سئو

رپورتاژ آگهی در چطور

برای بهتر زندگی کردن، کافی است بدانید چطور به سوالات ذهنی خود در هر زمینه­ای پاسخ درستی بدهید. بستر اینترنت شرایطی را مهیا کرده است که کسب آگاهی در هر زمینه­ای به راحتی امکان­پذیر شده است. سایت چطور، یک مجله اینترنتی به شمار می­رود که با پرداختن به موضوعات متنوع و جالب، روزانه مخاطبان زیادی را جذب می­کند و همین امر موجب می­شود تا رپورتاژ آگهی در چطور، کاملا به چشم بیاید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در دیده شدن کسب و کار

زمان آن رسیده است تا با شیوه ­های جدید مطرح شده در بازاریابی همسو شده و با بهره گرفتن از آنها، به شکلی نوین به معرفی کسب و کار پرداخته شود. یکی از شیوه­ های بازاریابی نوین به شمار می­رود که تاثیر بسزایی در میزان فروش دارد. تصور کنید که با معرفی دقیق کاری که انجام می­دهید و خدماتی که ارائه می­دهید، و ارائه آن به طیف گسترده­ای از مخاطبان، تا چه حد می­توانید مخاطبان جدیدی را جذب نمایید و میزان فروش خود را افزایش دهید. از این رو تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی می­تواند فرصتی باشد که افق ­های جدیدی را پیش رویتان قرار می­دهد.

دیده شدن کسب و کار توسط طیف وسیعی از مخاطبان با کمترین هزینه ممکن، یکی دیگر از مزایای رپورتاژ آگهی به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی است. در این شیوه تبلیغاتی نوین، نیازی نیست تا انتشار آگهی در سایت منتشر کننده آگهی از طریق پرداخت هزینه، تمدید شود؛ بلکه رپورتاژ آگهی در سایت منتشر کننده آگهی به صورت دائمی در دسترس خواهد بود و این مورد یکی از مزایای انجام تبلیغات با استفاده از رپورتاژ آگهی محسوب می­شود.

درباره­ وب­سایت چطور

مجله اینترنتی چطور، با پرداختن به موضوعات متنوع که جنبه های مختلف زندگی را پوشش می دهد، سعی کرده است تا پاسخ­ مناسبی برای اینکه چطور می­توان بهتر زندگی کرد، ارائه نماید. از این رو، عناوین کلی که در این وب سایت به آنها پرداخته شده است عبارتند از:

  • تمام موضوعاتی که به سلامت جسمی و روحی مرتبط است.
  • تمام موضوعاتی که به سبک زندگی مرتبط است.
  • تمام موضوعاتی که به رشد و توسعه فردی مرتبط است.
  • تمام موضوعاتی که به موفقیت شغلی و تحصیلی مرتبط است.
  • تمام موضوعاتی که به مهارت­های ارتباطی مرتبط است.

چرا وب سایت چطور را برای انتشار رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید؟

وب سایت چطور، یکی از معتبرترین و شناخته شده­ترین مجلات آنلاین در ایران به شمار می­رود. هدف اصلی این مجله اینترنتی، این است که بهتر زندگی کردن را به مخاطبان خود آموزش دهد. از این رو وب سایت چطور، با فعالیت­هایی که تاکنون در راستای تحقق این هدف انجام داده است، توانسته است تا به خوبی اعتماد مخاطبان را جلب نماید. اعتماد زیاد مخاطبان به این وب­سایت، می­تواند مهم­ترین دلیل برای رپورتاژ آگهی در چطور باشد.

با انتشار رپورتاژ آگهی در چطور، مخاطبان زیادی آگهی شما را مشاهده خواهند کرد و این در حالی است که به پشتوانه اعتبار وب سایت چطور، اعتماد مخاطبان را نیز به دست خواهید آورد؛ به این دلیل که وب سایت چطور با ارزش نهادن به مخاطبان خود، از تبلیغ کردن برای هر موسسه یا شخص نامعتبری امتناع می­نماید و از این طریق مخاطبان اطمینان دارند که تبلیغات منتشر شده در مجله اینترنتی چطور، حتما از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

پرداختن به موضوعات متنوع، که با هر یک از جنبه­های مختلف زندگی فردی و اجتماعی مرتبط می­باشد و همچنین ارائه راه­حل­های کاربردی و بیان مطالب به زبان ساده و صریح، موجب شده است تا مخاطبان زیادی از طریق آدرس اینترنتی این سایت و همچنین جستجوی نام آن در موتورهای جستجو، به بازدید از وب سایت چطور بپردازند. داشتن بازدیدکنندگان زیاد این مجله آنلاین، می­تواند دلیل دیگری باشد تا مطمئن شوید که رپورتاز آگهی در چطور حتما توسط مخاطبان زیادی دیده خواهد شد.

یکی از پایگاه­های اینترنتی با اعتبار جهانی، وب سایت سیمیلار وب است که سایت­های مختلف را از نظر تعداد بازدیدکنندگان و همچنین میزان استقبال کاربران از سایت، مورد بررسی قرار می­دهد و رتبه­ای را به آنها اختصاص می­دهد. به عبارت دیگر، هر چقدر میزان محبوبیت سایت بین کاربران بیشتر باشد، مراجعه­کنندگان بیشتری را جذب می­نماید و در نتیجه سایت در سیمیلار وب، رتبه­ی بالاتری را کسب می­کند.

 

نکته : چون سایت سیمیلار وب جایگزین سایت الکسا شده است و از طرف دیگر، کارهایی که برای بهبود رتبه در الکسا انجام می دادیم تا اندازه ای با سیمیلار وب شباهت دارد به خاطر همین، برخی از مطالبی که قبلا برای الکسا، نوشته شده بود را اینجا بازگویی می کنیم و عبارت “الکسا” با “سیمیلار وب” جایگزین شده است.

 

براساس رتبه ­بندی که توسط سایت سیمیلار وب انجام شده است، وب سایت چطور در بین کل سایت­های ایرانی رتبه­ی 87 را بدست آورده است که یک رتبه خیلی خوب محسوب می­شود.

کسب این رتبه بالا در سیمیلار وب، حاکی از این موضوع است که مجله اینترنتی چطور با پرداختن به موضوعات جالب توجه و حائز اهمیت، توانسته است به خوبی بین مخاطبان محبوبیت زیادی بدست آورد و همین امر موجب شده است تا روزانه مخاطبان بسیاری برای مطالعه مطالب متنوع این مجله اینترنتی، به وب سایت چطور مراجعه نمایند. بنابراین، با انتشار رپورتاژ آگهی در چطور می­توانید اطمینان داشته باشید که به طور قابل ملاحظه­ ای بر تعداد بازدیدکنندگان سایت­تان اضافه خواهد شد.

دلیل دیگری که برای رپورتاژ آگهی در چطور می­توان در نظر گرفت، سن دامنه این وب سایت می­باشد. سن دامنه مجله اینترنتی چطور، 11 سال است. عمر زیاد دامنه این وب سایت بیانگر این موضوع است که دلیلی برای نگرانی در مورد انقضای سایت و در نتیجه از بین رفتن رپورتاژ آگهی در چطور وجود ندارد.

یک دلیل دیگر برای رپورتاژ آگهی در چطور، شاخص دامین آتوریتی آن است که این مجله اینترنتی توسط شرکت Moz.com بدست آورده است. شاخص دامین آتوریتی شاخصی بین 0 تا 100 است که مشخص می­کند یک سایت به طور کلی تا چه اندازه اصول و قواعد سئو را رعایت کرده است و در رتبه بندی موتورهای جست و جو تا چه میزان موفق بوده است. طبق آخرین گزارشات منتشر شده، وب سایت چطور، دارای رتبه دامین آتوریتی 50 است. رتبه دامین آتوریتی 50 برای مجله اینترنتی نمره­ای خوب به حساب می­آید؛ بنابراین می­توان با خیال راحت اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در چطور نمود.

هر شرکت و وبسایت با هر زمینه فعالیتی که داشته باشند، بدون هیچ گونه نگرانی می­توانند اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی در چطور نمایند. دلیل این امر این است که مجله اینترنتی چطور به موضوعات متنوعی می­پردازد. اگر به سایت چطور سر بزنید، می­توانید مشاهده کنید که صفحات مختلف با موضوعات جذاب را شامل می­شود.

در بخش سلامتی، می­توانید اطلاعاتی درباره روانشناسی، بیماری­ها، سلامت زنان، سلامت و تربیت کودک، تناسب اندام، رژیم و تغذیه و خواص خوراکی ها را مشاهده و مطالعه نمایید.

در بخش سبک زندگی، به موضوعاتی از جمله تکنولوژی، خانه ­داری، معرفی کتاب، مد و زیبایی، عادات موفقیت و دکوراسیون داخلی پرداخته شده است.

رشد و توسعه عنوان دیگری است که در وب سایت چطور به آن پرداخته است و شامل موضوعاتی از قبیل استرس، انگیزه، تصمیم­ گیری، تقویت حافظه، مثبت اندیشی، هوش و خلاقیت و اعتماد به نفس می­شود.

در مجله اینترنتی چطور به موفقیت شغلی و تحصیلی نیز توجه شده است و به همین دلیل به موضوعاتی از جمله مسیر شغلی، پول و ثروت، کار در منزل، یادگیری زبان، امتحان و کنکور، مصاحبه و رزومه و همچنین بهره­ وری و مدیریت زمان پرداخته شده است.

مهارت ­های ارتباطی عنوان دیگری است که در مجله اینترنتی چطور در نظر گرفته شده است و شامل مواردی از جمله مذاکره، فن بیان، خانواده، کاریزما، زبان بدن، هوش هیجانی، آداب معاشرت، روابط عاطفی و ازدواج است.

از این رو، می­توان گفت که مخاطبان مجله اینترنتی چطور، تمامی افراد جامعه می­باشند. تنوع در مطالب و موضوعات در این مجله اینترنتی باعث شده است تا هر گونه سلیقه­ای پوشش داده شود و در نتیجه طیف گسترده­ای از مخاطبانی با جنسیت، سن و مشاغل مختلف به این سایت مراجعه نمایند.

اگر مخاطبان کسب و کار شما قشر خاصی از جامعه هستند یا دارای شغل، سن و جنسیت مشخصی می­باشند، با رپورتاژ آگهی در چطور، می­توانید اطمینان داشته باشید که مخاطبان شما حتما آگهی تبلیغاتی شما را مشاهده می­نمایند.

ادامه مقاله در سایت منبع

دیدگاهتان را بنویسید