه چرا برخی ویژگی ها مفید هستند و برخی نواقص وجود دارند، چیست.

اکثر مردم به دنبال خواندن محتوای بی طرفانه در مورد یک محصول هستند و بنابراین به احتمال زیاد یک محتوای متعادل و روشن توسط مشتری بیشتر خوانده می شود تا یک محتوا که بیش از حد روی جنبه های مثبت یا منفی محصول متمرکز باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله را نیز جهت افزایش آگاهی خود مطالعه منید زیرا که دید خوبی به شما خواهد داد.

محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.

با تحقیق در مورد محصول و مقایسه ی مزایا و معایب هر محصول، با توجه به نمونه های مشابه حاضر در بازار و در دسترس خریداران، برای یک محصول محتوا تولید کنید. این کار هم درصد و ارزش تحقیقات شما را تعیین می کند و هم دانش شما را در مورد آن محصول نشان می دهد و البته هنگام خرید محصول بعدی، یک منبع مرجع در اختیار خواننده قرار می دهد.

این امر به ویژه برای خریدارانی که اولین بار تصمیم گرفته اند تا محصولی را بخرند و نیاز به یک محتوای مرجع دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اهمیت استفاده از محصول برای تولید محتوا در اینجا بیشتر نمایان می شود.

مخاطب هدف را مشخص کنید.

محصول را برای خواننده ای توصیف کنید که فکر می کنید بیشترین سود را می خواهد از آن ببرد. این امر به خوانندگان شما کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا محصول برای آنها مناسب است یا خیر. از نکات جالب توجه می توان به آسان بودن یا دشوار بودن استفاده از محصول، ویژگی های خاص مورد علاقه مخاطبان خاص و همچنین ارتباط محصول با سایر محصولاتی که در گذشته تولید شده اشاره کرد. بگذارید تحقیق در مورد محصول اول از وبلاگ یا محتوای شما آغاز شود.

نتیجه گیری را حتما بنویسید.

مناسب ترین فروم را برای محتوای خود انتخاب کنید و آن را به صورت آنلاین به ان فروم ارسال کنید. سایت های آنلاین بی شماری در تولید محتوا در مورد محصول () وجود دارد. برخی از محبوب ترین این پلتفرم های آنلاین شامل وبلاگ ها، سایت های اختصاصی تولید محتوا برای محصول و خرده فروشان آنلاین هستند.

فاصله زمانی بین عرضه یک محصول و انتشار محتوای خود را در نظر بگیرید. این امر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید محصول را به درستی آزمایش کنید و به ارزیابی صادقانه ی یک محصول برسید. بیشتر اوقات خوانندگان به داوری اعتماد می کنند که می تواند نشان دهد قبل از نوشتن و تولید محتوا در مورد محصول، مدتی را با یک محصول سر کرده است.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید